abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 juni 2013 @ 02:18:26 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_127508056
Er is een woonplaats gevonden voor de veroordeelde zwemleraar Benno L. Dat maakte zijn advocaat Pieter van der Kruijs donderdag bekend in het televisieprogramma Knevel en Van den Brink.

L. komt vrijdag voorwaardelijk vrij na zijn straf voor het misbruiken van tientallen zwakbegaafde meisjes. Hij heeft een gebiedsverbod gekregen voor tien gemeenten in Brabant. Van Zelf wil L. graag naar Duitsland toe, maar zolang hij nog voorwaardelijk vrij is mag dat niet en moet hij in Nederland blijven.

Van der Kruijs liet zich donderdag niet uit over het gebied waar L. nu geplaatst wordt en ook zei hij niets over het soort woning onderdak waarin hij terechtkomt. Op de vraag of het in een straat is of een hutje op de hei, antwoordde de advocaat 'noch het een, noch het ander'.Het Openbaar Ministerie (OM) vroeg L. eerder nog vrijwillig langer in de gevangenis te blijven, omdat er nog geen plek voor hem was geregeld om te wonen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-voor-Benno-L.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 7 juni 2013 @ 02:19:32 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  vrijdag 7 juni 2013 @ 02:20:14 #3
244933 trovey
Nachtoele
pi_127508072
Huisje waar José Houbee in woonde zeker....kan hij ook depressief worden. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 7 juni 2013 @ 02:26:39 #4
395200 deadprez
One more rail
pi_127508100
inb4 rellende tokkies die daar "wel us effekes langs zouduh goan"
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_127508330
Kan ie niet in de graafsewijk gaan wonen??
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  vrijdag 7 juni 2013 @ 05:50:06 #6
381517 Zapata
held op sokken
pi_127508414
waarschijnlijk naast een basis school.
pi_127508419
Tsja die man moet ook ergens wonen he.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127508450
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 05:53 schreef bijdehand het volgende:
Tsja die man moet ook ergens wonen he.
inderdaad, maar het liefst niet bij mij in de buurt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127508453
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 06:20 schreef DroogDok het volgende:

[..]

inderdaad, maar het liefst niet bij mij in de buurt.
Nee, ook niet bij mij. Ik snap wel dat mensen hem niet in de buurt willen hebben, maar toch moet hij ergens wonen. Beter dat ze hem gewoon naar Duitsland sturen en hem daar in de gaten houden :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127508492
Volgens mij krijgt hij flatje vlakbij het zwembad, met uitzicht op het pierenbadje.
pi_127508682
Toch gek dat dergelijke mensen niet de rest van hun leven vast mogen zitten, na zoveel jaar rechts beleid is het iniedergeval niet een kwestie van het afschuiven op de slappe linkse partijen.
pi_127508885
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch gek dat dergelijke mensen niet de rest van hun leven vast mogen zitten, na zoveel jaar rechts beleid is het iniedergeval niet een kwestie van het afschuiven op de slappe linkse partijen.
Links of rechts, genaaid worden we toch wel.

Kunnen ze Benno L. geen enkelband omdoen?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_127510999
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:03 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Links of rechts, genaaid worden we toch wel.

Kunnen ze Benno L. geen enkelband omdoen?
Of een cockring. En dan heel strak, tot-ie zwart wordt en afsterft.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:27:28 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_127521900
De Telegraaf meldt dat Dagblad van het Noorden de verblijfplaats van Benno L heeft ontdekt en onthult die.

http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_in_Venray___.html

Ik vind dat echt niet kunnen. De man heeft zijn straf uitgezeten, en moet weer (onder toezicht) ergens kunnen wonen zonder door toedoen van de (landelijke) media het risico te lopen gelyncht te worden.

En nee: ik heb helemaal NIKS op met pedofielen, maar wél met de rechtsstaat. Eigenrichting past daar NIET in.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_127522243
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Telegraaf meldt dat Dagblad van het Noorden de verblijfplaats van Benno L heeft ontdekt en onthult die.

Ik vind dat echt niet kunnen. De man heeft zijn straf uitgezeten, en moet weer (onder toezicht) ergens kunnen wonen zonder door toedoen van de (landelijke) media het risico te lopen gelyncht te worden.

En nee: ik heb helemaal NIKS op met pedofielen, maar wél met de rechtsstaat. Eigenrichting past daar NIET in.
Door toedoen van de media...? Mag ik je even helpen herinneren dat deze man TIENTALLEN kinderen heeft misbruikt? Mocht deze man echt gelyncht worden, wat ik niet geloof, heeft dit monster dat compleet aan zichzelf te danken!

Bovendien, zou jij het niet graag willen weten als er een smerige pedofiel in jou buurt komt wonen?
Volledig terecht dat dit gemeld word in de media!
pi_127522274
quote:

Jij ben sekur pedolaffer?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:52:08 #17
241662 Jian
Well, well, well
pi_127523165
Venray, handig, één klein sprintje en hij is de Duitse grens over en voorgoed vertrokken! Of we daar rouwig om moeten zijn is een tweede natuurlijk.
pi_127523539
quote:

Absoluut mee eens, volksmennerij eerste klas van de kranten.

Al die honderden mensen die menen, voornamelijk anoniem achter de pc, hem wel even een lesje te moeten leren geven mij een treuriger gevoel aangaande de wereld waar wij in leven dan die enkele uitzonderingen per jaar die dit soort misdaden hebben begaan.
pi_127523787
Studenten zoeken zich 4 jaar lang het ongeluk naar een kut kamertje, hij krijgt meteen een woning aangeboden??
There are only 151 Pokémon.
pi_127523807
ach man , ik zal niet direct roepen dat ik deze man iets aan zou doen als hij bij mij in de straat / wijk zou komen.
maar als ik erachter zou komen zou ik elke krant bellen en het zo moeilijk mogelijk maken dat hij er zou kunnen gaan wonen.

zo iemand wil je niet in de buurt , en die moet je ook niet in de buurt willen.
blabla geschiedenis en heeft straf gehad.
zal best dat hij spijt heeft, maar hij kan schijnbaar zijn gevoel niet overwinnen.
dus chemische castratie of opdoeken die vent
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:07:24 #21
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_127523835
Heeft Best geen villa over?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:08:55 #22
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_127523891
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef RocketM het volgende:

[..]

Door toedoen van de media...? Mag ik je even helpen herinneren dat deze man TIENTALLEN kinderen heeft misbruikt? Mocht deze man echt gelyncht worden, wat ik niet geloof, heeft dit monster dat compleet aan zichzelf te danken!

Bovendien, zou jij het niet graag willen weten als er een smerige pedofiel in jou buurt komt wonen?
Benno L. is een pedoseksueel, een pedofiel is wat anders.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:11:36 #23
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_127523991
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:05 schreef Eenskijken het volgende:
Studenten zoeken zich 4 jaar lang het ongeluk naar een kut kamertje, hij krijgt meteen een woning aangeboden??
Studenten zijn dan ook best veeleisend wat betreft een kamer. Het liefst in de stad vlakbij de kroegen en de universiteit moet ook nog eens binnen loopafstand te bereiken zijn.
pi_127524013
quote:

Ik ben het volledig met je eens en stoor me ook ontzettend aan het gedrag van de medemens. De enige mensen met enig recht van spreken zijn wat mij betreft de ouders, en ook die hebben zich niet als eigen rechter te gedragen.
pi_127524156
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef RocketM het volgende:

[..]

En deze man heeft zijn straf uitgezeten en volgens de experts is de kans op herhaling niet meer aanwezig. Hij is dus vrij man, net als jij en ik.

quote:
Wie weet wat mijn buurman gedaan heeft.... Nee dus, ik hoef het niet te weten. Ik zou gek worden van het idee. Als er iemand naast je komt wonen die een moord heeft gepleegd of een bank overvallen dan wordt dit je ook niet verteld. En terecht. Iemand heeft een schone lei als hij weer terugkeert in de maatschappij.

Met een visie zoals die van jouw zou het moord en doodslag worden in de wereld. Dat moet echt een feest zijn.

Ik ben trots op onze rechtstaat, al heb ik ook zo mijn mening over straffen die ik soms te kort vindt.
pi_127525529
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:15 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

En deze man heeft zijn straf uitgezeten en volgens de experts is de kans op herhaling niet meer aanwezig.

Welke experts waren dat?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:55:30 #27
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_127525637
Morgen zit hij in Duitsland. En die leveren hem niet uit.
pi_127525704
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef betyar het volgende:

[..]

Studenten zijn dan ook best veeleisend wat betreft een kamer. Het liefst in de stad vlakbij de kroegen en de universiteit moet ook nog eens binnen loopafstand te bereiken zijn.
valt wel mee hoor. velen nemen genoegen met een bezemkast van 4 bij 4 waar je je ook nog eens de pleuris voor betaalt. Het is gewoon schofterig dat hij een woning aangeboden krijgt.
There are only 151 Pokémon.
pi_127525842
Ach ja, Belgie heeft die vrouw van Dutroux ook naar een klooster in Frankrijk gestuurd met als een soort enkelbandje straf. Goed dat ze niet zoiets verzonnen, heiligen zullen het toch niet meer worden.
Onder deze lijn niet schrijven
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:05:42 #30
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_127526043
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:57 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

valt wel mee hoor. velen nemen genoegen met een bezemkast van 4 bij 4 waar je je ook nog eens de pleuris voor betaalt. Het is gewoon schofterig dat hij een woning aangeboden krijgt.
Kamer van 4 bij 4 is heel groot, je zit eerder op 12m2 of 10m2.
pi_127526563
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:57 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Ergens is het heel oneerlijk ja, maar liever dit dan dat hij ergens onbegeleid woont.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:53:02 #32
206322 Seam
Pillz-E
pi_127527787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:15 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

En deze man heeft zijn straf uitgezeten en volgens de experts is de kans op herhaling niet meer aanwezig. Hij is dus vrij man, net als jij en ik.

[..]

Wie weet wat mijn buurman gedaan heeft.... Nee dus, ik hoef het niet te weten. Ik zou gek worden van het idee. Als er iemand naast je komt wonen die een moord heeft gepleegd of een bank overvallen dan wordt dit je ook niet verteld. En terecht. Iemand heeft een schone lei als hij weer terugkeert in de maatschappij.

Met een visie zoals die van jouw zou het moord en doodslag worden in de wereld. Dat moet echt een feest zijn.

Ik ben trots op onze rechtstaat, al heb ik ook zo mijn mening over straffen die ik soms te kort vindt.
goede post ^O^
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 18:02:50 #33
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_127528105
FOK! knokploeg al samen gesteld?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:03:51 #34
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_127528126
De Telegraaf als publiekelijke schandpaal. Slechte zaak.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_127529280
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ergens is het heel oneerlijk ja, maar liever dit dan dat hij ergens onbegeleid woont.
Waar ben je bang voor dan? Dat als je gehandicapte dochter in het opblaasbadje in de tuin zit hij over de schutting klimt om met snorrende camera zwemles te geven?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_127529509
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:53 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Welke experts waren dat?
quote:
DEN BOSCH - De reclassering en de rapporterende psychiater en psychologe verschillen van mening over behandeling van zwemschoolhouder Benno L. en toezicht bij terugkeer in de maatschappij.
Als het aan de reclassering ligt, wordt de van ontucht verdachte Bosschenaar opgenomen in een gevangeniskliniek en krijgt hij na zijn vrijlating 24-uurstoezicht. Psychiater Erik Mol noemde een ambulante behandeling, wekelijks contact met de reclassering, regelmatig bezoek aan een psychiater en medicatie maandag een 'heel adequate' oplossing.

Op basis van literatuur acht Mol de kans op herhaling matig, vertelde hij maandag tijdens zijn verhoor in de strafzaak tegen de 60-jarige zwemleraar. De hoge leeftijd van de verdachte, zijn fixatie op meisjes, hoge intelligentie, moreel besef en beperkte ernst van de beschuldigingen vormen de belangrijkste indicatoren.

Psychologe Margot van Heteren vertelde de rechtbank dat de verdachte op zijn hoge leeftijd niet meer te veranderen is. Ook zij ziet in libidoremmende en rustgevende medicijnen de oplossing. Een ambulante behandeling moet de recidive 'opschorten'. Ze adviseerde tegen tbs omdat er niemand is die Benno L. in deze publiciteitsgevoelige zaak op verlof durft te sturen. Verplichte tbs verandert daarom automatisch in levenslange celstraf, waarschuwde ze.

Justitie meent dat harde constateringen over de oncontroleerbare hyperseksuele en ongeneeslijke pedofiele neigingen van Benno L. niet overeenkomen met de conclusie van de psychiater dat de kans op herhaling niet erg groot is. Uit de vragen van officier van justitie Juliette Nederlof aan de deskundige was af te leiden dat zij 'veelpleger' Benno L. beschouwt als een uniek geval dat zich niet laat vergelijken met bekende zedendelicten en recidivekans. (ANP)
Bron http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)deling-Benno-L.dhtml

Maar ongetwijfeld ben je het er niet mee eens. Want wie is die Mol nou tenslotte. Maar al hadden er 10.000 psychs dit gezegd dan had je ook vast je kont tegen de crib gegooid.
pi_127529676
Wat ik overigens ook meeneem in mijn oordeel is het feit dat het 'slechts' bij ontuchtige handelingen is gebleven. Geen penetratie of verkrachtingen zover bekend. Dat is wel een stap minder erg dan bv die debiel uit 020.

Ook wordt er vaak vergeten dat Benno L. zeker 3 keer heeft getracht hulp te zoeken. Wij als maatschappij hebben daarin verzaakt. Moeten ze ons allemaal ook opsluiten?

Let wel, ik praat op geen enkele manier goed wat hij heeft gedaan. Het is te walgelijk voor woorden en ik begrijp de woede over de voor sommige te lichte straf. Maar dat is hoe we in Nederland nu eenmaal werken, en na die straf ben je vrij.
pi_127529982
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:48 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

[..]

Bron http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)deling-Benno-L.dhtml

Maar ongetwijfeld ben je het er niet mee eens. Want wie is die Mol nou tenslotte. Maar al hadden er 10.000 psychs dit gezegd dan had je ook vast je kont tegen de crib gegooid.
Juist, het is een afweging wbt risico en de kosten en baten die je in overweging neemt en dan sluit ik mij aan bij justitie, ook experts met dergelijke aangelegenheden.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:47:43 #39
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_127531494
Hier in de buurt, gadverdamme.
pi_127531645
Goed dat z'n huisje al gevonden is. Eventuele haters kunnen dan lekker lynchen. Ik wens ze plezier ermee :)
Conscience do cost.
pi_127537074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:55 schreef NightH4wk het volgende:
Morgen zit hij in Duitsland. En die leveren hem niet uit.
Die zullen toch niet al het buitenlands menselijk afval binnen de grenzen willen houden?

Meneer Larue zijn ze vast liever kwijt dan rijk.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_127537262
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:55 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Die zullen toch niet al het buitenlands menselijk afval binnen de grenzen willen houden?

Meneer Larue zijn ze vast liever kwijt dan rijk.
Ik had begrepen dat ie een Duits paspoort heeft.
pi_127537363
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat ie een Duits paspoort heeft.
Dan heeft hijzelf in elk geval niks te vrezen...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_127548571
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef Twiitch het volgende:
Hier in de buurt, gadverdamme.
Venray toch? Welke buurt? Mijn broer woont in Venray met zijn dochtertje.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_127548604
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:05 schreef Eenskijken het volgende:
Eerst een kleuter neuken, dan praten we over huisvesting. Wil je ook nog een uitkering of een vrijstaande villa? Moet je eerst even een kleine stad met je criminele gedrag naar de klote helpen.
pi_127548612
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:04 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Eerst een kleuter neuken, dan praten we over huisvesting. Wil je ook nog een uitkering of een vrijstaande villa? Moet je eerst even een kleine stad met je criminele gedrag naar de klote helpen.
Hij krijgt geen villa maar een resocialisatiewoning bij een tbs-kliniek waar hij voortdurend in de gaten wordt gehouden.

http://www.nu.nl/binnenla(...)oning-in-venray.html

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2013 08:10:19 ]
pi_127548614
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hij krijgt geen villa maar een resocialisatiewoning bij een tbs-kliniek waar hij voortdurend in de gaten wordt gehouden.
Klopt, hij heeft namelijk ook geen stad crimineel bedreigd. In tegenstelling tot bepaalde zigeuners.
pi_127548638
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:08 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Klopt, hij heeft namelijk ook geen stad crimineel bedreigd. In tegenstelling tot bepaalde zigeuners.
Heeft alleen geen moer met dit topic te maken.
pi_127548641
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Heeft alleen geen moer met dit topic te maken.
Ga er dan ook niet over zagen. :')
pi_127548671
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ga er dan ook niet over zagen. :')
Yeah right. Ik geloof niet dat ik over zigeuners begon.
pi_127548674
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Yeah right. Ik geloof niet dat ik over zigeuners begon.
Ik ook niet. :) Zaag-zaag.
pi_127548988
Oh, hier dus. Gaat gezellig worden. :')
pi_127549446
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:04 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wie heeft er een kleuter geneukt?
En Eindhoven is toch geen kleine stad?
pi_127573453
Wat ik hier niet begrijp is, waarom de man gestraft moet worden, als hij zijn straf heeft uitgezeten.
Zelf vind ik dat de staat in deze verplicht is Menno L bescherming te bieden, door hem onder een valse naam, valse identiteit en volledig anoniem te laten wonen en een stad waar niemand hem herkent.
Mocht de man het in zijn hoofd halen opnieuw aan kinderen te vergrijpen, dan heeft de staat de situatie omtrent Benno L verkeerd ingeschat en was de straf niet hoog genoeg geweest of had hij nooit vrij mogen zijn.
pi_127576475
Ik begrijp niet dat mensen hem geen nieuwe start gunnen maar als het om andere mensen gaat die hun straf uit hebben gezeten zijn ze wel voor een nieuwe start.

de term 'hij heeft zijn straf toch uitgezeten' lees je regelmatig terug op fok. Nu het om een pedoseksueel gaat is de wereld te klein? Ik heb liever een pedo naast mij wonen dan een moordenaar.
  zondag 9 juni 2013 @ 11:38:32 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127576649
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat ik overigens ook meeneem in mijn oordeel is het feit dat het 'slechts' bij ontuchtige handelingen is gebleven. Geen penetratie of verkrachtingen zover bekend. Dat is wel een stap minder erg dan bv die debiel uit 020.

Ook wordt er vaak vergeten dat Benno L. zeker 3 keer heeft getracht hulp te zoeken. Wij als maatschappij hebben daarin verzaakt. Moeten ze ons allemaal ook opsluiten?

Let wel, ik praat op geen enkele manier goed wat hij heeft gedaan. Het is te walgelijk voor woorden en ik begrijp de woede over de voor sommige te lichte straf. Maar dat is hoe we in Nederland nu eenmaal werken, en na die straf ben je vrij.
Met andere woorden heeft hij enkel 'met zijn vingers aan' gezeten?
Tjonge wat een hysterie om zoiets kleins (waar hij dus met recht voor gestraft is) terwijl er constant kinderen ontvoerd en bruut gemolesteerd worden...

En mensen moeten eens opsodemieteren met hun ge-maar hij heeft levens verwoest, ja als we de kinderen daar mee opvoeden wel, het is een vorm van schaamtegevoel net als dat een vrouw in haar ondergoed zich schaamt maar in badkleding wel rondloopt zonder blozen omdat dat sociaal geaccepteerd is, de sociale veroordeling is wat traumas bezorgd, dus ga er wat relativerender mee om, dus er is aan je gezeten, ga je vast niet dood aan, dat kun je gewoon naast je neer leggen in het leven, ik kon dat ook.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_127576655
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:30 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen hem geen nieuwe start gunnen maar als het om andere mensen gaat die hun straf uit hebben gezeten zijn ze wel voor een nieuwe start.

de term 'hij heeft zijn straf toch uitgezeten' lees je regelmatig terug op fok. Nu het om een pedoseksueel gaat is de wereld te klein? Ik heb liever een pedo naast mij wonen dan een moordenaar.
Dat heeft maar 1 reden: men vindt de straf te laag en een flink deel van Nederland vindt dat hij helemaal niet genoeg gestraft is.
pi_127576812
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:53 schreef Tha_Duck het volgende:

Jawel, verkrachting (tongzoen) op de camera. Verder is 'ie in de jaren 80 en 90 ook in de fout gegaan bij een meisje van 18 en 12. Ik zou ook niet bij hem in de buurt willen wonen.

Gek vind ik dat daar nooit iets mee is gedaan door de politie terwijl er wel melding is gedaan en hij het heeft toegegeven. Maar hij zei veranderd te zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door LosingMyReligion_ op 09-06-2013 11:53:10 ]
pi_127576820
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:38 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Dat heeft maar 1 reden: men vindt de straf te laag en een flink deel van Nederland vindt dat hij helemaal niet genoeg gestraft is.
Dat vind ik vaak ook bij andere straffen zoals moord of verkrachting maar toch krijg je dan te horen dat 'hij/zij de straf reeds heeft uitgezeten'. Ik vind dat nogal hypocriet. Denk je dat iemand wiens man of vrouw vermoord of verkracht is vind dat de dader genoeg gestraft is? Nee, pedofilie is momenteel een hype aan het worden en de daders worden vogelvrij verklaard.

Ik vind ook dat dit soort lui beter heel hun leven achter de tralies mag maar dat vind ik van moordenaars en verkrachters ook. Gezien het feit dat iedereen recht heeft op een tweede kans , geldt dat ook voor deze man, ook al is dat moeilijk te aanvaarden. Gelijke monniken, gelijke kappen voor iedereen.
pi_127576973
quote:

hij is bijzonder laag gestraft voor zijn daden is mijn mening. maar hij heeft die straf opgelegd gekregen en uitgezeten. dus hoe erg ik het ook vindt om te zeggen ik ben het hierin met je eens.

echter is het natuurlijk een monster waarvan ik niet zo zeker ben dat hij zich niet nog een keer aan een kind vergrijpt, in dat licht begrijp ik heel goed dat niemand hem in zijn buurt wil hebben.

beetje damned if you do, damned if you dont gevoel krijg ik hierbij
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')