abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127534466
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:44 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Voor wie een gezaghebbende bron wil:
The Cochrane Collaboration

[..]

In lekentaal:

[..]

http://onlinelibrary.wile(...)001877.pub5/abstract
Wel een sentimenteel gedoe. Onzekerheid voor jaren? Ik snap werkeljjk waar niet waar ze het vandaan halen. Ja, je zult vals-positieven hebben en daarop bijvoorbeeld een lumpectomie verrichten. Dat wordt onderzocht op PA: wel of geen kanker, binnen 2 weken bekend.

Liever een onnodige operatie dan doodgaan aan een uitgezaaide borstkanker.

Maar in dit soort topics wordt natuurlijk alleen het negatieve benadrukt. Dat begrijp ik heel goed.
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:30:51 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127535778
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef .SP. het volgende:

[..]

En wat heeft het met HIV te maken? Oh ja, niets en probeer je de boel af te leiden van je onzinnge uitspraken die te doet.
HIV > AID$ > KS
quote:
Wanneer kom je langs voor je HIV shot?
op je bolle ogen. Geef die shot maar aan je kinderen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:34:49 #53
52357 Lambiekje
pi_127535994
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe kom je er toch bij om zulke groteske uitspraken te doen. Ga je schamen.
Ga je schamen dat je die geteisem überhaupt verdedigd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 21:36:39 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_127536105
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geteisem nog wel.
Het is echt te hopen dat jou nooit wat overkomt want dan ben je blij dat dat 'geteisem' zich over je ontfermt.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:37:28 #55
52357 Lambiekje
pi_127536150
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:08 schreef .SP. het volgende:

[..]

Moeilijke keus, ik vraag me af hoe een ouder zich zou voelen als ze horen dat hun dochter baarmoederhalskanker heeft wetende dat ze een vaccinatie geweigerd hebben.
Dit is geen commetaar op je ouders, maar snap niet dat ze deze mogelijke nachtmerrie niet voorkomen met een simpele, veilige vaccinatie.

. SP. Vaccin zijn NIET veilig nooit geweest ook. Dus rot op met je troll gepreek. Het is ronduit crimineel om te stellen dat vaccin veilig zijn. Dat je het nog zonder blikken en blozen durft neer te zetten. Belachelijk.
pi_127536939
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo, vandaag iemand uit een benzo-coma gehaald, een meningitis behandeld, een aortitis gediagnosticeerd en een halfzijdige verlamde patient aangeboden voor een trombectomie waardoor hij nu alles weer kan bewegen. Nu net thuis na een lange dag en lekker genieten van een wijntje :)

Wat heb jij zoal gedaan vandaag?
I feel kinda Locrian today
pi_127537311
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

. SP. Vaccin zijn NIET veilig nooit geweest ook. Dus rot op met je troll gepreek. Het is ronduit crimineel om te stellen dat vaccin veilig zijn. Dat je het nog zonder blikken en blozen durft neer te zetten. Belachelijk.
'Veilig' was dan misschien een iets ongelukkige woordkeuze van .SP. (als we dan toch gaan woordneuken)

Mocht ik ooit een kind krijgen wordt hij/zij gevaccineerd.

Er is iets als een acceptabel risico. En op dit moment wijst alles uit dat vaccineren beter is dan niet vaccineren. Mocht jij (En dit heb ik je al eerder gezegd) je eventuele kind(eren) niet willen laten vaccineren, prima. Maar ik zou dat graag willen weten want dan laat ik mijn kinderen niet met die van jou naar 1 school gaan.

Dus wat mij betreft gaan we een nieuw bevolkingsregister opzetten zodat ik weet dat mijn (hopelijk toekomstige) zoon/dochter bij alleen gevaccineerde kinderen in de klas zit.

Raar he ? Hoe sommige mensen denken.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_127537422
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:53 schreef starla het volgende:

[..]

Zo, vandaag iemand uit een benzo-coma gehaald, een meningitis behandeld, een aortitis gediagnosticeerd en een halfzijdige verlamde patient aangeboden voor een trombectomie waardoor hij nu alles weer kan bewegen. Nu net thuis na een lange dag en lekker genieten van een wijntje :)

En jij hebt je zojuist ook gekwalificeerd voor minstens een wijntje op mijn rekening op de (volgende die er toch niet gaat komen) BNW meeting.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 22:05:39 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_127537588
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:53 schreef starla het volgende:

[..]

^O^
Van mij ook een wijntje op de meet die nooit komt .
pi_127537603
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Aan het niveau van je post is het duidelijk dat je inhoudelijks niets aan deze discussie hebt toe te voegen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:07:28 #61
52357 Lambiekje
pi_127537686
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:00 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

'Veilig' was dan misschien een iets ongelukkige woordkeuze van .SP. (als we dan toch gaan woordneuken)

Mocht ik ooit een kind krijgen wordt hij/zij gevaccineerd.

Er is iets als een acceptabel risico. En op dit moment wijst alles uit dat vaccineren beter is dan niet vaccineren.
Niks hoor ... het wijst juist uit dat het niet beter is. En dat je ondanks je vaccins toch dergelijke ziektes kan oplopen. Kans is nog aanzienlijker ook.

en je hebt dit gemist...
http://www.wanttoknow.nl/(...)inbedrog-is-voorbij/

quote:
Mocht jij (En dit heb ik je al eerder gezegd) je eventuele kind(eren) niet willen laten vaccineren, prima. Maar ik zou dat graag willen weten want dan laat ik mijn kinderen niet met die van jou naar 1 school gaan.
Hier geef je heel goed weer waarom vaccin dus niet werken. Waarom zou je niet je kind is toch beschermd of niet soms.!??

Het zou juist eerder andersom moeten zijn...
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 22:09:54 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_127537814
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niks hoor ... het wijst juist uit dat het niet beter is. En dat je ondanks je vaccins toch dergelijke ziektes kan oplopen. Kans is nog aanzienlijker ook.

en je hebt dit gemist...

[..]

Hier geef je heel goed weer waarom vaccin dus niet werken. Waarom zou je niet je kind is toch beschermd of niet soms.!??

Nee, niet dus. Maar dat wil je niet begrijpen.
pi_127538069
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en je hebt dit gemist...

[..]

Je (wederom) onzin link ga ik niet op in.

Misschien is het nog niet doorgekomen bij je ? Vaccins voorkomen geen ziektes. Dat weet ik ook! Ze prepareren je immuunsysteem alleen op een bepaalde ziekte. En dat is beter dan niet geprepareerd zijn. En dan wil je alsnog niet dragers in je buurt hebben.

Misschien moet ik het plastisch uitleggen; Sta je liever met -of zonder bescherming in de boksriem ?

Mijn kinderen geef ik liever bescherming en ik probeer ze uit de ring te houden.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:15:53 #64
52357 Lambiekje
pi_127538191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, niet dus. Maar dat wil je niet begrijpen.
Ik zou zeggen van je mag niet spelen met een gevaccineerd kind. Die heeft sowieso het virus. Het ongevaccineerde kind is clean en heeft tevens een robuster immuun.

Het komt uit dat ik gelijk heb.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:16:38 #65
52357 Lambiekje
pi_127538240
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:13 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Je (wederom) onzin link ga ik niet op in.

Misschien is het nog niet doorgekomen bij je ? Vaccins voorkomen geen ziektes. Dat weet ik ook! Ze prepareren je immuunsysteem alleen op een bepaalde ziekte. En dat is beter dan niet geprepareerd zijn. En dan wil je alsnog niet dragers in je buurt hebben.
En dat is dus de mega giga tera leugen.

Het saboteert.
pi_127538444
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dat is dus de mega giga tera leugen.

Het saboteert.
Oh! Je hebt ondertussen wel biologie gestudeerd ? Cool! Vertel!

Trouwens, mijn originele post had ik ondertussen aangevuld, dus als je zin hebt kan je daar ook nog op reageren.
pi_127538489
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zou zeggen van je mag niet spelen met een gevaccineerd kind. Die heeft sowieso het virus. Het ongevaccineerde kind is clean en heeft tevens een robuster immuun.

Het komt uit dat ik gelijk heb.
Waarom komt polio alleen nog maar in de ongevaccineerde bible belt voor?
pi_127538863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:20 schreef .SP. het volgende:

[..]

Waarom komt polio alleen nog maar in de ongevaccineerde bible belt voor?
Ik heb een vakantiehuisje in de biblebelt en het valt mijn vrouw en mij inderdaad ECHT op hoeveel polio daar nog is. Tip aan Lambiekje: Ga eens lekker winkelen in Barneveld en omstreken.
pi_127539359
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:26 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Ik heb een vakantiehuisje in de biblebelt en het valt mijn vrouw en mij inderdaad ECHT op hoeveel polio daar nog is. Tip aan Lambiekje: Ga eens lekker winkelen in Barneveld en omstreken.
Het is zo jammer dat kinderen moeten lijden door een 2000 jaar oud sprookjesboek.
pi_127539442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:33 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het is zo jammer dat kinderen moeten lijden door een 2000 jaar oud sprookjesboek.
Gozer, ik kan het niet nog meer met je eens zijn.
pi_127539893
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

En Lambiekje is de nieuwe messias!
pi_127540347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:40 schreef .SP. het volgende:

[..]

En Lambiekje is de nieuwe messias!
pi_127541275
quote:
Geweldig, erg leuk!
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 23:17:20 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_127542171
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

+1
  zaterdag 8 juni 2013 @ 00:47:38 #75
52357 Lambiekje
pi_127545914
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Oh! Je hebt ondertussen wel biologie gestudeerd ? Cool! Vertel!

Je hoeft geen biologie gestudeerd te hebben om te snappen dat vaccin misdadig criminele onzin is. Hoe in vredesnaam is antivries, kwik e.d. nu goed voor je ? En dat dan in vrijwel direct bij geboorte al. Hoe bezopen is dat. En waarom meteen al als een kind een paar maanden is meteen overstelpen met virussen. Het slaat echt totaal nergens op.

Wat nu uitkomt met de internet, email, telefoongesprekken wat dus al jaren lang wordt gelogd/gemonitord. Hetzelfde gaat gebeuren voor het ultrabedrog van vaccin en medicatie.
5 jaar geleden was ik een een idioot die beweerde dat alles gelogd wordt en zie nu. Het NOS had vanavond een lang item over BigBrother. Nu nog BadPharma.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 08-06-2013 01:02:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')