Ahh jammer, m'n zusje is over een week jarig en ze wou graag een parfum hebben en ze is 1D fan dus dit leek me perfect. Maar helaas.quote:
Uhh, 1 en 2 ri de wijert.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, welke lijn moet ik pakken om bij jouw bushalte uit te komen? 9292 zegt dat ik naar een andere moet en dan 11 minuten moet lopen naar de jouwe
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Trollscience het volgende:
de lapo van het vorige topic verwarmt mijn ijskoude winterse hart als de eerste zonnestralen op een prettige lentedag
jij kunt het weten, jij bent een vrouwquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
@papernote: jazeker. Zonder ambitie (en ballen) kom je nergens in het leven.
Ik pleur een paar euro op mijn ovquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
oja VA moet je btw kaartjes kopen voor de bus?
Nee, dan kom je namelijk niet meer terugquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tss, mag niet eens dikke pret hebben..
Oja!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan kom je namelijk niet meer terug
wou net zeggen, kaartje kopen staat zo knulligquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik pleur een paar euro op mijn ov
Mijn school deelt waarschijnlijk ook van die boekjes uit, maar de meesten maken die toch niet. Wij genieten lieverquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol, wij kregen voor onze Berlijn-reis wel boekjes met opdrachten mee, maar die leraar zei toen al dat we er niks mee hoefde te doen, dus dat deed dan ook niemand
?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij kunt het weten, jij bent een vrouw
totoquote:
Ja nee the cup song is niet van pitch perfect maar van lulu and the lampshadesquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
Oh DV, jij postte een keer the cup song. Ik heb nu een goed versie gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |