Ahh jammer, m'n zusje is over een week jarig en ze wou graag een parfum hebben en ze is 1D fan dus dit leek me perfect. Maar helaas.quote:
Uhh, 1 en 2 ri de wijert.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, welke lijn moet ik pakken om bij jouw bushalte uit te komen? 9292 zegt dat ik naar een andere moet en dan 11 minuten moet lopen naar de jouwe
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Trollscience het volgende:
de lapo van het vorige topic verwarmt mijn ijskoude winterse hart als de eerste zonnestralen op een prettige lentedag
jij kunt het weten, jij bent een vrouwquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
@papernote: jazeker. Zonder ambitie (en ballen) kom je nergens in het leven.
Ik pleur een paar euro op mijn ovquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
oja VA moet je btw kaartjes kopen voor de bus?
Nee, dan kom je namelijk niet meer terugquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tss, mag niet eens dikke pret hebben..
Oja!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan kom je namelijk niet meer terug
wou net zeggen, kaartje kopen staat zo knulligquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik pleur een paar euro op mijn ov
Mijn school deelt waarschijnlijk ook van die boekjes uit, maar de meesten maken die toch niet. Wij genieten lieverquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol, wij kregen voor onze Berlijn-reis wel boekjes met opdrachten mee, maar die leraar zei toen al dat we er niks mee hoefde te doen, dus dat deed dan ook niemand
?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij kunt het weten, jij bent een vrouw
totoquote:
Ja nee the cup song is niet van pitch perfect maar van lulu and the lampshadesquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
Oh DV, jij postte een keer the cup song. Ik heb nu een goed versie gevonden
"Pas 12 uur thuis zijn"quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn school deelt waarschijnlijk ook van die boekjes uit, maar de meesten maken die toch niet. Wij genieten lieverIn Rome elke avond pas 12 uur thuis zijn en tot dan lekker vrij zijn. Het liefst ga ik ergens drinken, maar ik ben de enige domme jongen
Oh, ja, maar die versie vind ik niet zo leuk eigenlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nee the cup song is niet van pitch perfect maar van lulu and the lampshades
Is het toevallig een acer?quote:
jouw UI.quote:
omgquote:
Ik had 9 uur verwacht voor een schooluitjequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
"Pas 12 uur thuis zijn"
Wat schattig
ik welquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ja, maar die versie vind ik niet zo leuk eigenlijk
hoi.quote:
quote:
Nope, een Toshiba. Hebben acers dat vaker?quote:
Ik vind die Anna Kendrick wel tofquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik welhun stemmen zijn genot
Bij Acer's is de koeling vaak matig ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nope, een Toshiba. Hebben acers dat vaker?
Ik vond het ook waardeloos toen mijn vrienden er per ongeluk drinken overheen gooide.quote:
nouja, lang niet meer gepost buiten de FUT reeks... again.quote:
wat bedoel je met gezien? live gezien of hun video gezien?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind die Anna Kendrick wel tofheb je pitch perfect gezien?
En toen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vond het ook waardeloos toen mijn vrienden er per ongeluk drinken overheen gooide.
Nou, welkom terugquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, lang niet meer gepost buiten de FUT reeks... again.
Ik heb een ov kaart, ga hem gebruiken ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wou net zeggen, kaartje kopen staat zo knullig
Haha ja oke. Wij moesten ook 12 uur terug in het hotel zijn ofzo, dat werd dus meestal 3 uurquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik had 9 uur verwacht voor een schooluitjeAls ik thuis om 12 uur thuis moet zijn heben mijn ouders een probleem, en ik daarna...
HERE'S YOUR FUCKING GSE! GSE!quote:
Opgestuurd, offerte van 500 euro. Terug laten komen en geld van de verzekering gekregen. Bijna heel mijn laptop vergoed gekregen en hem niet laten makenquote:
Nope, I'm not gobsmacked at allquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precisely the same, does that make you feel flabbergasted?
Een film die Green Street Elite heet, of Hooligans. Volgt de 'firm'(knokploeg/ultra's) van West Ham United.quote:
Figuurlijke ballenquote:
Wij zijn er voor gewaarschuwd dat als wij dat doen, dat je dan de derde dag helemaal kapot bent en erg lam (eventueel chagrijnig). Dus ze hebben het liever dat we dat niet doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha ja oke. Wij moesten ook 12 uur terug in het hotel zijn ofzo, dat werd dus meestal 3 uur
kan ook, heb hem al een tijdje niet meer gezien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
THEREEE'S YA FAMOUS, THEREEE'S YA FAMOUS GSE!
Ken ik nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een film die Green Street Elite heet, of Hooligans. Volgt de 'firm'(knokploeg/ultra's) van West Ham United.
Ja preciesquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kan ook, heb hem al een tijdje niet meer gezien.
Dat is bij die United-supporters, dat ze uit dat busje komen.
Supersof is gorgeousquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Well, supersof has great tits, doesn't she?
Is echt een goede film!quote:
Ik bedoel de filmquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat bedoel je met gezien? live gezien of hun video gezien?
Ik vond 'This is England' wel leuk trouwensquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is echt een goede film!ook met Frodo.
Alleen jammer dat deel 2 zo slecht is...
Inderdaad, de sequel is echt bagger..quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is echt een goede film!ook met Frodo.
Alleen jammer dat deel 2 zo slecht is...
Ach, viel hard mee, als je gewoon op de derde nacht goed slaapt en de overige nachten wel 5-6 uur. Maar leraren zijn wel een stuk Chiller op zulke school tripjes, bij ons iig wel!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wij zijn er voor gewaarschuwd dat als wij dat doen, dat je dan de derde dag helemaal kapot bent en erg lam (eventueel chagrijnig). Dus ze hebben het liever dat we dat niet doen
whutquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Well, supersof has great tits, doesn't she?
Ik moet er wel elke morgen om 7 uur uit. Misschien was dat bij jou anders.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach, viel hard mee, als je gewoon op de derde nacht goed slaapt en de overige nachten wel 5-6 uur. Maar leraren zijn wel een stuk Chiller op zulke school tripjes, bij ons iig wel!
Het is met zo'n tripje toch de bedoeling vol uit te gaan toch? Slapen doe je thuis welquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach, viel hard mee, als je gewoon op de derde nacht goed slaapt en de overige nachten wel 5-6 uur. Maar leraren zijn wel een stuk Chiller op zulke school tripjes, bij ons iig wel!
ja die was tofquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond 'This is England' wel leuk trouwens
nee :Squote:Op donderdag 6 juni 2013 23:07 schreef Drabit het volgende:
Is het gebruikelijk voor een vrouw dat zij soms erg aardig tegen je doet, vaak langs komt en vraagt of je langs wil komen, en dan een ander moment juist afstand neemt en niet langskomt. En dat dat dan wisselt zeg maar. Ik word momenteel helemaal gek.
Ja, ze wil je. Ze wil graag bij je zijn en contact met je hebben, dus dan doet ze dat. Dan neemt ze even afstand, om je te testen, of jij haar ook wel wilt en initiatief neemt. En die onzekerheid komt zo nu en dan terug, daarom wisselt het zo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:07 schreef Drabit het volgende:
Is het gebruikelijk voor een vrouw dat zij soms erg aardig tegen je doet, vaak langs komt en vraagt of je langs wil komen, en dan een ander moment juist afstand neemt en niet langskomt. En dat dat dan wisselt zeg maar. Ik word momenteel helemaal gek.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja die was tof
ik vind GSH en soortgelijke britse films altijd zo leukgewoon het testosteron gehalte icm het accent maakt mij niet droog te fohnen.
Ja, want dan test ze je. Om te kijken of je echt om haar geeft neemt ze af en toe (on)bewust afstand.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:07 schreef Drabit het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, ze wil je. Ze wil graag bij je zijn en contact met je hebben, dus dan doet ze dat. Dan neemt ze even afstand, om je te testen, of jij haar ook wel wilt en initiatief neemt. En die onzekerheid komt zo nu en dan terug, daarom wisselt het zo.
Hoort niet reageren op berichten van je in die periode van afstand houden daar ook bij?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, want dan test ze je. Om te kijken of je echt om haar geeft neemt ze af en toe (on)bewust afstand.
*noteert*quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, ze wil je. Ze wil graag bij je zijn en contact met je hebben, dus dan doet ze dat. Dan neemt ze even afstand, om je te testen, of jij haar ook wel wilt en initiatief neemt. En die onzekerheid komt zo nu en dan terug, daarom wisselt het zo.
moest lachenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja die was tof
ik vind GSH en soortgelijke britse films altijd zo leukgewoon het testosteron gehalte icm het accent maakt mij niet droog te fohnen.
Ja, maar als je 5 dagen lang de hele dag door Berlijn moet lopen is een beetje slaap wel verstandig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is met zo'n tripje toch de bedoeling vol uit te gaan toch? Slapen doe je thuis wel
Ja met 5 dagen welquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar als je 5 dagen lang de hele dag door Berlijn moet lopen is een beetje slaap wel verstandig.
Hangt er van af wat voor berichten het zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoort niet reageren op berichten van je in die periode van afstand houden daar ook bij?
Doet sof ook weleensquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[..]
hey msacrasquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Hangt er van af wat voor berichten het zijn.
Er is een film, Pitch Perfectquote:
Precies, als je 2 dagen weg bent, ja dan ga je keihard feesten. Maar wij hadden ook wel echt een intensief dagprogramma (bijvoorbeeld een bezoek aan een concentratie kamp, dat is best heftig) en dat wil je gewoon niet met een kater doen. Dus ja, natuurlijk ga je uit en feesten en en gezellig doen, maar ook wel redelijk wat slaap krijgen.quote:
Normale berichten, een keer zei ik: Gefeliciteerd met je moeder! Ik vind het nogal raar als je dan niet even dankje zegt of zoiets. Ik ga veel met haar om, dus ik vond het niet raar om te sturen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Hangt er van af wat voor berichten het zijn.
ohhoiquote:
Nee grquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hey msacras
dit is een berichtje
ga je mij nu negeren
x
quote:
ja dacht ik alquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
gvd ben ik een spannende break out aan het kijken is er reclame ik denk ga ik even Ned 3 kijken heb ik dat hele programma over stotteren afgekeken en heel dat break out vergeten![]()
![]()
Huh oke, nou ja daar zal ik niet te veel achter zoeken, ze kan gewoon zijn vergeten te reageren of geen tijd hebben ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Normale berichten, een keer zei ik: Gefeliciteerd met je moeder! Ik vind het nogal raar als je dan niet even dankje zegt of zoiets. Ik ga veel met haar om, dus ik vond het niet raar om te sturen.
dat heb ik dus met emma watsonquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb ook echt een enorm zwakke plek voor Jack O'Connelzijn accent en manier van doen en laten
wat een vent
en hij is niet eens bijzonder knap ofzo
jij niet zekerquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jij niet zeker
"Ja mijn internet viel uit" :S :S jaja
ik quote:quote:
jaquote:
hoaxquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik quote:
ik ga
naar de bar/buiten/bbq
later
Ze had ze niet binnen gekregen zei ze. Er stonden duidelijk 2 vinkjes en ik heb nog nooit problemen met whatsapp gehad. Maar ach, als ze nooit meer contact met me zoekt vind ik het allemaal best. Dan zakt het allemaal wel af. Het jammere is dat ze dat niet doet. Ze laat het een beetje afzakken en zoekt dan weer veel contact.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Huh oke, nou ja daar zal ik niet te veel achter zoeken, ze kan gewoon zijn vergeten te reageren of geen tijd hebben ofzo.
Hmm vooruit danquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Was echt zo hoorLaatste 3 dagen trouwens niet meer
Big Black Queenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand vroeg me vorige week waar de letters BBQ voor stonden. Als in aparte woorden ipv BarBeCUE
Als ze je test zal ze dat meer doen door zelf geen contact te zoeken maar wél te reageren als jij dat doet. Maarrem, als ze je echt leuk vind dan zal ze toch wel een reden zoeken om met je te praten :pquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze had ze niet binnen gekregen zei ze. Er stonden duidelijk 2 vinkjes en ik heb nog nooit problemen met whatsapp gehad. Maar ach, als ze nooit meer contact met me zoekt vind ik het allemaal best. Dan zakt het allemaal wel af. Het jammere is dat ze dat niet doet. Ze laat het een beetje afzakken en zoekt dan weer veel contact.
Maar dankje voor je antwoorden
Wat is je punt nu?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef badschaap het volgende:
Morgen is het gala van me school. Ik ga niet. Zit niet in me examenjaar, dus mag niet in een auto voorrijden :p En ik werk toch bij de supermarkt die praktisch tegen dat gebouw aanligt waar het gala wordt gehouden...
semtex onder auto's plakken voor mooie vuurwerk show. gegarandeerd succesquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef badschaap het volgende:
Morgen is het gala van me school. Ik ga niet. Zit niet in me examenjaar, dus mag niet in een auto voorrijden :p En ik werk toch bij de supermarkt die praktisch tegen dat gebouw aanligt waar het gala wordt gehouden...
jij bent een hoaxquote:
you better doquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef nodig het volgende:
Maarja dan stuur ik altijd even een pic naar supersof en is het weer helemaal goed
vergeet niet 10000 x allah snackbar te roepen!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
semtex onder auto's plakken voor mooie vuurwerk show. gegarandeerd succes
En meer van dat soort religieuzen bullshit roepen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
vergeet niet 10000 x allah snackbar te roepen!!
Anders komt er uit de hemel een enorme vuist die je darmen via je mond eruit trekt en in een knoopje legt
wietparkiet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En meer van dat soort religieuzen bullshit roepen.
"Wat moeten we voor KCV leren?" Terwijl zij dat beter weet dan ik. "Is scheikunde veel?" Ik had op school al nee gezegd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ze je test zal ze dat meer doen door zelf geen contact te zoeken maar wél te reageren als jij dat doet. Maarrem, als ze je echt leuk vind dan zal ze toch wel een reden zoeken om met je te praten :p
weet niet wat jij net gelezen hebtquote:
quote:
preciesquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet wat jij net gelezen hebtIk denk nu dit
nee?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:28 schreef wietparkiet het volgende:
he maarre bakkert
weet je naar wiens feestje ik zaterdag ga
Je gaat niet naar het gala? Waarom niet?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef badschaap het volgende:
Ook nog in zijn/de beste film ooit.quote:
krabs heeft 4+ biertjes opquote:
Volkomen negeren is gewoon raarquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
"Wat moeten we voor KCV leren?" Terwijl zij dat beter weet dan ik. "Is scheikunde veel?" Ik had op school al nee gezegd.
Door dat soort dingen denk ik dat ze me leuk vind. Maar dan negeert ze me de andere keer weer. Dus ik snap er helemaal niets van. Mijn verklaring ervoor is: Ze heeft in de cosmogirl gelezen dat negeren goed is voor iemand die je leuk vindOf het er nou in heeft gestaan of niet
Een relatie met haar zou raar zijn want ze zit mij me in de klas. Het liefst vind ik dus een ander meisje van buiten mijn school waar ik hetzelfde mee doe als met haar, langskomen e.d.
hij is zo schattig in die filmquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook nog in zijn/de beste film ooit.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wacht maar tot hij er 450 op heeft, dan is het pas fantastisch
was te laat met vrij vragenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Je gaat niet naar het gala? Waarom niet?
Life is like a box of chocolates...quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hij is zo schattig in die film
Serieus?quote:
Ja manquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Had je al eerder met hem en Roald chillings gezet?
Stupid is as stupid doesquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Life is like a box of chocolates...
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja man![]()
had zn snapback ook genakt toen
zeg wollahquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
haha altijd leuk in discussie gaan met een semi haatbaard :p
bbyquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs groette me net met: " Sgatje"
Dronken dus
Realityquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Dronken dus
hahaquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Dronken dus
Misschien was die wel serieusquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Dronken dus
Ik vind het altijd leuk als ze aandacht zoekt, maar zelf doe ik geen wanhopige pogingen om aandacht te zoeken bij haar (via social media) omdat ze daar toch niet altijd op antwoord. Wel vind ik het leuk om in haar buurt te zijn. Maar ik weet niet of dat 'echte' liefde is of puberliefdequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Volkomen negeren is gewoon raarmaar zelf geen contact zoeken is vrij logisch, om dus te kijken of jij dat wel doet. Maar ze zoekt dus contact met rare, nutteloze smoesjes, dat is best een goed teken. Maar jij hebt wel gevoelens voor haar? En hoe oud zijn jullie trouwens? Je hebt KCV dus zit in de 4e of 5e, dus tussen de 15 en 17 jaar lijkt mij.
Na jouw feedback lijkt me dat wel vet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is toffe gozer irl![]()
gewoon keertje meeten man
Pak je rust sahbiquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
EHH TFOE WOLLAH EH ZEMMER ALLAH SNACKBAR
ben je roald ook aan het pesten op twitter?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Na jouw feedback lijkt me dat wel vet.
Ik kijk wel ff in de zomervakantie dan
Toto kan goed dronken spelenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Dronken dus
Ze legt 'De vrouw' uitquote:
nee, ik help hem juist. Hij wil een wekker zetten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je roald ook aan het pesten op twitter?
Hij heeft android. hij zal branden in het hiernamaalsquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik help hem juist. Hij wil een wekker zetten.
Kan dat echt niet op android, ook niet met een app of zo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij heeft android. hij zal branden in het hiernamaals
Ze wil je jaloers makenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als ze aandacht zoekt, maar zelf doe ik geen wanhopige pogingen om aandacht te zoeken bij haar (via social media) omdat ze daar toch niet altijd op antwoord. Wel vind ik het leuk om in haar buurt te zijn. Maar ik weet niet of dat 'echte' liefde is of puberliefdeIk ben 16, zijn is 15. Dat is opzich ook fijn ook want daardoor kan ze morgen niet mee naar een 16+ feest. Bij feestjes heb ik het liefste niet dat zij erbij is, straks wordt ze aangeschoten en dan gaat ze lekker zoenen met iemand. (Ze was uit geweest, komt om half 3 thuis, eerste wat ze doet is mijn sturen dat ze gezoend heeft.)
breaking badquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
Wanneer weer een keer TC-shizzle of zo? Need sog-objects.
twitter:RoRoald twitterde op donderdag 06-06-2013 om 23:39:49@Thye_Bakker Thanks je bent mijn held. reageer retweet
Skylerquote:
Ik zou dat graag doen, maar morgen ga ik weg met school tot half 8 en dan door naar dat festivalquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze wil je jaloers makenik zou nog een heel verhaal over kunnen typen over dit alles maar ik lig met m'n mobiel in bed en wil wil eigenlijk gewoon slapen
herinner me er aan dat ik je morgen even PM ok?
Als zij aangeeft dat ze met een ander gezoend heeft zij denk ik weinig intresse? Of ze wil misschien heel eerlijk zijn blah blah vrouwenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als ze aandacht zoekt, maar zelf doe ik geen wanhopige pogingen om aandacht te zoeken bij haar (via social media) omdat ze daar toch niet altijd op antwoord. Wel vind ik het leuk om in haar buurt te zijn. Maar ik weet niet of dat 'echte' liefde is of puberliefdeIk ben 16, zijn is 15. Dat is opzich ook fijn ook want daardoor kan ze morgen niet mee naar een 16+ feest. Bij feestjes heb ik het liefste niet dat zij erbij is, straks wordt ze aangeschoten en dan gaat ze lekker zoenen met iemand. (Ze was uit geweest, komt om half 3 thuis, eerste wat ze doet is mijn sturen dat ze gezoend heeft.)
mijn brada's zetten pippa tegen je vaders in je osso eh tfoequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe maar, ik kom strapped, utka in mijn telefoon yugo's op stand by je weet niks
Heb vandaag br ba zitten kijken. Met dr wijnquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
mijn brada's zetten pippa tegen je vaders in je osso eh tfoe
Ik dacht juist aan jaloers maken, ik ga altijd van het positiefst uitquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Als zij aangeeft dat ze met een ander gezoend heeft zij denk ik weinig intresse? Of ze wil misschien heel eerlijk zijn blah blah vrouwen
Ahh oke nou als ik er zelf aan denk / tijd heb, dan PM ik je even, anders komt het later wel. Dankje, jij ook zo en veel plezier morgen dan!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zou dat graag doen, maar morgen ga ik weg met school tot half 8 en dan door naar dat festivalOvermorgen oke? (Maar nog steeds snap ik dat genegeer niet
)
Slaap lekker!
Vijf afleveringen in 24 uur?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
alles gekeken, nu moet ik wachtenzo spannend ;{
wutquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb vandaag br ba zitten kijken. Met dr wijn![]()
Nu ik je zie posten:quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ze geen interesse heeft zou ze sowieso niet hem whatsappen om 3 uur s nachts, jaloers maken is dan dus wel aannemelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Als zij aangeeft dat ze met een ander gezoend heeft zij denk ik weinig intresse? Of ze wil misschien heel eerlijk zijn blah blah vrouwen
Ik heb er 20.000 na nog een stuk of 180 of zo...quote:
Proostquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb er 20.000 na nog een stuk of 180 of zo...
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nu ik je zie posten:
Heb je nog extra geoefend bij rijles met de dingen die je lastig vond?
msacras de vrouwen expertquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ze geen interesse heeft zou ze sowieso niet hem whatsappen om 3 uur s nachts, jaloers maken is dan dus wel aannemelijk.
if you will now excuse mequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wait whut, jij bent 15? :pquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
Ik wil die 20.000e op mijn 16e verjaardag hebben.
ja.quote:
dan moet je wachten op 11.111 die is leukquote:
bitch noquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]rijden gaat nu echt veeeeeeeeel beter
Ik word zondag 16 pas.quote:
Mijn volgende is 190.000quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet je wachten op 11.111 die is leuk
quote:
thanksquote:
Ik kom hier al iets langer hoor. Mijn postgemiddelde is maar 57quote:
didadonequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
Wp, allow me to follow your twitter pl0x.
Hoe ze kijkt naar Mr Whitequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
met d'r gore paardenbekwaar ben je?
heyoquote:
hoaxquote:
ja snap ik tochquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom hier al iets langer hoor. Mijn postgemiddelde is maar 57
jaloers :Squote:
Goed nummer voor die wekker wel.quote:
ja hoorquote:
Spannend he?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe ze kijkt naar Mr White
alles afgekeken vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG ik geef mijn leven voor Super jaquote:
Wat een kutpost om weg te geven, aasgierquote:
Ja, die heb ik al. Vanaf zomer 2009 zoiets. Ik had er 40 nodig geloof ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
thanks![]()
Je hebt zeker al je rijbewijs?Hoeveel lessen had je nodig?
Heb post 10k helemaal gemist anders had ik die gegevenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een kutpost om weg te geven, aasgier
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
waarom vertelt krabs aan mij wanneer hij wel en niet met lb praat
nu wel
nu niet meer
nu wel
puntjes?quote:
nee :Squote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Spannend he?Ja ze mogen hem niet pakken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind wel jammer dat ze niet veel van Jessie laten zien
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
maar de wereld is zo grootquote:
Sommige dingen zijn niet te vervangenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb post 10k helemaal gemist anders had ik die gegeven![]()
Die post was een vervanger voor de 10k
krabs is gekquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
nu wel
nu niet meer
nu wel
Noh laat hem, die twee was verliefd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
nu wel
nu niet meer
nu wel
Ik vind Jesse nu het leukste karakter denk ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
puntjes?
[..]
nee :S
[..]
Ja ze mogen hem niet pakken hoor
Vind wel jammer dat ze niet veel van Jessie laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |