Ik lees hem nu pas, maar arrogantie/self-centred much?!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ja en dat kan mij geen reet schelen omdat het voor mij geen probleem is.
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, dat is gewoon precies hetzelfde als downloaden behalve dat je veel minder keuze hebt dan op bv soulseek. De enige reden om nog cd's te kopen is voor het hebben van de fysieke cd.
?quote:Op maandag 10 juni 2013 02:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik lees hem nu pas, maar arrogantie/self-centred much?!
Lees je uitspraak nog eens na.quote:
Ryse denk ik!quote:
Ik verwacht het tegenovergestelde.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Rossdale het volgende:
Over twee uurtjes zijn we helemaal lyrisch
Hoop het, zou tof zijn als er weer lekker verhitte competitie komt tussen MS en Sony!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk daar vanuit mijn eigen situatie ja. Dat maakt self centered/arrogant?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees je uitspraak nog eens na.
Ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Rossdale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Gaystation en Xbox none bashenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En dan lekker ragen door weer een slechte presentatie!
Al hoop ik op veel meer
Wel als je daarmee argumenten van anderen weg probeert te vegen. Dat, of autisme.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:01 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik denk daar vanuit mijn eigen situatie ja. Dat maakt self centered/arrogant?
Whut...quote:
Niks verkeerd aan volgens mijquote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef Jimbo het volgende:
verkeerde topic enzo, maar er komt een nieuwe killer instinct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |