Spaans kraanwaterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iets wat ongezond, dan wel dodelijk is is nogal snel lekkerder. Frans/Spaans kraanwater heeft wel een goede kwaliteit.
Dave vd Bergh.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Nelom gaat zijn debuut in het Nederlands Elftal makenZoiets debiels heeft zelfs Van Basten niet laten gebeuren.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wat ze je voorhouden ja. Niet vertrouwen Tyron. Al is je naïviteit wel leuk om te zien.
Dat typeert de huidige spelersgeneratie wel ontzettend.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Nelom gaat zijn debuut in het Nederlands Elftal makenZoiets debiels heeft zelfs Van Basten niet laten gebeuren.
Van den Bergh was tenminste geen tweede keus bij zijn club, geen eens een topploeg hoe je het ook wendt of keert.quote:
Guzubuyk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die turk van heerenveenYuzbuluz ofzo
Yildirm toch ofzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerder de klasse van Feyenoord. Zelfs onze wisselspelers spelen basis in het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat typeert de huidige spelersgeneratie wel ontzettend.
Hem een kans geven in die vorm was nog wel te begrijpen. Al was Van Basten zijn lobby om hem voor Nederland te laten kiezen wel pijnlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat typeert?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 3 andere linksbacks zitten in Israël he.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat ja. Er was me een geweldige lichting van een fantastische jeugdopleiding beloofd, maar vooralsnog merk ik daar extreem weinig van.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spaans kraanwater
Nee manDan ga je direct aan de sproeipoep als je dat drinkt
Kom op zeg...quote:
Bedankt voor je gechargeerde uitleg van mijn post. Ik zag inderdaad dat er mensen waren die het niet begrepen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
Van Basten liet honderden spelers debuteren. Ik ben nog altijd teleurgesteld in het feit dat ik geen belletje heb gekregen toen.
Jammer hoor, zo selectief quotenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat ja. Er was me een geweldige lichting van een fantastische jeugdopleiding beloofd, maar vooralsnog merk ik daar extreem weinig van.
Is echt waar. Waarom denk je dat het water in de supermarkt zo goedkoop is? Niet voor de lol hoorquote:
Wanneer verander je je PI?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ugur Yildirim had de beste vrije trap.
Via de achterdeur weggevlogen uit de voetballerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |