Klopt. Moet je echter wel vóór een nieuwe game doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
Die fake bestanden moet je gewoon verwijderen, verder hoef je niks te vervangen?
Oh ok, jammer. Doe ik het wel als ik ooit genoeg heb van deze gamequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt. Moet je echter wel vóór een nieuwe game doen.
Daarom ga ik deze speler ook trainen zodat ie op de vleugels gaat spelen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk dat doorselecteren. Alleen goede vleugelspelers zijn schaars
Ja en ik kan ook niet veel betalen. Hou geen Nederlanders meer overquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daarom ga ik deze speler ook trainen zodat ie op de vleugels gaat spelen:
[ afbeelding ]
Ik heb ook amper NLers in m'n basiselfquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik kan ook niet veel betalen. Hou geen Nederlanders meer over
Heb net weer een Zuid-Amerikaan gehaaldquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb ook amper NLers in m'n basiself
Ik investeerde ook gelijk in m'n accomodaties zodra ik genoeg geld had. Maar daarna heb je hogere vaste lasten door t onderhoud en zo, dus moet je zorgen dat je daarna ook nog genoeg geld hebtquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb net weer een Zuid-Amerikaan gehaald. En ik ga een Nederlandse back ook weer verkopen. Die maar weinig gespeeld heeft laatste tijd maar clubs willen er wel 3 miljoen voor betalen.
Heb wel veel geld in mijn accommodaties gestoken, zo'n 10 miljoen. En volgend jaar ook het nieuwe stadion dat komt
Moet ik maar CL halen. Vorig jaar was het in elk geval een goed Nederlands jaar Europees gezien. AZ, die mij uitschakelde, haalde de finale van de ELquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik investeerde ook gelijk in m'n accomodaties zodra ik genoeg geld had. Maar daarna heb je hogere vaste lasten door t onderhoud en zo, dus moet je zorgen dat je daarna ook nog genoeg geld hebt
En The Saint geeft gelijk 2 assists in z'n 1e cap voor Frankrijk
Nog 622 dagen en dan kan 'ie Nederlands Staatsburger worden
Dat is mooi van AZ. Wat ze al niet overhebben voor hun competitiegenoten!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik maar CL halen. Vorig jaar was het in elk geval een goed Nederlands jaar Europees gezien. AZ, die mij uitschakelde, haalde de finale van de EL
Bij mij kwamen er 3 clubs verder ofzo. Heb jij al nieuw stadion?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is mooi van AZ. Wat ze al niet overhebben voor hun competitiegenoten!
Vorig seizoen deed ik het beste van de ED in de EL. Hoop dat ik dat kan evenaren dit seizoen.
Nog lang nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij kwamen er 3 clubs verder ofzo. Heb jij al nieuw stadion?
Ze komen toch vanzelf met zo'n aanbieding?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er wel om vragen hè. Volgens mij zijn we even ver
Je moet het aan je bestuur vragen, bij mij is het 999 van de 1000 keer "nee".quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze komen toch vanzelf met zo'n aanbieding?
Nee je moet er om vragen en zeuren. Om al die dingen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze komen toch vanzelf met zo'n aanbieding?
Nu had ik eindelijk een beetje geld en was het uitverkocht. En een oud stadion en ik speelde Europees. Dus nu krijg ik volgend jaar een nieuwe. Nu nog een laatste jaartje in de Adelaarshorst. Al zie ik net dat ik volgens mij de EL duels in het Zwolle stadion moet spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef Krunep het volgende:
[..]
Je moet het aan je bestuur vragen, bij mij is het 999 van de 1000 keer "nee".
Maar voordat ie klaar is met bouwen ben je wel weer een goed jaartje verder denk?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu had ik eindelijk een beetje geld en was het uitverkocht. En een oud stadion en ik speelde Europees. Dus nu krijg ik volgend jaar een nieuwe. Nu nog een laatste jaartje in de Adelaarshorst. Al zie ik net dat ik volgens mij de EL duels in het Zwolle stadion moet spelen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef Krunep het volgende:
[..]
Je moet het aan je bestuur vragen, bij mij is het 999 van de 1000 keer "nee".
Oh ok.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je moet er om vragen en zeuren. Om al die dingen.
Ik heb het afgelopen seizoen in de winterstop gevraagd en begin volgend seizoen is hij klaar. Anderhalf jaar duurt de bouw dus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef Krunep het volgende:
[..]
Maar voordat ie klaar is met bouwen ben je wel weer een goed jaartje verder denk?
Net zo vaak tot het er isquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Oh ok.
Wanneer vragen jullie om een nieuw stadion?
Nooit, soms doe ik het voor de gein. Maar zat met FM 12 met GVVV in de Eredivisie en had een erg klein stadion, maar ze hadden er geen geen genoeg geld voor zeiden ze... Op FM 13 heb ik er nog nooit om gevraagd, maar dat komt omdat ik pas sinds maandag FM 13 in mijn bezit heb.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Oh ok.
Wanneer vragen jullie om een nieuw stadion?
Ah, oké.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen seizoen in de winterstop gevraagd en begin volgend seizoen is hij klaar. Anderhalf jaar duurt de bouw dus.Ligt ook aan de grootte enzo.
Ik wil geen eens een moederclub maar ik had al jaren Freiburg waar ik geen reet aan had, en nu heb ik HSV als moederclub. Ach ze betalen dat is mooiquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef Krunep het volgende:
Maar het bestuur luistert nooit naar mij, vraag altijd van alles, soms om meer transfer of salaris budget, vinden ze niet nodig. Satelliet club doen ze meestal wel, alleen komen ze met van die schijt clubs aan zetten. Moederclub vinden ze ook bijna nooit goed, soms wel maar dan komen ze na een maand vertellen dat ze geen geschikte moederclub konden vinden.
Nee dat is cheaten. Net zoiets als een match opnieuw spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
De optie "Ik ben teleurgesteld in jullie, ik dacht dat we op 1 lijn zaten" werkt wel vaak. Anders net zolang de game laden tot ze wel akkoord gaan
Bij mij in de zomerstop na het eerste seizoen al op kleine spelers zoals De Sa. Daar kreeg ik 55k voorquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit seizoen krijg ik voor het eerst allemaal vrijwillige biedingen op mijn spelers. Helaas wel te laag
Ja ik kreeg een bod van 5 miljoen op een speler die 3 miljoen waard is. Maar ik wil altijd minimaal het dubbele van de waardequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef Krunep het volgende:
[..]
Bij mij in de zomerstop na het eerste seizoen al op kleine spelers zoals De Sa. Daar kreeg ik 55k voor
Lol, ik heb voor helemaal nog niemand de dubbele waarde gekregen. Wel voor Alderweireld 16.5m gekregen, weet niet meer hoeveel hij waard was. Maar ik heb Boerrigter voor ongeveer 1/3e van zijn waarde verkocht, en Schöne voor 2/3e van zijn waarde ongeveer en Babel ook zo iets, of zelfs zijn hele waarde. Maar goed die spelers speelden niet bij mij (m.u.v. Alderweireld, die speelde wel elke wedstrijd) En Babel zijn contract verliep toen na een half jaar dus kon ik niet anders. Sulejmani is transfervrij weggegaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een bod van 5 miljoen op een speler die 3 miljoen waard is. Maar ik wil altijd minimaal het dubbele van de waardeEn daarbij heb ik niet veel rechtsbuitens.
Ik probeer er wel het maximale uit te krijgen hoor. Heb nu wel wat mooie goudhaantjes die ik dan altijd kan verkopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef Krunep het volgende:
[..]
Lol, ik heb voor helemaal nog niemand de dubbele waarde gekregen. Wel voor Alderweireld 16.5m gekregen, weet niet meer hoeveel hij waard was. Maar ik heb Boerrigter voor ongeveer 1/3e van zijn waarde verkocht, en Schöne voor 2/3e van zijn waarde ongeveer en Babel ook zo iets, of zelfs zijn hele waarde. Maar goed die spelers speelden niet bij mij (m.u.v. Alderweireld, die speelde wel elke wedstrijd) En Babel zijn contract verliep toen na een half jaar dus kon ik niet anders. Sulejmani is transfervrij weggegaan.
MAAR
Douglas heb ik transfervrij overgenomen van FC Twente.
Ja, maarja als Babel zijn contract na een half jaar al verloopt, en de winterstop transferperiode is bijna voorbij, kan je niet anders. Maar Schöne en Babel zijn in het echt beide transfervrij gekomen dus heb ik daar gewoon winst op gemaakt. Boerrigter had ik maar voor 1.1m verkocht, terwijl hij 3,3 miljoen ofzo waard was. Schöne voor 2m verkocht, en die was iets van 2, 3 of 3,5m waard. Babel voor 3m verkocht, en die was ook zo iets waard, of misschien dat ie 4m waard was. Maar met een aflopend contract is 3m nog veel, want voor Sulejmani kreeg ik nl. niets. Maar nog altijd heb ik winst doordat ik Alderweireld voor 16.5m heb verkocht, wat nog best hoog is ^^quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer er wel het maximale uit te krijgen hoor. Heb nu wel wat mooie goudhaantjes die ik dan altijd kan verkopen.
Ik heb ook spelers onder hun waarde moeten verkopen. Maar ik heb nu wel duurdere spelers die ik wel voor meer kan verkopen denk ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:01 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ja, maarja als Babel zijn contract na een half jaar al verloopt, en de winterstop transferperiode is bijna voorbij, kan je niet anders. Maar Schöne en Babel zijn in het echt beide transfervrij gekomen dus heb ik daar gewoon winst op gemaakt. Boerrigter had ik maar voor 1.1m verkocht, terwijl hij 3,3 miljoen ofzo waard was. Schöne voor 2m verkocht, en die was iets van 2, 3 of 3,5m waard. Babel voor 3m verkocht, en die was ook zo iets waard, of misschien dat ie 4m waard was. Maar met een aflopend contract is 3m nog veel, want voor Sulejmani kreeg ik nl. niets. Maar nog altijd heb ik winst doordat ik Alderweireld voor 16.5m heb verkocht, wat nog best hoog is ^^
Ik heb 2 talentjes gekocht, de ene voor 7,25m en die andere voor 6m, maar over een aantal jaar zijn hun waardes wel dubbel zo veel gok ik. En daarnaast heb ik ook Andersen, Fischer, Eriksen, Blind en Van Rhijn die best wel veel waard worden. Hun worden alleen maar beter en beter en duurder en duurder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook spelers onder hun waarde moeten verkopen. Maar ik heb nu wel duurdere spelers die ik wel voor meer kan verkopen denk ik.
Heb er een paar gratis gehaald die nu tussen de 5 en 10 miljoen waard zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:05 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik heb 2 talentjes gekocht, de ene voor 7,25m en die andere voor 6m, maar over een aantal jaar zijn hun waardes wel dubbel zo veel gok ik. En daarnaast heb ik ook Andersen, Fischer, Eriksen, Blind en Van Rhijn die best wel veel waard worden. Hun worden alleen maar beter en beter en duurder en duurder.
Kijk, dat is netjes. Maar ik ben in de zomerstop Blind bijna transfervrij kwijt geraakt, hij kon kiezen uit Ajax en nog 10 andere clubs ofzo, maar ik heb hem zo'n goed contract aangeboden dat ie voor Ajax koos.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb er een paar gratis gehaald die nu tussen de 5 en 10 miljoen waard zijn.
Ik heb ook paar keer een contract laten aflopen. Nu zit er iemand in mijn selectie op amateurbasisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:07 schreef Krunep het volgende:
[..]
Kijk, dat is netjes. Maar ik ben in de zomerstop Blind bijna transfervrij kwijt geraakt, hij kon kiezen uit Ajax en nog 10 andere clubs ofzo, maar ik heb hem zo'n goed contract aangeboden dat ie voor Ajax koos.Ook kon Douglas uit heel veel verschillende teams kiezen en koos die voor Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |