Heee, sinds wanneer ben jij mod?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij speelt bij FC Twente.. dusja.
Davy moest wel even huilen dat er weer een ajacied mod werd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heee, sinds wanneer ben jij mod?
Nou gefeliciteerd![]()
godferdommequote:
Het maakt niet uit wie mod is, huilen doet hij toch welquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy moest wel even huilen dat er weer een ajacied mod werd.
True, dat is helemaal waar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie mod is, huilen doet hij toch wel
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:20 schreef Keukendrol het volgende:
Swekvis Depay bakt er ook geen kut van.
Ik ga niet eens proberen om mijzelf naast de hand van God te positioneren. Zul je zien dat hij binnenkomt en mij met mijn hoofd op mijn toetsenborabfoJBDVOJASDV AS VJO BWUEQB HFFHWquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Louis van Gaal had mij een ++ gegeven.
Strootwafels?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:20 schreef KingRoland het volgende:
ophouden met die fer grappen anders deel ik koeken uit
en Jodekoeken.quote:
Heeft hij toch nog iets gedaan deze wedstrijd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
Strootman kopt naar een speler die 5 meter buitenspel staat
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Manager gaat Martins Indi het nooit goed maken.
dat is swekquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door dit soort ventjes realiseer ik me dat ik echt van een andere generatie ben ofzo.
Rustig goyim. Niet fucken met mi mattiequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
Strootman kopt naar een speler die 5 meter buitenspel staat
Is dit echt? Bron?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Manager gaat Martins Indi het nooit goed maken.
Dat is waarquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij toch nog iets gedaan deze wedstrijd.
Slaap lekker alvast, DeLuna.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Winnen van Duitsers is altijd goed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:24 schreef ValHallen het volgende:
JAAAA WE WINNEN VAN EEN -21 B-ELFTAL JAAAA JAAAAAAAAAAAAA
Dat doet me aan dat genante juichen van al die PSVers bij de overwinning op Napoli denken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:24 schreef ValHallen het volgende:
JAAAA WE WINNEN VAN EEN -21 B-ELFTAL JAAAA JAAAAAAAAAAAAA
Daarom ELquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:24 schreef Syntix het volgende:
gvd wat een oortyfus die commentator
sbs6![]()
Er zit zoveel Botox in dat hoofd, hij weet niet wat hij zegt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:24 schreef DeLuna het volgende:
"Kom je direct 2 - 1 achter..."
Ja hoor wat jij wil Ronald.
quote:
Ik zou ook blij zijn als ik als volwaardig international met veel pijn en moeite had gewonnen van de 4e garnituur.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zijn lievelingsfilms is dan ook niet Titanic
Duitsers zijn Duitsers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou ook blij zijn als ik als volwaardig international met veel pijn en moeite had gewonnen van de 4e garnituur.
echt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
serieus?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Serieusquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Duitse commentator is aan het klagen dat Nederland altijd scoort in de laatste minuten tegen hun.
Hij zag er toch niet echt goed uit?quote:
Ik zat met verbazing te luisteren. "Immer in die letzten Minuten, die Holländer..."quote:
En z'n paard.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leroy gaat het vieren met zijn 14-jarige vriendin
en dat kan zomaar niet. Je wordt als Sierd geboren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze interviewer wil graag Sierd de Vos spelen.
Ongelofelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik zat met verbazing te luisteren. "Immer in die letzten Minuten, die Holländer..."
ik heb die film nooit gezienquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Titanic een goede film vinden zijn niet goed wijs.
Dat ik de special extended 4discs-box hier heb liggen vergeten we maar even.
Ze rookt veel en gaat veel onder de zonnebank.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
die is te oud voor leroy, 13 jarige doet hij toch?
Jack van Gelder is geen zij hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze rookt veel en gaat veel onder de zonnebank.
Dat is Brent Remlo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dit is Stijn.
[ afbeelding ]
Ohja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dit is Stijn.
[ afbeelding ]
Straks ook Tooske Ragas en Daantjequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Rudolph Bakery begint straks. De man welke overigens 100% hetero is.
Die sla ik vandaag maar over.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks ook Tooske Ragas en Daantje
Deze zelf uitgeroepen kok kan geen aardappels schillenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks ook Tooske Ragas en Daantje
Sylvie Meis.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
De enige VJ van TMF die ik nog regelmatig op televisie zie is Sylvana Simons.
Maar die heeft ook ontzettend veel verstand van zwarte muziek, aangezien ze zelf zwart is.
Bridgetquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Maar die heeft ook ontzettend veel verstand van zwarte muziek, aangezien ze zelf zwart is.
Die heb ik ook al een hele tijd nergens gezien.quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit knap gevonden.
Wie?quote:
Fabienne de Vriesquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Sylvie Meis.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Is ze ook niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit knap gevonden.
Die is er toch niet meer?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs het tweede scherm afterparty?
Volgens mij zit ze regelmatig bij Boulevard.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een hele tijd nergens gezien.
Jeroen Postquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, nu dat je het zegt. Zei is d'r TMF-VJ status al ontgroeit zelfs
Lijkt me een leuke wedstrijd.quote:Deutschland gegen Holland: Klassiker auf dem Tivoli
Am Sonntag, 7. Juli 2013, treten auf dem Aachener Tivoli die besten ehemaligen deutschen Kicker gegen die „Oranje-Altstars“ an. Die Fans können sich auf ein Wiedersehen mit Lothar Matthäus, Rudi Völler, Frank Rijkaard, Dennis Bergkamp und vielen weiteren Stars freuen.
Wel een leuke presentatorquote:
Laatste keer dat ik die zag zat ze te kakelen met een stel bejaarde kreukeltrutten aan een tafel. Wat een eng gezelschap was dat zeg.quote:
Sinds de breuk met Daniël Lohues is het bergafwaarts gegaan met haar carrière.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weer ontopic aub
->
[ afbeelding ]
Ik ben constant ontopic.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weer ontopic aub
->
[ afbeelding ]
En terecht. Wat een raar mannetje blijft dat.quote:
Kan hij best eens gelijk in hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens Steve McLaren gaat er van het trio Duitsland, Nederland en Spanje zeker eentje door naar de halve finale.
Duh.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu snap ik waarom GGMM dit zo'n leuke film vindt.
GGMM
Plaatjes van Jessica Alba horen erbij in de live topics.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zit ik hier nou godverdomme in m'n eentje rullevante info te geven?
Is de bedoeling dat we gifjes gaan posten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weer ontopic aub
->
[ afbeelding ]
Jij vindt je info rellevant?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zit ik hier nou godverdomme in m'n eentje rullevante info te geven?
Ja, Google is best handig. Bedankt voor die tip nog.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel leuk dat je een site gebookmarkt hebt nadat ik daar gifjes van heb geplaatst.
Louis zat in z'n oortje te brullen.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Google is best handig. Bedankt voor die tip nog.
Tja SBS6.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:49 schreef Symer het volgende:
Wat een armetierige studio eigenlijk. Is het geld op?
*rullevantequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt weer voor deze zeer relevante info.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben fan van J alba de voetballer. ontopic blijven aubquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je die film nog nooit hebt gezien ben je geen echte fan, overigens. Valt me tegen van je.
Jij ook niet. Doen ze hun best om een film revolutionair in zwart wit te produceren, post jij een kleurengifje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je die film nog nooit hebt gezien ben je geen echte fan, overigens. Valt me tegen van je.
Een ster als Hansie komt natuurlijk duurbetaald.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Knaller het volgende:
[..]
Tja SBS6.
Al het budget is opgegaan aan Funny Videos.
Dat was neit revolutionair bedoeld, dat komt omdat de comics waarop het gebaseerd is zwart-wit zijn, eikel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook niet. Doen ze hun best om een film revolutionair in zwart wit te produceren, post jij een kleurengifje.
Oh. Al blijft mijn stelling overeind.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was neit revolutionair bedoeld, dat komt omdat de comics waarop het gebaseerd is zwart-wit zijn, eikel.
Ja, want dit is na het maken van de film weer ingekleurd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al blijft mijn stelling overeind.
Je bent wat namen vergeten die ook een dikke onvoldoende scoorden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Vanaf nu niet meer de vrij erin. drama die jongen
Beste mod everquote:
Blind en Van Rhijn speelde toch niet zo slecht?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent wat namen vergeten die ook een dikke onvoldoende scoorden.
Van Rhijn
Blind
Strootman
John
De Jong
Maher (naast de goal en 1 goede pass ook alles fout zien doen)
Gelijk het hele team maar wisselen?
De eerste helft heb ik hem op geen fout kunnen bespeuren, deed alles goed. Tweede helft was een drama en van iedereen was het een drama.
Van Rhijn is gewoonquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind en Van Rhijn speelde toch niet zo slecht?
Van Rhijn heeft echt een dramatisch seizoen achter de rug echt met afstand de slechtste man bij Ajax. Vond hem vandaag juist wel goed spelen. Blind vond ik ook vandaag niet verzaken maar daar ligt ook zijn probleem hij zal nooit wat extra's brengen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn is gewoon
Blind werd 90 minuten lang er compleet uitgelopen. Tegen teams waartegen je gaat domineren kan je hem prima gebruiken, tegen gelijkwaardige teams of teams die beter zijn kan je beter een snellere gebruiken. Blind kan daarom ook meedraaien bij Ajax.
Van Rhijn deed het beter dan normaal ja maar nogsteeds ondermaats. Liet continue 5 meter ruimte tussen zichzelf en zijn man. Blind werd er continue uitgelopen, ik dacht eerst dat van Beukering op linksback stond maar dat is een Indonesiër.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft echt een dramatisch seizoen achter de rug echt met afstand de slechtste man bij Ajax. Vond hem vandaag juist wel goed spelen. Blind vond ik ook vandaag niet verzaken maar daar ligt ook zijn probleem hij zal nooit wat extra's brengen.
Blind wordt er ook zonder moeite uitgespeeld door Boilesen aankomend seizoen blijft een ontzettend matige speler.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn deed het beter dan normaal ja maar nogsteeds ondermaats. Liet continue 5 meter ruimte tussen zichzelf en zijn man. Blind werd er continue uitgelopen, ik dacht eerst dat van Beukering op linksback stond maar dat is een Indonesiër.
Voor wie meer van deze dame wil zien.quote:
Dat is overdreven, De Vrij was dik onvoldoende, Martins Indi was onvoldoende, Blind en Van Rhijn krap voldoende. Verder vond ik De Jong wel heel matig, daar schrok ik een beetje van. Strootman vond ik ook nog wel een voldoende scoren al hield het niet over, Maher was de 1e helft de beste speler, 2e helft werd hij niet meer bereikt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn
Blind
Strootman
John
De Jong
De eerste helft heb ik hem op geen fout kunnen bespeuren, deed alles goed. Tweede helft was een drama en van iedereen was het een drama.
De Jong was echt heel erg slecht. Ongelooflijk eigenlijk als je weet dat hij een dergelijk rol wel zou moeten kunnen invullen. Maar het was echt het compleet plaatje. Slechte loopacties, slechte coordinatie etc..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verder vond ik De Jong wel heel matig, daar schrok ik een beetje van.
Balaannames leken ook nergens op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De Jong was echt heel erg slecht. Ongelooflijk eigenlijk als je weet dat hij een dergelijk rol wel zou moeten kunnen invullen. Maar het was echt het compleet plaatje. Slechte loopacties, slechte coordinatie etc..
Niet zo slecht als De Vrij, maar wel ondermaats en onvoldoende.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind en Van Rhijn speelde toch niet zo slecht?
Inderdaad kon geen bal vasthouden. Dan maar Hoessen er in.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De Jong was echt heel erg slecht. Ongelooflijk eigenlijk als je weet dat hij een dergelijk rol wel zou moeten kunnen invullen. Maar het was echt het compleet plaatje. Slechte loopacties, slechte coordinatie etc..
Als je aanvallende backs neerzet maar ze niet zo gebruikt kan je moeilijk verwachten dat ze uitblinken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet zo slecht als De Vrij, maar wel ondermaats en onvoldoende.
Verdedigend was niet al te florissant, net als BMI en De Vrij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je aanvallende backs neerzet maar ze niet zo gebruikt kan je moeilijk verwachten dat ze uitblinken.
Verder hebben ze hun verdedigende taken toch redelijk uitgevoerd dacht ik, dat kan je van De Vrij en BMI niet zeggen
Hoe komt dat? Door het balverlies een station verder op het moment dat zij de stap naar voren maken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verdedigend was niet al te florissant, net als BMI en De Vrij.
Inderdaad, daarom ben ik ook niet zo'n voorstander van het met de punt naar voren spelenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:45 schreef Muto het volgende:
Het kwam omdat het middenveld niet goed stond. Daardoor konden de backs ook niet veel opkomen.
Ik vraag me echt af of ze wel eens een duel hebben gewonnen, van Blind kan ik mij er toch nog wel wat herinneren, maar dan houdt het echt op. Echt niet alleen dat feit, heel het elftal was belabberd in de tweede helft, van BMI tot De Jong en van Van Rhijn tot aan John.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Door het balverlies een station verder op het moment dat zij de stap naar voren maken.
Eens. Clasie in de punt naar achteren en dan Maher met Strootman of Van Ginkel als halfspelers bitte.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:45 schreef Muto het volgende:
Het kwam omdat het middenveld niet goed stond. Daardoor konden de backs ook niet veel opkomen.
Blind had goede verdedigende acties, Van Rhijn speelde niet goed maar ook niet slecht, Strootman speelde nuttig goede overtredingen mooie passes, John speelde goed - mooie assist paar goede acties, De Jong en Maher speelden slecht inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn
Blind
Strootman
John
De Jong
Clasie kan beter als ballenjongen achter het doel gaan staan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens. Clasie in de punt naar achteren en dan Maher met Strootman of Van Ginkel als halfspelers bitte.
Heb je die balaannames van De Jong gezien? Lijkt wel Kuijt, Hoesen kan dat 100x beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoesen is echt geen vooruitgang op De Jong hoor. En Van der Hoorn moet je ook niet op de plek van De Vrij zetten, doe dan Nuytinck.
Hoesen kan niks beter, ook dan de grote zwakte van dit Jong Oranje, de aanval.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:58 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Heb je die balaannames van De Jong gezien? Lijkt wel Kuijt, Hoesen kan dat 100x beter.
Het stuk over De Jong is vrij lachwekkend.quote:Jong Oranje-rapport: Flinke zorgen om De Vrij
Ondanks de 3-2 zege op Jong Duitsland, haalt niet iedere speler van Jong Oranje een voldoende. De zwakke tweede helft in het eerste EK-duel is daarvan uiteraard de oorzaak.
© ANP
Door Daan Smink
Jeroen Zoet 6
Meevoetballend hield het niet over, maar Zoet maakte wel een paar prima reddingen. Kon de enorme fout van De Vrij direct na rust alleen herstellen door een strafschop weg te geven. Even later hield hij zich niet in bij een nieuwe Duitse doorbraak en onderschepte al glijdend op het nippertje een steekpass van Holtby. Dat is lef tonen.
Ricardo van Rhijn 5,5
Was misschien wel de meest onopvallende speler van Nederland. Dat lag deels aan hem zelf, want hij moet bij balbezit meer initiatief nemen om zich aanvallend in te schakelen.
Stefan de Vrij 4
Bondscoach Cor Pot zal flink wat werk hebben om hem mentaal weer op te lappen. Want wát een fouten maakte De Vrij, toch een van de meest ervaren spelers op het veld. Het meest zorgelijk: hij herpakte zich niet na zijn blunder die de 2-1 van Duitsland inleidde.
Bruno Martins Indi 6
Was resoluut in de duels, durfde vooruit te verdedigen en zocht en vond in de eerste helft de voetballende oplossing naar voren. Haalde ook na rust soms de angel uit de Duitse aanval, maar vergat toen net als veel van zijn teamgenoten te voetballen en leverde ballen te makkelijk in bij de tegenstander.
Daley Blind 6
Was bij balbezit van Jong Oranje vaak de soevereine speler die dit seizoen werd uitgeroepen tot beste Ajacied. Maar zodra zijn ploeg wordt teruggedrongen, komt zijn verdedigende zwakte bloot te liggen. Blind gaf in de tweede helft te veel ruimte weg.
Marco van Ginkel 7
De enige speler van Jong Oranje die in beide helften sterk speelde. Ook een van de weinigen in de ploeg van Pot die het fysiek negentig minuten aan kon. Van Ginkel won belangrijke duels, speelde intelligent combinatievoetbal en zorgde voor diepgang. Toch kon ook hij niet voorkomen dat Holtby in de tweede helft het spel naar zich toe trok. Clasie zal desondanks geduld moeten hebben.
Adam Maher 6,5
Het liep aanvankelijk als een trein bij Jong Oranjes technisch meest begaafde speler. De openingsgoal kwam hem toe, maar kwam in de tweede helft te weinig in het stuk voor. Zei na afloop dat hij toen geen bal meer in de voeten kreeg, maar dwong dat ook niet af.
(82. Leroy Fer) -
Kevin Strootman 5,5
De vele scouts op de tribune zal hij nog niet overtuigd hebben. Kwam adem tekort om de boel bij elkaar te houden toen de Duitsers Nederland overvleugelden. Tegen Rusland en Spanje zal blijken of het seizoen voor Strootman niet al te lang duurt.
Georginio Wijnaldum 6,5
Bij vlagen was daar eindelijk weer de Wijnaldum die zijn tegenstanders voorbij danst. Zijn zelfvertrouwen groeide met de minuut, zeker na zijn knappe doelpunt. Zonde dus dat hij licht geblesseerd naar de kant moest, al was zijn inbreng toen al afgenomen.
(68. Florian Jozefzoon) 6
Tot basisspeler zal 'ie niet snel uitgroeien, maar heeft wel durf. Liet desondanks na de 3-1 te maken.
Luuk de Jong 6
Toonde zich als aanspeelpunt de Graziano Pellè van Jong Oranje. Met het verschil dat De Jong niet scoorde, zelfs nauwelijks een doelpoging deed. Wel was hij waardevol in de combinatie en won hij vrijwel al zijn luchtduels. Kwam echter steeds meer op een eiland te staan en liet de bal net te vaak van de voet springen.
Ola John 5,5
Was aanvankelijk de gevaarlijkste man van Jong Oranje, maar viel ver terug. De pijp leek direct na rust al leeg. De Jong vroeg John meermaals waar de ondersteuning bleef. Vreemd dat Pot hem zo lang liet staan.
(82. Memphis Depay) -
Nusport
Hangende uiers zijn hangend.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Sloggi het volgende:
Goedemorgen wat een jopen. Ik denk dat ik daar ook op het strand ga liggen.
Ben 2x in Israel geweest, als je van memmen houdt moet je daar gaan wonen. Alles heeft daar grote tieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Sloggi het volgende:
Die Fer ziet het alweer helemaal zittenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Sloggi het volgende:
Tonny.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best een matige lichting hebben we nu. Weinig technisch vermogen.
Ja maar Cor eindigde gisteren met een middenveld: Strootman-Fer-Van Ginkel. Allemaal fysiek sterke dommekrachten. Het is wachten tot Ajax weer goede technische spelers voortbrengt. Want die van Gaal jeugd is helemaal niks.quote:
Foppe Boppe! Die heeft verstand van zaken.quote:De Haan kritisch: 'Strootman komt nog wat handelingssnelheid tekort'
Foppe de Haan durft, afgaande op het eerste duel van Jong Oranje op het EK, de stelling niet aan dat de ploeg van Cor Pot over een week of twee met de Europese titel aan de haal gaat. De eerste helft hadden de beloften weliswaar niks te vrezen van de Duitsers, maar na de pauze zakte de ploeg ver weg. De voormalig bondscoach van Jong Oranje zet dan ook zijn vraagtekens bij de potentie van de huidige jeugdinternationals.
Alhoewel De Haan beaamt dat dit Jong Oranje over meer individuele kwaliteit beschikt dan de elftallen waarmee hij in 2006 en 2007 Europees kampioen werd, durft hij niet voor iedereen zijn hand in het vuur te steken. Enkel in Adam Maher, Stefan de Vrij en Ola John ziet hij spelers voor wie een grote toekomst is weggelegd. “Nee, ik noem Kevin Strootman niet. Dat is omdat ik vind dat hij het afgelopen jaar vaak op een verkeerde manier dominant aanwezig was. En hij komt in mijn ogen nog wat handelingssnelheid tekort”, legt hij uit in NUsport.
Dat Jong Oranje met de zege op de aartsrivaal hard op weg is in ieder geval de laatste vier te bereiken, staat echter buiten kijf. Uitsluiten dat Nederland voor de derde keer in zeven jaar tijd de titel grijpt, wil hij dan ook niet. “Ze zijn één van de kanshebbers, laat ik het daar op houden. Als ik kijk naar de wedstrijd tegen Duitsland dan moeten ze verder bouwen op de eerste twintig minuten. Die waren goed. De tweede helft was het te tam.”
Dat je Hoesen erin wilt zegt al genoeg over je kleine doch slappe betoogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:54 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Blind had goede verdedigende acties, Van Rhijn speelde niet goed maar ook niet slecht, Strootman speelde nuttig goede overtredingen mooie passes, John speelde goed - mooie assist paar goede acties, De Jong en Maher speelden slecht inderdaad.
Dus De Vrij en De Jong eruit voor Van der Hoorn en Hoesen.
Die komen over een paar jaar wel door hoor. Maar zijn ze pas sinds kort mee bezig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moet Ajax eens beginnen met het opleiden van Nederlandse knulletjes.
Mijn god.. nu word ik jaloers.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hosselaartje idd, die Fer
[ afbeelding ]
Strootman komt voetballend vermogen tekort ja. Zo vreselijk overschatte voetballer is dat hè.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Foppe Boppe! Die heeft verstand van zaken.
Dus in 2017, of wanneer dat volgende toernooi ook moge wezen, worden we kampioen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen over een paar jaar wel door hoor. Maar zijn ze pas sinds kort mee bezig.
Die gaat vanavond mee naar de hotelkamer. Gangbang.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hosselaartje idd, die Fer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |