Hey, m'n 13e verjaardagquote:
Speel eens niet zo met m'n privequote:
Ja klopt (Wopwopwop heet die plaat). Beetje zelfde beat....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:32 schreef henkde_j het volgende:
Dit nummer lijkt nogal op een oude plaat van hun
Ja, die bedoel ik jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja klopt (Wopwopwop). Beetje zelfde beat....
Viel me ook al op jaquote:
Ik vind Wopwopwop vele malen beter. Deze plaat gaat volgens mij zwaar irritant worden na een tijdjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Viel me ook al op jaik zat namelijk in eerste instantie die tekst in m'n hoofd mee te zingen
Ik vond die clip van Wopwopwop grappigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind Wopwopwop vele malen beter. Deze plaat gaat volgens mij zwaar irritant worden na een tijdje
Die heeft flink wat pandapunten gescoordquote:
top, wat gaan we doen?quote:
Zie foto van Roelquote:
en ik wilde nog wel rustig aan doen dit weekendquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die heeft flink wat pandapunten gescoord
Ik rij mezelf hier op het dorp al haast te pletter, autorijden wil niet zo goed... Gister wou ik nog liefbedoeld een vrachtwagen de ruimte geven in een bocht, zag een paaltje op 4cm afstand van m'n carburateurquote:
ik heb het gemeld hequote:
Carburateur? Heb je zo'n oude autoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik rij mezelf hier op het dorp al haast te pletter, autorijden wil niet zo goed... Gister wou ik nog liefbedoeld een vrachtwagen de ruimte geven in een bocht, zag een paaltje op 4cm afstand van m'n carburateur
jij hebt geen carburateur volgens mij, eerder een radiateurquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik rij mezelf hier op het dorp al haast te pletter, autorijden wil niet zo goed... Gister wou ik nog liefbedoeld een vrachtwagen de ruimte geven in een bocht, zag een paaltje op 4cm afstand van m'n carburateur
ze heeft die auto sinds haar 18e, toen hadden ze nog carburateursquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Carburateur? Heb je zo'n oude auto?
Nee jonguh, uit 2007. Ik rij chic tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze heeft die auto sinds haar 18e, toen hadden ze nog carburateurs
toe maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee jonguh, uit 2007. Ik rij chic tegenwoordig![]()
Poe poe!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
toe maar![]()
Ik 2012![]()
Maar wel een skoda
Ik 1965quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
toe maar![]()
Ik 2012![]()
Maar wel een skoda
Dat las ik later dan je post hierquote:
Skôdaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
toe maar![]()
Ik 2012![]()
Maar wel een skoda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Skôda![]()
Erg goede wagens. Niet het meest spannende design, maar erg degelijk.Ach die spoiler is ongelofelijke onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeker niet. Als Skôdas verkocht zouden worden onder VW of Seat naam zouden ze veel populairder zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach die spoiler is ongelofelijke onzin.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Skôda![]()
Erg goede wagens. Niet het meest spannende design, maar erg degelijk.Story of my life... Ik ben ook heel degelijk, wel wat spannender, maar heb ook een imagoprobleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Weet jij waar dat zebrahondje voor is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef Againzender het volgende:
Wij staan 3-0 voor, jalalalalala
Oh, wacht, dit is geen VBL
quote:
eerst maar eens even de koffie opmaken.quote:
Nou inderdaad, een lekker HJ-tje zou er wel ingaanquote:
Erdingertjes in de koelkastquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou inderdaad, een lekker HJ-tje zou er wel ingaan
Ik kom eraanquote:
Tot over 2 uurtjes!quote:
Die komt wel hard aan na een marathonquote:
twee kratten Alfa en een half krat Korenwolfquote:
gelukkig is het de alcoholvrije versiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die komt wel hard aan na een marathon
zoiets dusquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:16 schreef Againzender het volgende:
En nu ga ik het komende uur random 'Ecuador' roepen
Nope, internet valt hier iedere keer weg de laatste dagenquote:
Sowieso niks met Skoda. Prima auto's.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en niks mis met skoda, zeker niet omdat de baas betaalt
gewoon een vw voor een normale prijsquote:
Dat dus! Heerlijk broeierig nummerquote:
Preciesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gewoon een vw voor een normale prijs
het dakje mag op de Squote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Precies. Al denken veel mensen nog: Skôda is oostblok troep
Dus tochquote:
Oh, had ik dat nog goed ook? Geheugen komt terug!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gewoon een vw voor een normale prijs
Ja, en een Audi is ook een VW. En Porsche ook. Enz enz.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, had ik dat nog goed ook? Geheugen komt terug!!![]()
![]()
Dus wat je eigenlijk zegt is dat alles zo'n beetje onder VW valt... Hnggquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, en een Audi is ook een VW. En Porsche ook. Enz enz.
Jeps.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:57 schreef TradeMarkie het volgende:
En bugatti ook, of niet meer? En Seat.
Veel wel ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat alles zo'n beetje onder VW valt... Hngg
Seat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Nou ja, jaren in een eckte gereden. Nu een Fransoosje, ook fijnquote:
Lamborghini, Bentley, Ducati, MAN en Scania ook nogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, het was gewoon een lucky shot.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat alles zo'n beetje onder VW valt... Hngg
Mensen die clocks van Coldplay goed vindtquote:
Zo, even een kleine typo gecorrigeerdquote:
Ik dacht het écht te wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, het was gewoon een lucky shot.
Echt een van hun mindere platen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mensen die clocks van Coldplay goed vindt
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Wild wood, dat krijg je met al die pandapunten
Mensen die werkwoorden verkeerd vervoegtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mensen diequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
would I?quote:
Huilpostquote:
Mensen die niet snappen dat ik het snel getypt heb en niet de tijd heb genomen het nog een keer door te lezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen die werkwoorden verkeerd vervoegt
Mind the PI mopjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat ik het snel getypt heb en niet de tijd heb genomen het nog een keer door te lezen
P
I
N
O
Pino
En vervolgens zelf keihard falenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen die werkwoorden verkeerd vervoegt
Mensen die denken dat ik de PI niet opmerk en toch lekker terug ga happenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Mind the PI mopje
En ik typte mijn zin bewust ook verkeerd![]()
Mind the PIquote:
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef henkde_j het volgende:
Zo, net even een flinke boomstam de rivier opgeduwd
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef henkde_j het volgende:
Zo, net even een flinke boomstam de rivier opgeduwd
Kanoën? Man! Zet er twee schoepenraden aan en je hebt een raderbootquote:
nee daar typte jyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat ik het snel getypt heb en niet de tijd heb genomen het nog een keer door te lezen
P
I
N
O
Pino
SC weet, niets dan liefde voor elkaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal tot 10 tellen!
En nu weer niets meer dan liefde voor elkaar!
ondergrondse betonbuisrivier lolzquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je mag momenteel helemaal niet varen op op de Rijn... Of vaar je in je eigen badje?
Ik zie ze beiden al klem zitten in hun radiohokjequote:
dat vaartochtje wordt ook alles behalve reinquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je mag momenteel helemaal niet varen op op de Rijn... Of vaar je in je eigen badje?
bepaald geen reinkanaal iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat vaartochtje wordt ook alles behalve rein
ik voel een dweilpauze aankomen. en dat met dit weer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:36 schreef henkde_j het volgende:
Oh oh, wie gaat het topic zo even dweilen
quote:
Doet een fokster aan meequote:
Ohja, is ook zo..quote:
quote:
Dit!quote:
Je trapt dus niet in mijn garpje...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef Againzender het volgende:
Ah, een buitenlands nummer met een slecht Engels sprekende vrouw die iets belangrijks had over mijn computer. Laat me raden, heb je vast mijn creditcard gegevens oid voor nodig. De groeten.
Inderdaad, ze begon kut zoals altijd (met d'r Coldplay bona kutclubquote:
Nou zit ik de rest van de middag Duitse hiphop te luisterenquote:
Je hebt wel een heel schattig accent.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je trapt dus niet in mijn garpje...
geilquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou zit ik de rest van de middag Duitse hiphop te luisteren
Ganzquote:
er duikt gelijk een vertaler Duits op in de showquote:
Nina Simone versie blijft het bestequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Nee maar wel een fantastische cover van al een erg goed nummer
Kwestie van tijd voordat ze de Macarena gaat draaienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef Againzender het volgende:
Dat muziekje was toch gewoon een standaard riedeltje uit een bepaald keyboard?
Leukquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat ze de Macarena gaat draaien
Oh ja, hij had dat aan Giel laten te horen toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
Het is allemaal Rene Passeti z'n schuld...
Jupquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh ja, hij had dat aan Giel laten te horen toch?
Je request?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef Againzender het volgende:
JJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA ROB HELD!!!!
Wat heb ik gemist?quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef Againzender het volgende:
JJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA ROB HELD!!!!
quote:
Hi!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef CindieY het volgende:
Maar eens de radio aangezet voor de zomerse platen!
heb mij altijd al afgevraagd of er nou mensen zijn die dat nummer dan ook gaan bellenquote:
Rob werd en van verdacht onder een schuilnaam het nummer zelf te hebben aangevraagd (terwijl het Againzender was)...quote:
Als ik jou was zou ik snel mijn nummer veranderen.quote:
Het is dat ik het nummer totaal gemist heb, anders had je nu een smsjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb mij altijd al afgevraagd of er nou mensen zijn die dat nummer dan ook gaan bellentot nu toe is het stil
twitter:mluxen twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 12:05:02“@nuttelozefeiten: Een woerd (mannetjeseend) heeft een penis.” Echt? @DonaldDuckNL reageer retweet
twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 14:31:42@mluxen Ik zal eens kijken als ik in bad zit. reageer retweet
Rare kwak eendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
twitter:mluxen twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 12:05:02“@nuttelozefeiten: Een woerd (mannetjeseend) heeft een penis.” Echt? @DonaldDuckNL reageer retweet
twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 14:31:42@mluxen Ik zal eens kijken als ik in bad zit. reageer retweet
Donald Duck is een baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
Da's lang geledenquote:
M'n home cinema set is overledenquote:
Dan kan je hier nog wel komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n home cinema set is overledenik luister bijna geen radio meer momenteel.
Hey!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n home cinema set is overledenik luister bijna geen radio meer momenteel.
Mwoah, das niet hetzelfde. Maar hey, als het goed is wordt m'n vakantiegeld vandaag gestortquote:
Ach, hoef vaak gaat het hier over 3FMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwoah, das niet hetzelfde. Maar hey, als het goed is wordt m'n vakantiegeld vandaag gestort
Dat ging ook maar net goed.quote:
BMW Z4 oude modelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat ging ook maar net goed.
Mooie auto heeft Rob trouwens. Wat voor merk heeft hij?
BMWquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat ging ook maar net goed.
Mooie auto heeft Rob trouwens. Wat voor merk heeft hij?
Ach, in goede staat is deze 2 keer zo duurquote:
Vind dat de 3FM DJs eigenlijk hele bescheiden auto's rijdenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, in goede staat is deze 2 keer zo duurEn zelfs als roestig wrak gaan ze nog voor > 10.000 euro
[ afbeelding ]
Vind ik nog steeds zonde van het geld. Het is maar een vervoersmiddel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, in goede staat is deze 2 keer zo duurEn zelfs als roestig wrak gaan ze nog voor > 10.000 euro
[ afbeelding ]
Een huis is ook maar een dak boven je hoofd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds zonde van het geld. Het is maar een vervoersmiddel.
Yo home, the bel air!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja een 1957 Chevrolet Bel Air Convertible is geen serieus vervoersmiddel meer. Kan je hem wel voor gebruiken, maar het is meer een investering... Net als kunst dat kan zijn
Nieuw waren ze maar 2000 dollar ofzo in 1957...
Iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
Net alsof iemand naar de politie gaat
"Ja hallo, die 25 kilo coke is van mij. Mag ik het terug?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |