quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met een Opperdepop, tegen verzendkosten?
Ik heb 'm voor de 'kleine' man in het wit met zwartje klavertjes, zo cutequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:48 schreef Morretje het volgende:
Ik heb op marktplaats een enorm schattig pakje van Holly's gescoord.. in de veronderstelling dat het grijs was. Maar dat is het niet![]()
[ link | afbeelding ]
Close-upje: [ link | afbeelding ]
Maat 80cm, kleur is het best te omschrijven als licht zalmroze, met bloemetjes![]()
Ik heb er ¤12,50 ex verzenden voor betaald, dat zou ik er ook graag voor terugkrijgen.
Lente heeft nu 25. Zou dit passen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:52 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog teva sandalen in maat 26, iemand interesse?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier dezelfde ervaring.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond de teva's vanmiddag vrij groot vallen. Ik ben voor Sasha voor een maat kleiner dan zijn in de winkel gemeten schoenmaat gegaan.
Ja, ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:48 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nog wat meiden-zomer-pyamaatjes van de Hema maat 98/104, iemand wellicht interesse, want dan maak ik wat foto's morgen (als ik eraan denk...) en ik heb ook nog een o'neill vestje, maat 92 of 98 liggen. Dus als plaatjes gewenst zijn, geef even een gil, dan ga ik daar mn best voor doen.
ik denk het niet, mijn zoontje heeft maat 24 maar zijn teva's zijn maat 22+. Echt iets om eerst in een winkel te passen.quote:
Ik heb wel interesse in sterilisator en tummy tub.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:37 schreef mrien het volgende:
Ook te koop:
Avent flessenwarmer
Philips sterilisator (geen magnetron sterilisator)
Bebe-Joe badje en tummy tub
Maxi Cosi Cabriofix
Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:52 schreef mrien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja graag, benieuwd wat de lengte is!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:52 schreef mrien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:28 schreef danic het volgende:
Mocht er nog iemand interesse hebben in een tummy tub...ik heb er ook nog 1.
Dunne slaapzak Hema maat 68/80 ¤ 3,=quote:
Ja hoor, past prima. PM me even je adres en welke je precies wil? De rode of de witte?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Dunne slaapzak Hema maat 68/80 ¤ 3,=
Past die door de brievenbus? Dan wil ik hem graag!
Whooaah, dikke typo, hoort 70 te zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef bitterend het volgende:
Waarom doe je slaapzakken maat 90cm weg?? past ze daar niet meer in?
*geprobeerd*quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
@Notthe same..die gevoerde slaapzak van de wibra, past die ook door de brievenbus denk je?
oke, ik ben nog even met mezelf in overleg over dat noppies setje wat ook in je album staat, dus ik kom nog bij je terugquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:08 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
*geprobeerd*
Jep, met wat propskills lukt dat wel!
Haha is goed hoor, ik hoor het welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oke, ik ben nog even met mezelf in overleg over dat noppies setje wat ook in je album staat, dus ik kom nog bij je terug
Spaghetti rompers! De hele midelste rij. En mn peuter trek t dus kijk straks verdrrquote:Op maandag 10 juni 2013 22:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo eindelijk eens mijn meisjesspullen uitgezocht en op de foto gezet. Prijzen zijn onderhandelbaar (en exclusief verzendkosten), het liefst doe ik het weg in pakketten
ik ga sowieso niet voor 1 shirtje, rompertje e.d. naar de brievenbus
Maat 50/56
Maat 62
Maat 68, hier zitten ook rompers en pyjama's 62/68 bij
Maat 74 (vooral kleinvallend)
Slaapzakken, mutsjes en zomerhoedjes
Oh en ik heb ook nog deze mobiel te koop. Mag weg voor 10.00.
[ afbeelding ]
En deze babygym mag ook weg voor 7,50.
[ afbeelding ]
Reacties via pm graag!
Is die zoon van je niet eens toe aan een grotere maat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die middelste rij is voor een gedeelte al weg. Alleen de 1 na laatste is er nog. Rest vd rompers is er wel nog.trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |