Ahh jammer, m'n zusje is over een week jarig en ze wou graag een parfum hebben en ze is 1D fan dus dit leek me perfect. Maar helaas.quote:
Uhh, 1 en 2 ri de wijert.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, welke lijn moet ik pakken om bij jouw bushalte uit te komen? 9292 zegt dat ik naar een andere moet en dan 11 minuten moet lopen naar de jouwe
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Trollscience het volgende:
de lapo van het vorige topic verwarmt mijn ijskoude winterse hart als de eerste zonnestralen op een prettige lentedag
jij kunt het weten, jij bent een vrouwquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
@papernote: jazeker. Zonder ambitie (en ballen) kom je nergens in het leven.
Ik pleur een paar euro op mijn ovquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
oja VA moet je btw kaartjes kopen voor de bus?
Nee, dan kom je namelijk niet meer terugquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tss, mag niet eens dikke pret hebben..
Oja!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan kom je namelijk niet meer terug
wou net zeggen, kaartje kopen staat zo knulligquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik pleur een paar euro op mijn ov
Mijn school deelt waarschijnlijk ook van die boekjes uit, maar de meesten maken die toch niet. Wij genieten lieverquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol, wij kregen voor onze Berlijn-reis wel boekjes met opdrachten mee, maar die leraar zei toen al dat we er niks mee hoefde te doen, dus dat deed dan ook niemand
?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij kunt het weten, jij bent een vrouw
totoquote:
Ja nee the cup song is niet van pitch perfect maar van lulu and the lampshadesquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
Oh DV, jij postte een keer the cup song. Ik heb nu een goed versie gevonden
"Pas 12 uur thuis zijn"quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn school deelt waarschijnlijk ook van die boekjes uit, maar de meesten maken die toch niet. Wij genieten lieverIn Rome elke avond pas 12 uur thuis zijn en tot dan lekker vrij zijn. Het liefst ga ik ergens drinken, maar ik ben de enige domme jongen
Oh, ja, maar die versie vind ik niet zo leuk eigenlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nee the cup song is niet van pitch perfect maar van lulu and the lampshades
Is het toevallig een acer?quote:
jouw UI.quote:
omgquote:
Ik had 9 uur verwacht voor een schooluitjequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
"Pas 12 uur thuis zijn"
Wat schattig
ik welquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ja, maar die versie vind ik niet zo leuk eigenlijk
hoi.quote:
quote:
Nope, een Toshiba. Hebben acers dat vaker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |