quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb een goede tip gegeven op het 2e scherm.
Hoop dat ze er wat mee doen.twitter:jvermeer3 twitterde op donderdag 06-06-2013 om 23:01:36#kvdb leuke gifjes van Jessica Alba zou een mooie toevoeging aan het tweede scherm zijn #goedetip #durftezeggen reageer retweet
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat ze er wat mee doen.twitter:jvermeer3 twitterde op donderdag 06-06-2013 om 23:01:36#kvdb leuke gifjes van Jessica Alba zou een mooie toevoeging aan het tweede scherm zijn #goedetip #durftezeggen reageer retweet
Presentquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Evil Knevelquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Be-Smart het volgende:
Tonight, the legend is finally back!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Be-Smart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Be-Smart het volgende:
[ afbeelding ]
K&P?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:01 schreef Latert het volgende:
Die foto's op de K&P site zijn trouwens mooi gefotoshopt, met die achtergrond enzo![]()
[ afbeelding ]
Eergisteren toch nog met Dijsselflowerquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:07 schreef Latert het volgende:
Ze zorgen wel altijd dat die tafel vol is. P&W lieten nog wel eens een stoel vrij.
Oh... ja die had ik bewust geskipt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eergisteren toch nog met Dijsselflower
Voor als de profeet Elija de besnijding van Jeroen Pauw wil meemaken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:07 schreef Latert het volgende:
Ze zorgen wel altijd dat die tafel vol is. P&W lieten nog wel eens een stoel vrij.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor als de profeet Elija de besnijding van Jeroen Pauw wil meemaken.
menig 39'er zou er zou uit willen zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Tooske er oud uit en haar haar zit kut.
Jij ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
menig 39'er zou er zou uit willen zien.
ja ik en voetbal...heel goed ideequote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Even een creatie voor in de OP.
Klasse ventje!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Als twee druppels water, vooral Tijs.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je weer te vissen naar een positieve notequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef hem zelf wel even.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit je weer te vissen naar een positieve note
Ja he, die foto daarboven is trouwens echt zijn beste foto ooit, ik verdenk Photoshop.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als twee druppels water, vooral Tijs.
Ik weet wel een goede locatie, maar de kwaliteit van de huizen is iets minder.quote:
Komt 'ie nog in de OP?! of moet ik het zelf weer doen?!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef alors het volgende:
Halbe Zijlstra heeft ook zo'n Buttheadhoofd
Nee laat maar, dat is te veel eer voor hem.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt 'ie nog in de OP?! of moet ik het zelf weer doen?!
Van het hoofd van Halbe wordt niemand vrolijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt 'ie nog in de OP?! of moet ik het zelf weer doen?!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nee laat maar, dat is te veel eer voor hem.
We missen een VI iemand.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef Latert het volgende:
Tot nu toe een grote flopshow. Tooske en die Turken gaan ook niks meer redden.
Ja ik had het later pas doorquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat plaatje wat ik hierboven postte bedoel ik
met gaatje in de bodemquote:
Tijs lijkt gewoon sprekend, dat is geen nieuwe constatering.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds wanneer vergelijken we Knevel en van den Brink eigenlijk met Beavis & Butthead?
Is dit vrijdag ontstaan?
Ik ga een keertje weg en ik mis alles.
Neeeeeeeeeee Fidan is toch 80348578947560394578 keer knapper?? Heb je poep in je ogen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:27 schreef Pedroso het volgende:
Die Turkse is toch niet die muts die vaak tafeldame is bij DWDD ? Ze lijkt er wel een beetje op alleen in een lelijkere uitvoerin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig, ik schrok al. Kan veel gebeuren in 4 weken tijd hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee Fidan is toch 80348578947560394578 keer knapper?? Heb je poep in je ogen?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit meisje draagt netjes een kruisje als een ware christenDie wil ik wel kruisigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Misschien neemt hij af en toe dvdtjes mee voor Bennoquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze man wil je toch niet als advocaat hebben?
Pro deo advocaat hequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze man wil je toch niet als advocaat hebben?
Dat vind ik geen leuke opmerking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel dezequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij mag hij best wonen, het zijn niet mijn kinderen
3 flessen miswijn achter de kiezen..quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heeft zich klem gezopen in de EO-kantine.
Niemand snapt het maar verlos ons.quote:
Ik heb ooit een keertje The Voice gevolgd hier op FOK. Ik kwam iemand tegen die veel overeenkomsten heeft met Benno.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand snapt het maar verlos ons.
Hij bedoelt BabeWatcher.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keertje The Voice gevolgd hier op FOK. Ik kwam iemand tegen die veel overeenkomsten heeft met Benno.
Is het nog niet klaar dan? Die lentes duren daar een tot twee jaar. Hier slaan we hem overquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Brace yourself, arabic spring is coming...
Moet ik het nu snappen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keertje The Voice gevolgd hier op FOK. Ik kwam iemand tegen die veel overeenkomsten heeft met Benno.
Nu snap ik het.quote:
Heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
En hoe de f*ck moet ik dat weten?
Niet. Maar bemoei je er dan ook niet mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
En hoe de f*ck moet ik dat weten?
Ik zit hier om mijn mening te geven. Niet om mijn bek te houden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet. Maar bemoei je er dan ook niet mee.
Jouw meningquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit hier om mijn mening te geven. Niet om mijn bek te houden.
Hou je veilig!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Nou goed ik ga afhaken, dan ben ik ook eerder bij jullie weg, fijne avond nog.
Vrouwen kennen de reputatie van Pauw, als je niet wakker wil worden in een boot moet je P&W mijdenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Valt me wel op dat er bij K&B veel meer vrouwen aan tafel zitten dan bij P&W.
Aan de andere kant komen er weer veel meer vrouwen in de ark van Jeroen dan in het stulpje van poephoofd.
Schrijf je deze afgang op het conto van de nieuwe mod die dictatoriale trekjes vertoont?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Nou goed ik ga afhaken, dan ben ik ook eerder bij jullie weg, fijne avond nog.
Een strijd, twee levensquote:
Nou nee want dan zou ik hem serieus nemen en dat doe ik niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schrijf je deze afgang op het conto van de nieuwe mod die dictatoriale trekjes vertoont?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een strijd, twee levens
We staan voor elkaar, niet te breken
Een vlag, twee leeuwen
Met elkaar in de zon en de regen
Is wel een suppoost in het BNW uitvak.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou nee want dan zou ik hem serieus nemen en dat doe ik niet.
Wij van BNW willen in ieder geval niets meer met jou te maken hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is wel een suppoost in het BNW uitvak.
Tot morgen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wij van BNW willen in ieder geval niets meer met jou te maken hebben.
Mijn ouders waren eens naar haar show geweest. Ze zeiden dat het grappig was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
Cabaretiere, zo noemt Claudia de Breij zich ook.
Kan dat voetbalgeneuzel in topics die daarvoor bedoeld zijn? Dank!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb het allemaal gedaan om #TeamJohannes achter de schermen te kunnen vertegenwoordigen.
Sorry mevrouw.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan dat voetbalgeneuzel in topics die daarvoor bedoeld zijn? Dank!
Ik zit klaar voor het 2e scherm
Die opmerking heeft niets met voetbal te maken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vakantie? Meestrijden jij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop maar dat het rustig wordt. Ik ga naar Turkije op vakantie.
De vliegtuigmaatschappijen? Sinds wanneer zijn die te vertrouwen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop maar dat het rustig wordt. Ik ga naar Turkije op vakantie.
Ik heb net een kut opgevreten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik krijg serieus kippenvel als zij zingt..en het is echt mijn genre nietquote:
het is bullshitquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
Wat zou Johan Derksen van Daantje en van het levenslied vinden?
De son in de see sien sakkenquote:
Ze zingt over Wilfred Genee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Daantje is van de maatschappij kritische teksten
Niks mis met een lekkere knakworst.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Een knakworstvretende alcoholist als volksheld.
Alleen in Nederland.
Niks mis met een lekkere borrelquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Een knakworstvretende alcoholist als volksheld.
Alleen in Nederland.
Sowieso KvdB.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Konden ze echt niks beters krijgen? Dit heeft toch niks te zoeken bij KvdB? Laat het lekker bij SBS.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef Pedroso het volgende:
Ze heeft weer veel meegemaaktAl die tokkie's denken dat er alleen in hun leven wat gebeurd.
Is geen aftreksel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Sowieso KvdB.
Ontzettend slap aftreksel van P&W.
Ik heb er al gewaarschuwdquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Tooske wil weer voetballen.Ik zwijg!!
Ik heb ook op haar gestemd, enige gast van niveau. En die ene Turkse, maar je kon alleen op hen allebei stemmenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
Het feit dat Dominique op het 2e scherm heeft gewonnen met 68%, geeft wel aan wat voor een flopshow het is
Vrijdagavond kijk ik vaak naar een ander programma.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel eens naar 'Bloed, zweet en Tranen' gekeken
Eens
11%
Oneens
89%
Nog nooit zoveel eensgezindheid op het 2e scherm
flikken maastricht is dan ook heel spannend.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrijdagavond kijk ik vaak naar een ander programma.
Jij hebt wel veel met erecties.quote:
Vervelend mens idd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat mens blijft maar over zichzelf drammen in 3e persoon
Wel Psalm 666.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijs fan van Hazes, kent geen liedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |