Klopt. Moet je echter wel vóór een nieuwe game doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
Die fake bestanden moet je gewoon verwijderen, verder hoef je niks te vervangen?
Oh ok, jammer. Doe ik het wel als ik ooit genoeg heb van deze gamequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt. Moet je echter wel vóór een nieuwe game doen.
Daarom ga ik deze speler ook trainen zodat ie op de vleugels gaat spelen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk dat doorselecteren. Alleen goede vleugelspelers zijn schaars
Ja en ik kan ook niet veel betalen. Hou geen Nederlanders meer overquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daarom ga ik deze speler ook trainen zodat ie op de vleugels gaat spelen:
[ afbeelding ]
Ik heb ook amper NLers in m'n basiselfquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik kan ook niet veel betalen. Hou geen Nederlanders meer over
Heb net weer een Zuid-Amerikaan gehaaldquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb ook amper NLers in m'n basiself
Ik investeerde ook gelijk in m'n accomodaties zodra ik genoeg geld had. Maar daarna heb je hogere vaste lasten door t onderhoud en zo, dus moet je zorgen dat je daarna ook nog genoeg geld hebtquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb net weer een Zuid-Amerikaan gehaald. En ik ga een Nederlandse back ook weer verkopen. Die maar weinig gespeeld heeft laatste tijd maar clubs willen er wel 3 miljoen voor betalen.
Heb wel veel geld in mijn accommodaties gestoken, zo'n 10 miljoen. En volgend jaar ook het nieuwe stadion dat komt
Moet ik maar CL halen. Vorig jaar was het in elk geval een goed Nederlands jaar Europees gezien. AZ, die mij uitschakelde, haalde de finale van de ELquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik investeerde ook gelijk in m'n accomodaties zodra ik genoeg geld had. Maar daarna heb je hogere vaste lasten door t onderhoud en zo, dus moet je zorgen dat je daarna ook nog genoeg geld hebt
En The Saint geeft gelijk 2 assists in z'n 1e cap voor Frankrijk
Nog 622 dagen en dan kan 'ie Nederlands Staatsburger worden
Dat is mooi van AZ. Wat ze al niet overhebben voor hun competitiegenoten!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik maar CL halen. Vorig jaar was het in elk geval een goed Nederlands jaar Europees gezien. AZ, die mij uitschakelde, haalde de finale van de EL
Bij mij kwamen er 3 clubs verder ofzo. Heb jij al nieuw stadion?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is mooi van AZ. Wat ze al niet overhebben voor hun competitiegenoten!
Vorig seizoen deed ik het beste van de ED in de EL. Hoop dat ik dat kan evenaren dit seizoen.
Nog lang nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij kwamen er 3 clubs verder ofzo. Heb jij al nieuw stadion?
Ze komen toch vanzelf met zo'n aanbieding?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er wel om vragen hè. Volgens mij zijn we even ver
Je moet het aan je bestuur vragen, bij mij is het 999 van de 1000 keer "nee".quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze komen toch vanzelf met zo'n aanbieding?
Nee je moet er om vragen en zeuren. Om al die dingen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze komen toch vanzelf met zo'n aanbieding?
Nu had ik eindelijk een beetje geld en was het uitverkocht. En een oud stadion en ik speelde Europees. Dus nu krijg ik volgend jaar een nieuwe. Nu nog een laatste jaartje in de Adelaarshorst. Al zie ik net dat ik volgens mij de EL duels in het Zwolle stadion moet spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef Krunep het volgende:
[..]
Je moet het aan je bestuur vragen, bij mij is het 999 van de 1000 keer "nee".
Maar voordat ie klaar is met bouwen ben je wel weer een goed jaartje verder denk?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu had ik eindelijk een beetje geld en was het uitverkocht. En een oud stadion en ik speelde Europees. Dus nu krijg ik volgend jaar een nieuwe. Nu nog een laatste jaartje in de Adelaarshorst. Al zie ik net dat ik volgens mij de EL duels in het Zwolle stadion moet spelen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef Krunep het volgende:
[..]
Je moet het aan je bestuur vragen, bij mij is het 999 van de 1000 keer "nee".
Oh ok.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je moet er om vragen en zeuren. Om al die dingen.
Ik heb het afgelopen seizoen in de winterstop gevraagd en begin volgend seizoen is hij klaar. Anderhalf jaar duurt de bouw dus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef Krunep het volgende:
[..]
Maar voordat ie klaar is met bouwen ben je wel weer een goed jaartje verder denk?
Net zo vaak tot het er isquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Oh ok.
Wanneer vragen jullie om een nieuw stadion?
Nooit, soms doe ik het voor de gein. Maar zat met FM 12 met GVVV in de Eredivisie en had een erg klein stadion, maar ze hadden er geen geen genoeg geld voor zeiden ze... Op FM 13 heb ik er nog nooit om gevraagd, maar dat komt omdat ik pas sinds maandag FM 13 in mijn bezit heb.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Oh ok.
Wanneer vragen jullie om een nieuw stadion?
Ah, oké.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen seizoen in de winterstop gevraagd en begin volgend seizoen is hij klaar. Anderhalf jaar duurt de bouw dus.Ligt ook aan de grootte enzo.
Ik wil geen eens een moederclub maar ik had al jaren Freiburg waar ik geen reet aan had, en nu heb ik HSV als moederclub. Ach ze betalen dat is mooiquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef Krunep het volgende:
Maar het bestuur luistert nooit naar mij, vraag altijd van alles, soms om meer transfer of salaris budget, vinden ze niet nodig. Satelliet club doen ze meestal wel, alleen komen ze met van die schijt clubs aan zetten. Moederclub vinden ze ook bijna nooit goed, soms wel maar dan komen ze na een maand vertellen dat ze geen geschikte moederclub konden vinden.
Nee dat is cheaten. Net zoiets als een match opnieuw spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
De optie "Ik ben teleurgesteld in jullie, ik dacht dat we op 1 lijn zaten" werkt wel vaak. Anders net zolang de game laden tot ze wel akkoord gaan
Bij mij in de zomerstop na het eerste seizoen al op kleine spelers zoals De Sa. Daar kreeg ik 55k voorquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit seizoen krijg ik voor het eerst allemaal vrijwillige biedingen op mijn spelers. Helaas wel te laag
Ja ik kreeg een bod van 5 miljoen op een speler die 3 miljoen waard is. Maar ik wil altijd minimaal het dubbele van de waardequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef Krunep het volgende:
[..]
Bij mij in de zomerstop na het eerste seizoen al op kleine spelers zoals De Sa. Daar kreeg ik 55k voor
Lol, ik heb voor helemaal nog niemand de dubbele waarde gekregen. Wel voor Alderweireld 16.5m gekregen, weet niet meer hoeveel hij waard was. Maar ik heb Boerrigter voor ongeveer 1/3e van zijn waarde verkocht, en Schöne voor 2/3e van zijn waarde ongeveer en Babel ook zo iets, of zelfs zijn hele waarde. Maar goed die spelers speelden niet bij mij (m.u.v. Alderweireld, die speelde wel elke wedstrijd) En Babel zijn contract verliep toen na een half jaar dus kon ik niet anders. Sulejmani is transfervrij weggegaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een bod van 5 miljoen op een speler die 3 miljoen waard is. Maar ik wil altijd minimaal het dubbele van de waardeEn daarbij heb ik niet veel rechtsbuitens.
Ik probeer er wel het maximale uit te krijgen hoor. Heb nu wel wat mooie goudhaantjes die ik dan altijd kan verkopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef Krunep het volgende:
[..]
Lol, ik heb voor helemaal nog niemand de dubbele waarde gekregen. Wel voor Alderweireld 16.5m gekregen, weet niet meer hoeveel hij waard was. Maar ik heb Boerrigter voor ongeveer 1/3e van zijn waarde verkocht, en Schöne voor 2/3e van zijn waarde ongeveer en Babel ook zo iets, of zelfs zijn hele waarde. Maar goed die spelers speelden niet bij mij (m.u.v. Alderweireld, die speelde wel elke wedstrijd) En Babel zijn contract verliep toen na een half jaar dus kon ik niet anders. Sulejmani is transfervrij weggegaan.
MAAR
Douglas heb ik transfervrij overgenomen van FC Twente.
Ja, maarja als Babel zijn contract na een half jaar al verloopt, en de winterstop transferperiode is bijna voorbij, kan je niet anders. Maar Schöne en Babel zijn in het echt beide transfervrij gekomen dus heb ik daar gewoon winst op gemaakt. Boerrigter had ik maar voor 1.1m verkocht, terwijl hij 3,3 miljoen ofzo waard was. Schöne voor 2m verkocht, en die was iets van 2, 3 of 3,5m waard. Babel voor 3m verkocht, en die was ook zo iets waard, of misschien dat ie 4m waard was. Maar met een aflopend contract is 3m nog veel, want voor Sulejmani kreeg ik nl. niets. Maar nog altijd heb ik winst doordat ik Alderweireld voor 16.5m heb verkocht, wat nog best hoog is ^^quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer er wel het maximale uit te krijgen hoor. Heb nu wel wat mooie goudhaantjes die ik dan altijd kan verkopen.
Ik heb ook spelers onder hun waarde moeten verkopen. Maar ik heb nu wel duurdere spelers die ik wel voor meer kan verkopen denk ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:01 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ja, maarja als Babel zijn contract na een half jaar al verloopt, en de winterstop transferperiode is bijna voorbij, kan je niet anders. Maar Schöne en Babel zijn in het echt beide transfervrij gekomen dus heb ik daar gewoon winst op gemaakt. Boerrigter had ik maar voor 1.1m verkocht, terwijl hij 3,3 miljoen ofzo waard was. Schöne voor 2m verkocht, en die was iets van 2, 3 of 3,5m waard. Babel voor 3m verkocht, en die was ook zo iets waard, of misschien dat ie 4m waard was. Maar met een aflopend contract is 3m nog veel, want voor Sulejmani kreeg ik nl. niets. Maar nog altijd heb ik winst doordat ik Alderweireld voor 16.5m heb verkocht, wat nog best hoog is ^^
Ik heb 2 talentjes gekocht, de ene voor 7,25m en die andere voor 6m, maar over een aantal jaar zijn hun waardes wel dubbel zo veel gok ik. En daarnaast heb ik ook Andersen, Fischer, Eriksen, Blind en Van Rhijn die best wel veel waard worden. Hun worden alleen maar beter en beter en duurder en duurder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook spelers onder hun waarde moeten verkopen. Maar ik heb nu wel duurdere spelers die ik wel voor meer kan verkopen denk ik.
Heb er een paar gratis gehaald die nu tussen de 5 en 10 miljoen waard zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:05 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik heb 2 talentjes gekocht, de ene voor 7,25m en die andere voor 6m, maar over een aantal jaar zijn hun waardes wel dubbel zo veel gok ik. En daarnaast heb ik ook Andersen, Fischer, Eriksen, Blind en Van Rhijn die best wel veel waard worden. Hun worden alleen maar beter en beter en duurder en duurder.
Kijk, dat is netjes. Maar ik ben in de zomerstop Blind bijna transfervrij kwijt geraakt, hij kon kiezen uit Ajax en nog 10 andere clubs ofzo, maar ik heb hem zo'n goed contract aangeboden dat ie voor Ajax koos.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb er een paar gratis gehaald die nu tussen de 5 en 10 miljoen waard zijn.
Ik heb ook paar keer een contract laten aflopen. Nu zit er iemand in mijn selectie op amateurbasisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:07 schreef Krunep het volgende:
[..]
Kijk, dat is netjes. Maar ik ben in de zomerstop Blind bijna transfervrij kwijt geraakt, hij kon kiezen uit Ajax en nog 10 andere clubs ofzo, maar ik heb hem zo'n goed contract aangeboden dat ie voor Ajax koos.Ook kon Douglas uit heel veel verschillende teams kiezen en koos die voor Ajax
Bij een aflopend contract moet je hem sowieso proberen te verkopen. Of verlengen natuurlijk. Maar Sulejmani gebruikte ik nooit, dus wou ik hem verkopen. Dus ik zet hem op de transferlijst hem hem tientallen keren aangeboden, telkens voor iets minder geld. En na een tijdje kreeg ik een bericht dat ie met een club uit is over een contract...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook paar keer een contract laten aflopen. Nu zit er iemand in mijn selectie op amateurbasisEn voor de rest kijk ik altijd wel wie afloopt en of hij veel waard is. Dan ga ik wel contract verlengen of verkopen.
Daar maak ik me niet druk om hoor, dat geld in termijnen. Betaal ik aan andere clubs ook maar in termijnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:13 schreef Krunep het volgende:
[..]
Bij een aflopend contract moet je hem sowieso proberen te verkopen. Of verlengen natuurlijk. Maar Sulejmani gebruikte ik nooit, dus wou ik hem verkopen. Dus ik zet hem op de transferlijst hem hem tientallen keren aangeboden, telkens voor iets minder geld. En na een tijdje kreeg ik een bericht dat ie met een club uit is over een contract...Doei geld... Ik kon hem daarvoor trouwens (helemaal aan het begin van mijn carriere) voor iets van 7 miljoen verkopen, maar boden ze 2mil+5mil in 48 maandelijkse termijnen. Dus ik denk: oh, deze krijg ik nog wel verkocht, dus wijs ik hem af want ik wou direct al het geld... niet dus
Maar ik ga mijn bed eens opzoeken, later.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet druk om hoor, dat geld in termijnen. Betaal ik aan andere clubs ook maar in termijnen.
Baasjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
Stel ik Oscar niet op tegen Wigan maar wel in de beker tegen Qpr, weer 2 goals en een assist na 16 min
Nog een assist in 23ste min
[ afbeelding ]
Oude tijden herlevenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dus ik ging meteen naar Staff en flikkerde de huidige assistent er uit.
Die kerel heeft eigenlijk nog nooit iets nuttigs gedaan, maar ik heb me dit seizoen ook niet echt met de staff beziggehouden, alleen trainers en fysiosquote:
Bij Chelsea zit Zenden er in het beginquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die kerel heeft eigenlijk nog nooit iets nuttigs gedaan, maar ik heb me dit seizoen ook niet echt met de staff beziggehouden, alleen trainers en fysios
Zendenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij Chelsea zit Zenden er in het beginOok maar meteen laten oprotten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Capital one cup toch spannendFuck yeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Baasje hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze gozer voor 1,4 miljoen opgehaald![]()
[ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een buitenkansje. Kan ik zijn voorganger meteen voor veel geld verkopen.
Trainen op snelheid en je hebt een wereldspits in huis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze gozer voor 1,4 miljoen opgehaald![]()
[ afbeelding ]
Zelfbeheersing kan ook nog wel omhoog denk ik. Maar hij is nog jong. Dus dat moet goedkomen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trainen op snelheid en je hebt een wereldspits in huis.
Mentale stats zou ik me niet echt zorgen om maken idd. Beste aankoopquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfbeheersing kan ook nog wel omhoog denk ik. Maar hij is nog jong. Dus dat moet goedkomen.
Zie dat hij pas begin volgend seizoen komt. Hopelijk heeft mijn huidige spits een goed jaartje dan. Anders raak ik die gozer niet kwijtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mentale stats zou ik me niet echt zorgen om maken idd. Beste aankoop
Wat een geldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:38 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 bazen binnengehaald
Beide 5 potentieel en Adryan heeft seizoen hierop altijd een transferwaarde van 12 miljoenquote:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:52 schreef BDIL het volgende:
Wat is belangrijk bij het kopen van een goede keeper of talent ?
En lengte van een keeperquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie vraagIk kijk er meestal naar of de neiging tot boksen laag is en de anticipatie/beweeglijkheid/snelheid/etc hoog zijn
Daar kijk ik nooit naar, al heb ik volgens mij wel geluk gehad dat ik nog nooit een dwerg in het doel had staanquote:
Ik keek net naar die Ibrahima Sy van OMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar, al heb ik volgens mij wel geluk gehad dat ik nog nooit een dwerg in het doel had staan
1,80 is toch genoeg joh?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik keek net naar die Ibrahima Sy van OM4,5 potentieel maar 1,80m lang
Korter dan Vermeer 1 cmquote:
Wanneer heb je een nieuw stadion nodig? En je moet zeker daarvoor een lening afsluiten, kom je dan niet in de schulden?quote:
Stond laatst een artikel in de Volkskrant over hem onder andere. Kwam erop neer dat een huisgenoot (ook een voetballer) een slechte invloed op m had qua professionalisme en discipline, en dat 'ie bij Ajax een vaderfiguur zoals Pranjic bij H 'veen mistte. Dat ie daardoor niet goed meer speelde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:01 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ja, maarja als Babel zijn contract na een half jaar al verloopt, en de winterstop transferperiode is bijna voorbij, kan je niet anders. Maar Schöne en Babel zijn in het echt beide transfervrij gekomen dus heb ik daar gewoon winst op gemaakt. Boerrigter had ik maar voor 1.1m verkocht, terwijl hij 3,3 miljoen ofzo waard was. Schöne voor 2m verkocht, en die was iets van 2, 3 of 3,5m waard. Babel voor 3m verkocht, en die was ook zo iets waard, of misschien dat ie 4m waard was. Maar met een aflopend contract is 3m nog veel, want voor Sulejmani kreeg ik nl. niets. Maar nog altijd heb ik winst doordat ik Alderweireld voor 16.5m heb verkocht, wat nog best hoog is ^^
edit: niet als je gaat kijken hoeveel Ajax vroeger in het echt voor Sulejmani heeft betaald
Mijn stadion kostte 30 miljoen. De helft werd betaald door sponsor en nog 3 miljoen van de verkoop van het oude stadion. En voor de rest had ik een lening. Moet je 100k per maand betalen ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wanneer heb je een nieuw stadion nodig? En je moet zeker daarvoor een lening afsluiten, kom je dan niet in de schulden?
Hij deed alles maar op zijn gemakkie bij Ajax. Pas toen hij uitgefloten werd liet hij zien dat hij wel degelijk kan voetballen. Dikke patser die Sulejmani.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Stond laatst een artikel in de Volkskrant over hem onder andere. Kwam erop neer dat een huisgenoot (ook een voetballer) een slechte invloed op m had qua professionalisme en discipline, en dat 'ie bij Ajax een vaderfiguur zoals Pranjic bij H 'veen mistte. Dat ie daardoor niet goed meer speelde.
Woonde samen met Darko Bodulquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Stond laatst een artikel in de Volkskrant over hem onder andere. Kwam erop neer dat een huisgenoot (ook een voetballer) een slechte invloed op m had qua professionalisme en discipline, en dat 'ie bij Ajax een vaderfiguur zoals Pranjic bij H 'veen mistte. Dat ie daardoor niet goed meer speelde.
Oh dat valt dan nog mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn stadion kostte 30 miljoen. De helft werd betaald door sponsor en nog 3 miljoen van de verkoop van het oude stadion. En voor de rest had ik een lening. Moet je 100k per maand betalen ofzo.
Gezond leven jwz \m/quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke dag aten ze hamburgers en patat.
Ach die jongen was van dezelfde leeftijd als ik toen. Ik had dat ook niet geweten allemaal als ik zo rijk was en op mezelf woonde. Is patat halen toch makkelijk.quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die jongen was van dezelfde leeftijd als ik toen. Ik had dat ook niet geweten allemaal als ik zo rijk was en op mezelf woonde. Is patat halen toch makkelijk.
Zal het eens proberen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt zeker mee. Gewoon zeuren ja. Heb je ook weer meer inkomsten.
Ook leuk, Deense chickiesquote:
Mja, dat welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:12 schreef BDIL het volgende:
Als Ajax ook Pranjic had gehaald dan was het sowieso veel beter met Sulejmani afgelopenAlleen tegen Bayern bieden is behoorlijk moeilijk
Aha...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ging Pranjic niet pas een jaar later naar Bayern?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:12 schreef BDIL het volgende:
Als Ajax ook Pranjic had gehaald dan was het sowieso veel beter met Sulejmani afgelopenAlleen tegen Bayern bieden is behoorlijk moeilijk
Welke stats? Capaciteit enzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is waar.
Waar kan je de stats over je stadion vinden?
Jah maar ik weet zeker dat Ajax hun 2 toen wel voor een lucratievere deal kon halen dan wat ze alleen voor Sulejmani hebben betaaldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging Pranjic niet pas een jaar later naar Bayern?
Bezoekersaantallen bij elke wedstrijd, conditie v/h stadion enzo.quote:
Dan was het waarschijnlijk 30 miljoen gewordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah maar ik weet zeker dat Ajax hun 2 toen wel voor een lucratievere deal kon halen dan wat ze alleen voor Sulejmani hebben betaald
Je kan meestal bij je beginscherm zien hoe vaak het is uitverkocht enzo. En conditie van stadion kan je niet echt zien. Alleen de kwaliteit van het veld enzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bezoekersaantallen bij elke wedstrijd, conditie v/h stadion enzo.
Oh ok. Dat valt tegen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan meestal bij je beginscherm zien hoe vaak het is uitverkocht enzo. En conditie van stadion kan je niet echt zien. Alleen de kwaliteit van het veld enzo.
Heb nog nooit zo snel een rode kaart gehadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:20 schreef BDIL het volgende:
Denswil na 3 minuten rood tegen Udinese in EL
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo snel een rode kaart gehad
Snel doorgaan naar de volgende wedstrijdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ook nietEn Udinese was slecht bezig, iedereen gedemotiveerd en dan verliezen we 3-0 door het slecht optreden van hem
![]()
Ja dan rechtsboven. Meer is er niet te vinden volgens mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh ok. Dat valt tegen.
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Gewoon veel transfervrije jongens halen die goed zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:29 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben jullie nog tips voor Dortmund? Zit nu in in m'n 2de seizoen en mis vooral breedte in de selectie. Als ik elke wedstrijd met de A-keuze kon spelen en iedereen fit was dan ben ik wel net zo goed als Bayern, alleen nu moet ik geregeld met Schieber, Santana, GroBkreutz en dat soort gasten spelen, dan word het niet wat:P Heb op dit moment geen geld maar heb natuurlijk wel jongens die kan verkopen
Heb al El Shaarawy gekocht en Ademilson.
Matigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan rechtsboven. Meer is er niet te vinden volgens mij.
Die tip geldt voor ieder teamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon veel transfervrije jongens halen die goed zijn.
Mwuahh dat kan beter. Al heb ik ook maar 98%quote:
Heb jij een geupdate versie?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh ok. Dat valt tegen.
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Heb wel updates gedownloaded maar die treden pas in werking als ik een nieuw game begin.quote:
Post je team eens.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:44 schreef BDIL het volgende:
Iemand tips tegen blessures ? Helft van me team is geblesseerd![]()
Aangezien jij de eredivisie badge hebt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb wel updates gedownloaded maar die treden pas in werking als ik een nieuw game begin.
Is dat negatief/positiefquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Aangezien jij de eredivisie badge hebt.
quote:
Ok.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Voor jou positief. Ik heb die niet, vandaar dat ik vroeg of jij een andere versie hebt.
Dat verklaard het waarschijnlijk haha.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok.
Heb wel alle packs die hier staan gedownload, mss komt het daardoor.
http://sortitoutsi.net/
Moet je dat allemaal apart downloaden die kits?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok.
Heb wel alle packs die hier staan gedownload, mss komt het daardoor.
http://sortitoutsi.net/
Dankje, ziet er goed uit. Heb je hoesen verkocht? Bij mij deed hij het 2de seizoen echt goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carlos Fierro, Iturbe, Serrero etc, verhuurd
Kara,Foster,Adryan,Gnarby komen eind seizoen
Nee, verhuurd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dankje, ziet er goed uit. Heb je hoesen verkocht? Bij mij deed hij het 2de seizoen echt goed.
34% bij Mansfieldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh dat kan beter. Al heb ik ook maar 98%Zal mij benieuwen of dat nieuwe stadion beetje gaat vollopen.
9.3kquote:
Dat heb ik dus met Fleetwoodquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef BDIL het volgende:
Ik kan op een of ander manier niet winnen van dat vervloekte PSV
Daar win ik ook nooit vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef BDIL het volgende:
Ik kan op een of ander manier niet winnen van dat vervloekte PSV
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groter als dan mijn huidige stadion
quote:
Pwnd by selfquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:08 schreef BDIL het volgende:
Ik word helemaal gek, een aantal trainers ontslagen om betere binnen te halen en laat het bestuur de transfers niet doorNu heb ik geen keepertrainers
Menzo binnengehaald als assistent-Managerquote:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:08 schreef BDIL het volgende:
Ik word helemaal gek, een aantal trainers ontslagen om betere binnen te halen en laat het bestuur de transfers niet doorNu heb ik geen keepertrainers
Gewoon de hoofdprijs vragen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Heb nu een moeilijke transferzomer.
Blind en Fischer willen weg. Clubs zitten achter Eriksen, Andersen, Fischer en Veltman aan. Kap nou mensen, ik heb mijn spelers nodig.
Dan heb ik een hap geld waar ik niks mee doe, want ik koop niemand.quote:
Investeren in je accommodaties , en dat geld gebruiken voor salaris om je betere spelers te behouden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb ik een hap geld waar ik niks mee doe, want ik koop niemand.
Dan koop je een paar leuke talentjes?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb ik een hap geld waar ik niks mee doe, want ik koop niemand.
Ja. En je moet betalen als je elk pack als 1 bestand wil downloaden. Kost je 10 pond per jaar ofzo. Als je niet betaalt download je 10-12 .zip/.rar bestandjes.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je dat allemaal apart downloaden die kits?
Teveel gedoe. Vind alleen logo's en faces wel primaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja. En je moet betalen als je elk pack als 1 bestand wil downloaden. Kost je 10 pond per jaar ofzo. Als je niet betaalt download je 10-12 .zip/.rar bestandjes.
Ik nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teveel gedoe. Vind alleen logo's en faces wel prima
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:08 schreef Krunep het volgende:
Hoe groot zijn die logo's en faces bij elkaar? in bytes?
Dat doe ik al tijden. En het gaat goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Investeren in je accommodaties , en dat geld gebruiken voor salaris om je betere spelers te behouden.
Gokje: 2x uit een cornerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:18 schreef Krunep het volgende:
Douglas speelde gister zijn debuut tegen Volendam oefenwedstrijd, scoort ie er 2
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Krunep het volgende:
[..]
Niet eens, ik heb er 1tje gezien en die was niet uit een cornerDie andere weet ik niet
Mustafa alias De Kameelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vorig seizoen de Treble gewonnen. Dit seizoen proberen dat te overtreffen.
De JCS is in ieder geval binnen. Twente werd met 1-0 verslagen door een kopbal uit een corner.
Mustafa Kooiman
Intussen heb je FM al opgestart he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb zin om te spelen maar eigenlijk ben ik te moe..
Dilemma's
Neequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Intussen heb je FM al opgestart he?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Intussen heb je FM al opgestart he?
Wat zijn je opties?quote:
1. FM opstartenquote:
Hoe onverwacht.quote:
Het is vrijdagavond.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
1. FM opstarten
2. Mezelf van de computer rukken
3. Twijfelen tot het te laat is om FM te spelen
Wel jammer dat je niet hebt gewonnenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de mooiste wedstrijden![]()
Favoriet zijn, in de rust 3-0 achter staan, die bitches de volle laag geven en dan nog 3-3 spelen
Je bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
Ik verlies echt alles met San Roque![]()
![]()
Edit: Toch weer 3-3 geworden![]()
Wederom een hattrick van Saavedra![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
In Valderrama zat bij Football Manager Live een Engelsman genaamd Anel Cox
Dat ligt dan aan jouw manier van spelen, ik heb daar in ieder geval zelden last van.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb inmiddels ook genoeg FM gespeeld om met zo'n 90% zekerheid te kunnen zeggen dat een tegenstander tijdens een highlight scoort
Gisteren was ik echt heel goed... 4 highlights van mijn team en elke keer zei ik "naast" en ging 'ie naast. Daarna: "nou, als ik niet scoor doen zij het wel" tijdens een highlight van de tegenstander. En ja hoor
Sowieso scoren die lui veel te vaak vlak voor de rust en het einde van de wedstrijdAls er rond de 44e en de 89e minuut een highlight komt kun je er de donder op zeggen dat je een tegentreffer om de oren krijgt
Dit is inderdaad een veel voorkomende irritatie bij mij. Vooral zo zuur dat je de hele wedstrijd 2-0 ofzo voorstaat en ze in de 70e minuut scoren. Dan zit ik te nagelbijten tot de 93 omdat ik weet dat als er een highlight komt het gelijkspel wordt...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb inmiddels ook genoeg FM gespeeld om met zo'n 90% zekerheid te kunnen zeggen dat een tegenstander tijdens een highlight scoort
Gisteren was ik echt heel goed... 4 highlights van mijn team en elke keer zei ik "naast" en ging 'ie naast. Daarna: "nou, als ik niet scoor doen zij het wel" tijdens een highlight van de tegenstander. En ja hoor
Sowieso scoren die lui veel te vaak vlak voor de rust en het einde van de wedstrijdAls er rond de 44e en de 89e minuut een highlight komt kun je er de donder op zeggen dat je een tegentreffer om de oren krijgt
Hoe kan dat aan mijn manier van spelen liggen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jouw manier van spelen, ik heb daar in ieder geval zelden last van.
Dan is het inderdaad niet mogelijk dat het aan je manier van spelen ligt dat je op bepaalde momenten vaak goals tegen kijkt, puur toeval.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe kan dat aan mijn manier van spelen liggen?Sta vaak genoeg met 3-0 voor op zo'n moment, pas m'n strategie niet aan en heb daarvoor (zeker 10 min eerder) de vermoeidste/slechtst spelende spelers eruitgehaald
Sta jij even voor schut nu.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad niet mogelijk dat het aan je manier van spelen ligt dat je op bepaalde momenten vaak goals tegen kijkt, puur toeval.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwe game begonnen, NEC in 2030 werd een ''opgeslagen spel kon niet meer starten''.
Ik heb altijd 3 saves van een club, maar doe het niet in de algemene zin van "backuppen"... misschien toch eens doen, gewoon puur voor de zekerheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:09 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een weertje, lekker buiten zitten met een heerlijke Corona
Pilsje, laptopje... FM... toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik maak altijd in elk transferperiode een backup van mn saves die ik dan op een externe harde schijf bewaar. Ik wil nooit meemaken dat mn save vastloopt en ik die dus niet meer kan spelen. Ik save sowieso altijd voor elke wedstrijd en voor ik FM afsluit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb altijd 3 saves van een club, maar doe het niet in de algemene zin van "backuppen"... misschien toch eens doen, gewoon puur voor de zekerheid.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:09 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een weertje, lekker buiten zitten met een heerlijke Corona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit hier met een Kanon, heb gisteren al genoeg zon meegepakt
Moest zelfs zonnebrand op m'n nek en armen doen, anders was ik nog bruiner/roder
Ben vanmiddag wel de stad in geweest, mooie kleren kopen voor een bruiloft. Moeders was erbij om me te adviseren
Children of the night. What music they make.
Nee, die laatste 2 bewaar ik voor vanavondquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pilsje, laptopje... FM... toch?
Terugkomen van het shoppen met je moeder, kampioenshirtje aan met The Saint en met een kanonbier achter FM duikenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zit hier met een Kanon, heb gisteren al genoeg zon meegepakt
Moest zelfs zonnebrand op m'n nek en armen doen, anders was ik nog bruiner/roder
Ben vanmiddag wel de stad in geweest, mooie kleren kopen voor een bruiloft. Moeders was erbij om me te adviseren
Jwz \m/quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Terugkomen van het shoppen met je moeder, kampioenshirtje aan met The Saint en met een kanonbier achter FM duiken![]()
Baas![]()
Kijk eens naar de waardes van concentratie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe kan dat aan mijn manier van spelen liggen?Sta vaak genoeg met 3-0 voor op zo'n moment, pas m'n strategie niet aan en heb daarvoor (zeker 10 min eerder) de vermoeidste/slechtst spelende spelers eruitgehaald
Ik zeg Mansfieldquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:32 schreef dion_v_k het volgende:
Genoeg zon gehad, nu even een potje fifa en daarna eens kijken of ik een leuke game kan starten met FM
Ik vind het juist prettig als de tegenstander aanvallender gaat spelenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:35 schreef alf89 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de waardes van concentratie.
Daarnaast speelt de tegenstander vaak op het eind van de wedstrijd aanvallender als er nog wat te halen valt.
Zelfde als Liverpool die doet het ook altijd slechtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
0-0 tegen AZ
Aantal kansen gemist, maar dat geeft niet als we maar winnen. Die goal gaat wel een keer vallen!
AZ is wel slecht in deze game btw.
Hier ookquote:
1 punt voor Twente en 3 voor PSVquote:
Dan is het wel leuk jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
1 punt voor Twente en 3 voor PSVWas spannend tot de laatste speeldag
Haha, dat is leuk ja, ik ben met 2 punten voor op PSV kampioen geworden, ik MOEST winnen en PSV MOEST verliezen, zouden ze gelijkspelen zou het nog onmogelijk zijn voor mij om kampioen te worden, door het doelsaldo. Ik won met 4-0 en PSV verloor met 3-2.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
1 punt voor Twente en 3 voor PSVWas spannend tot de laatste speeldag
Bij mij zijn ze ook slecht.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
0-0 tegen AZ
Aantal kansen gemist, maar dat geeft niet als we maar winnen. Die goal gaat wel een keer vallen!
AZ is wel slecht in deze game btw.
Utreg is hier ook absurd goed. Net als NACquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:29 schreef Krunep het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze ook slecht.en Utrecht weer overdreven goed..
NAC is hier ook goed ja... Groningen ook..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Utreg is hier ook absurd goed. Net als NAC
NAC is hier juist slecht. Net zoals Roda.quote:
Vorig seizoen was PSV ook goed, net op het randje 2e geworden, maar dit seizoen na iets van 8-9 wedstrijden staan ze ergens in het rechter rijtjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
NAC is hier juist slecht. Net zoals Roda.
En PSV is wel goed, 3x op rij kampioen en hebben 2x de beker gewonnen.
Hier is PSV in de 7 seizoenen in-game 6x kampioen gewordenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
NAC is hier juist slecht. Net zoals Roda.
En PSV is wel goed, 3x op rij kampioen en hebben 2x de beker gewonnen.
Goeie keepert hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:16 schreef DeHovenier het volgende:
Moet ik deze knakker halen?
[ afbeelding ]
Gaat me max 25k/maand kosten, kan 'm voor niks overnemen,
Heb een bod op m gedaan, maar afwachten of ie voorquote:
Dat zijn de meeste spelers zonder clubquote:
Ja, maar ook qua maandsalaris en bonussen enzo. Zal vast komen omat ie 18 isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste spelers zonder club
Nou niet echt hoor. Een transfervrije speler wou net een miljoen verdienen bij GAE. Dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste spelers zonder club
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:16 schreef Happel het volgende:
Een goed begin is het halve werk.
[ afbeelding ]
Al die Argentijnse regensquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:16 schreef DeHovenier het volgende:
Heb dit menneke ook nog rondlopen:
[ afbeelding ]
Dramaquote:
Ik heb ook al allemaal Argentijnen enzo gehaaldquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Drama
Vooralsnog komt ie niet echt aan spelen toe want The Saint.
Doet me aan herinneren dat ik m'n shirtje weer moet antrekken
Wat is dat voor herrie?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
Goed, heb bier in huis, chips, pizza, goeie muziek
(), dus game on
Heb nog 2 andere Argentijnen, een invaller op de vleugels (gehuurd) en een CV die langzaamaan een basisplaats gaat veroveren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook al allemaal Argentijnen enzo gehaaldWant die Nederlanders zijn veel te duur. Sparta heeft een wereldspits maar die willen er al 18 miljoen voor hebben
![]()
Jij gaat trouwens wel erg traag door het spel heen
Good ol' trashmetal \m/quote:
Zanger Rinus.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Good ol' trashmetal \m/
Wat voor muziek hou jij dan van?
Nederlandstalig allesquote:
Daar wil ik ook nog een keer een game mee beginnen. Heb in Engeland alleen met Liverpool en Arsenal gespeeld volgens mij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:27 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb in deze game nog nooit met Leeds gespeeld.
Misschien daar eens mee beginnen![]()
Zijn ze sinds vorig jaar in handen van rijke tatta's ofzo? Waarde 55 miljoen en rijk.. Dat was vorig jaar niet
Nederlandstalig is toch niks mis mee? Ik luister altijd Nederlandstalige muziekquote:
Ah ok. Fijn voor je maar ik moet er niks van hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nederlandstalig is toch niks mis mee? Ik luister altijd Nederlandstalige muziek
Radio Veronica luister ik al op 't werk (overmachtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister goede muziek van alle tijden. '90's
Is dat op radio Veronica?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Radio Veronica luister ik al op 't werk (overmacht). thuis is het keiharde metal
metalheadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Radio Veronica luister ik al op 't werk (overmacht). thuis is het keiharde metal
Veronica is 80s en 90s hits ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat op radio Veronica?Ik heb meestal 3FM aanstaan.
Metal is echt gewoon herrie. Daar kan ik echt niet naar luisteren.
\m/quote:
Ik heb geen specifiek nummer. Ik luister allesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ok. Fijn voor je maar ik moet er niks van hebben
Post eens wat nummers wat je goed vindt?
Hazesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb geen specifiek nummer. Ik luister alles![]()
Van Hazes tot dit:
post is wat bandsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Good ol' trashmetal \m/
Wat voor muziek hou jij dan van?
Nee, dat gaat idd niet lukkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niet echt hoor. Een transfervrije speler wou net een miljoen verdienen bij GAE. Dat kan toch niet.
Ik alleen in de kroeg, en natuurlijk in de ArenA met hart en nieren mee zingen met Bloed Zweet en Tranen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nederlandstalig is toch niks mis mee? Ik luister altijd Nederlandstalige muziek
Als ik met FM met een nationaal team speel op een EK of WK speel ik voor elke wedstrijd de volksliederen van de landenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:41 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik alleen in de kroeg, en natuurlijk in de ArenA met hart en nieren mee zingen met Bloed Zweet en Tranen.
Uhm, dat heb je zo ingesteld, mag ik hopen? of ga je dan naar YouTube en speel je daar die volksliederen af...?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik met FM met een nationaal team speel op een EK of WK speel ik voor elke wedstrijd de volksliederen van de landen
Naar Youtube natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:43 schreef Krunep het volgende:
[..]
Uhm, dat heb je zo ingesteld, mag ik hopen? of ga je dan naar YouTube en speel je daar die volksliederen af...?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik met FM met een nationaal team speel op een EK of WK speel ik voor elke wedstrijd de volksliederen van de landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |