dat heeft iig gewerktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ik voor een internetmedium werk en dat er niet voor iedereen perskaarten zijn en zo
Fok natuurlijk. Begrepen ze niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat heeft iig gewerkt
Welk medium heb je genoemd?
kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fok natuurlijk. Begrepen ze niet zo goed.
Terug naar de goede, oude tijd! Wat dat doorrijden betreft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
* KomtTijd... rijdt zojuist zoals inmiddels 6x aangekondigd, gouda op het verkeerde spoor voorbij om zodadelijk bij Goverwelle te stoppen.
Dat is dat die mongool struikeltquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb even een samenvatting gemonteerd van de Persco...![]()
Ja nouja, hij ging wel even stil staan, maar dus niet langs een perron.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Terug naar de goede, oude tijd! Wat dat doorrijden betreft.
Ik heb het eigenlijk nog niet meegemaakt in deze italianenenclave hiero, ja grietjes die net van de Fac afkomen...quote:
Ja, dat klopt, geen idee dat dat op band stondquote:
Ik heb 1 hotelbaas (van 2) en 1 taxichauf (van 4) gezien die Engels "spraken". Op een niveau waar elke Nederlander zich voor zou schamen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nog niet meegemaakt in deze italianenenclave hiero, ja grietjes die net van de Fac afkomen...
Ik ken er hier een die zich best verstaanbaar kan maken maar t weigert...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 1 hotelbaas (van 2) en 1 taxichauf (van 4) gezien die Engels "spraken". Op een niveau waar elke Nederlander zich voor zou schamen.
Laat eens zien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, geen idee dat dat op band stond, ik dacht dat het ervoor was
, en dat ie daarom te laat begon, ik heb m ook als animated gif, iemand?
Die moet ik eens uploaden, die is 12,8 mb , of wil je m looped?dan issie het dubbele en moet ik m nog even in elkaar zettenquote:
Magasin du Cafe!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef arkkey het volgende:
Ach ja ze proberen het tenminste. Als ik in Nederland een fransman tegenkom die een koffieshop zoekt wil ie het daarvoor zelfs niet eens proberen.
Ik moet wel zeggen die ene taxichauf die half engels sprak dat was die met die meter terug vanaf AB, die vond het wel echt leuk dat ie eens Engels mocht sprekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef arkkey het volgende:
Ach ja ze proberen het tenminste. Als ik in Nederland een fransman tegenkom die een koffieshop zoekt wil ie het daarvoor zelfs niet eens proberen. Ik ga toch hier geen routebeschrijving in het Frans uitkramen, kom op zeg
Een gif? maar je hebt t filmpje al op youtube, is dat niet beter?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Animated gifs zijn altijd looped. Flikker lekker op Youtube dat ding man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |