Ook dat ja. Er was me een geweldige lichting van een fantastische jeugdopleiding beloofd, maar vooralsnog merk ik daar extreem weinig van.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spaans kraanwater
Nee manDan ga je direct aan de sproeipoep als je dat drinkt
Kom op zeg...quote:
Bedankt voor je gechargeerde uitleg van mijn post. Ik zag inderdaad dat er mensen waren die het niet begrepen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
Van Basten liet honderden spelers debuteren. Ik ben nog altijd teleurgesteld in het feit dat ik geen belletje heb gekregen toen.
Jammer hoor, zo selectief quotenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat ja. Er was me een geweldige lichting van een fantastische jeugdopleiding beloofd, maar vooralsnog merk ik daar extreem weinig van.
Is echt waar. Waarom denk je dat het water in de supermarkt zo goedkoop is? Niet voor de lol hoorquote:
Wanneer verander je je PI?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ugur Yildirim had de beste vrije trap.
Via de achterdeur weggevlogen uit de voetballerij
Mja, oke. Al vind ik alleen Blind aardig als linksback en BMI (er van uitgaande dat je hem meerekende) vind ik geen echte linksback.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
De 3 andere linksbacks zitten in Israël he.
Sorry, ik lees niet alles posts.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor je gechargeerde uitleg van mijn post. Ik zag inderdaad dat er mensen waren die het niet begrepen.
Blind is leuk tegen slechte tegenstanders, anders wordt hij op een hoop gelopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, oke. Al vind ik alleen Blind aardig als linksback en BMI (er van uitgaande dat je hem meerekende) vind ik geen echte linksback.
Hier is t toch ook supergoedkoop?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is echt waar. Waarom denk je dat het water in de supermarkt zo goedkoop is? Niet voor de lol hoor
Kan je nagaan. Dan zijn de eerste 3 linksbacks dus ook allemaal niet bijzonder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blind is leuk tegen slechte tegenstanders, anders wordt hij op een hoop gelopen.
Je kunt het LR niet kwalijk nemen. Zijn verste reis is in de tweede klas survivallen in de Ardennen geweest.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is echt waar. Waarom denk je dat het water in de supermarkt zo goedkoop is? Niet voor de lol hoor
Van Gaal trekt Ajax gewoon voorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Dan zijn de eerste 3 linksbacks dus ook allemaal niet bijzonder.
Daar ging je post niet over verder. Jij zei dat de basisplek van Nelom typerend is voor de generatie van nu, maar de beste daarvan zijn daar dus niet eens. Het was dus poep wat je sprak.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, oke. Al vind ik alleen Blind aardig als linksback en BMI (er van uitgaande dat je hem meerekende) vind ik geen echte linksback.
Blind is leuk in een team waar de medespelers de bal niet constant inleveren terwijl Blind op aanvallend gebied wat probeert te maken van een wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blind is leuk tegen slechte tegenstanders, anders wordt hij op een hoop gelopen.
Neequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier is t toch ook supergoedkoop?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij een toffe user bent, houd ik me kalm.
AH = 40 cent voor 1,5 liter water.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
In Spanje betaal je voor 5 liter 70 cent tot 1,20
In nederland betaal je voor 1 liter al 1,50 ofzo
Krijg de griep.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Normale Stijn >>>> Stijnheilig >>>> EmoStijn
Doe er wat aan
Klopt, mijn kano sloeg nog om ook. Was ik zo intelligent geweest een lerenjas te dragen. Dus heel die jas doordrenkt met water, boot vol water en ik lag daar in die waterstroom...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt het LR niet kwalijk nemen. Zijn verste reis is in de tweede klas survivallen in de Ardennen geweest.
Deze reactie verwachtte ikquote:
Gister voor de voetbal nog 1.5 liter voor 31 cent gehaaldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
In Spanje betaal je voor 5 liter 70 cent tot 1,20
In nederland betaal je voor 1 liter al 1,50 ofzo
Ik ben nu pas aan t luisteren. Er stonden nog wat nummers voor in de playlist.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, wat vond je van dat laatste nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |