What's newquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En maar lachen om de verdediging van PSV
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
Mensen winden zich op over hoe bepaalde pixels in een bepaalde volgorde op hun scherm verschijnen.
Denk daar eens over na.
WE'LL STAAAAAAAAAAAAAY FOREEEVER THIS WAAAAAAAAAAAYY, YOU ARE SAAAAFE IN MY HEART AND MY HEART WILL GOOO OON AND OOOOOOOONNquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
YOUREE HEEEEEREEEE! THERE'S NOTHING I FEAAAAARRR! AND I KNOOW THAT MY HEART WILLL GO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON. WE'LL STAY FOREVERRRR THIS WAAAAAAYYY!
Wat een liefdequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
WE'LL STAAAAAAAAAAAAAY FOREEEVER THIS WAAAAAAAAAAAYY, YOU ARE SAAAAFE IN MY HEART AND MY HEART WILL GOOO OON AND OOOOOOOONN
We missen toch wel Depay en Locadia.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
Echt, dit is gewoon beschamend slecht op het moment.
Ik kijk ook momenteel darten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
Echt, dit is gewoon beschamend slecht op het moment.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We missen toch wel Depay en Locadia.
en dan gaat Leo dood en moeten we allemaal huilenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
WE'LL STAAAAAAAAAAAAAY FOREEEVER THIS WAAAAAAAAAAAYY, YOU ARE SAAAAFE IN MY HEART AND MY HEART WILL GOOO OON AND OOOOOOOONN
Ik ben blij dat je optreedt tegen dit wanstaltige gedrag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry Davy. Maar kappen met dat onderlinge gebitch please.
Jammer dat Tobias Sana geen Nederlands paspoort kon regelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer wordt Danny Tropical gebracht?
terwijl dat stuk hout groot genoeg was voor 2 personenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan gaat Leo dood en moeten we allemaal huilen
Als de Duitsers doping gebruiken, gaat Nederland toch niet slechter spelen...quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:49 schreef KingRoland het volgende:
20 jaar later. Duitsers hebben doping gebruikt tijdens de rust
Doodgaan was beter voor zijn filmcarrière.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
terwijl dat stuk hout groot genoeg was voor 2 personen
Radio 1 Johannes!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Tobias Sana geen Nederlands paspoort kon regelen.
Jij niet alleen op dat gebiedquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feit blijft dat PSV'ers niet serieus te nemen zijn op het gebied van de verdedigende linie.
'Promise you won't.. give up..'quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan gaat Leo dood en moeten we allemaal huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
'Promise you won't.. give up..'
'I'll never let go Jack.... i'll never let go'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo, duitsland speelt ook niet super.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
'Promise you won't.. give up..'
'I'll never let go Jack.... i'll never let go'Tea, Trudy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft Cor op zijn bakkes zitten ofwa?
Cor zit op de WC Pot.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft Cor op zijn bakkes zitten ofwa?
Voetbal met Sierdquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over welk onderwerp gaat het?
HAHAAH GOEIDEN FILMPJEN!quote:
Eindelijk een medestander. We moeten Alors echt uit de kast helpen.quote:
Dat hele geilen op Pelle en Klöpping is allemaal een act.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander. We moeten Alors echt uit de kast helpen.
Hopelijk houdt Nederland het vol.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan er vrij weinig van. Heb liever Hoesen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander. We moeten Alors echt uit de kast helpen.
Hopelijk houdt Nederland het vol.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie film. Flikker met je Sin City
In ieder geval geen polletje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat PSV wel veel plezier aanbeleven. De redding met de rug!
Wat moet je nou met zo'n dwergquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan er vrij weinig van. Heb liever Hoesen.
Inderdaad, zeer ergerlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:52 schreef iPat het volgende:
De hele wedstrijd klinkt als een achtbaan met gillende mensen.
Kloppingquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hele geilen op Pelle en Klöpping is allemaal een act.
Over een maandje D&Dquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet alles kan zo mooi zijn als José en Renaat
allez allez hequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet alles kan zo mooi zijn als José en Renaat
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moest je nou echt op invoeren klikken?
Voor het eerst in de historie is daar nu bewijs voor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Steve toch een punt.
Dat twee helften nooit hetzelfde zijn.
Zou een goeie zijn voor Twente, daar heeft de trainer niet eens een diploma.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Steve toch een punt.
Dat ging eigenlijk per ongelukquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moest je nou echt op invoeren klikken?
Je merkt ook dat de kracht van het Duitse team... het team is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Steve toch een punt.
Kan jij ook eens je bek houden, jij basht echt alles wat niet PSV is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die twee backs van Nederland doen werkelijk helemaal niets. Wisselen die hap.
Wist je trouwens dat Titanic Morpheus2001 zijn favoriete film is. Hopelijk begint hij wat actiever te modereren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Derksen schoot vroeger met zijn uzi op zwijnen.
Van mij hoeft ie iig niet zoveel in beeld, ik zie liever Gozubuyuk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Wat fluit die man veel, wil hij op tv ofzo?
TRquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij ook eens je bek houden, jij basht echt alles wat niet PSV is.
Je hebt nu wel de mannen van de jongens gescheiden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ging eigenlijk per ongelukIk wou eigenlijk de hele grap niet meer maken, maar toen drukte ik dus op 'invoeren'
Uh, ja oke.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt nu wel de mannen van de jongens gescheiden.
Ja, best wel.quote:
Snap alleen niet wat dat met mijn citaat te maken heeft over Johan Derksen die met een uzi op zwijnen schoot, maar ik respecteer het feit dat je met de hak op de tak gaat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Titanic Morpheus2001 zijn favoriete film is. Hopelijk begint hij wat actiever te modereren.
Onzin ik ben hartstikke positief over maher.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij ook eens je bek houden, jij basht echt alles wat niet PSV is.
Wel een beetje triest ja. Speelt buiten Maher ook weinig klasse in. Net aan europese subtop als ze geluk hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:55 schreef ValHallen het volgende:
Het halve Nederlands elftal wordt weggespeeld door het B team van een -21 ploeg.
Versnelde ronde. Hoorde je de SBS band niet spelen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat dat met mijn citaat te maken heeft over Johan Derksen die met een uzi op zwijnen schoot, maar ik respecteer het feit dat je met de hak op de tak gaat.
Gozubuyuk is een mongool die onterecht rood gaf aan Bacuna waardoor wij gelijkspeelden tegen VVVquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie iig niet zoveel in beeld, ik zie liever Gozubuyuk.
Even lachen mensenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Moet Nederland nou nog één keer scoren? Vanwege het uitdoelpunt van Duitsland zeg maar.
Ga de was doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Moet Nederland nou nog één keer scoren? Vanwege het uitdoelpunt van Duitsland zeg maar.
En ook nog in Israel.quote:
Ja. In feite is het nu 2-2.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Stiefzoon eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, dat heb jij niet goed begrepen op de zondagschool.
Daarom alleen al verdient hij een lintje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gozubuyuk is een mongool die onterecht rood gaf aan Bacuna waardoor wij gelijkspeelden tegen VVVEn toen ook nog met zo'n kutbandje zwaaien.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Draxler het volgende:
Nederland gaat dit gewoon winnen, want Strootman.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gozubuyuk is een mongool die onterecht rood gaf aan Bacuna waardoor wij gelijkspeelden tegen VVVEn toen ook nog met zo'n kutbandje zwaaien.
optyfenquote:
En nu geeft hij die zeikerds gelijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef Ferdii het volgende:
Haf leuk geweest als josefzoon hem gemaakt had, puur om de zeikerds hier te fucken
Ebicillio had hem nog eerder gemaakt dan Jozef zoonquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef Ferdii het volgende:
Haf leuk geweest als josefzoon hem gemaakt had, puur om de zeikerds hier te fucken
Pelle.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
BMI met de lange bal op Pelle, hij kan niet anders meer.
duurt toch 80 min?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Jozefzoon, Jezus
Wat slecht.
lol xd
Nog 20 minuten te spelen.
Ideaal voor Immers. Komt de bal in elk geval terug, als ie er niet overheen gaat. De mensen zijn in elk geval veilig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Leuk stadion met zo'n muur achter de doelen.
Gebouwd zodat die pauper Palestijnen niet stiekem kunnen meekijken. Ze betalen maar lekker voor een kaartje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Leuk stadion met zo'n muur achter de doelen.
quote:
Heren U17 ook hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is bij de dames onder 17
Ja maar die gaat hij hier niet posten, want dit hele toernooi is een politieke farce.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
heeft InZanity een mening gegeven over Israël?
Sorry voor mijn twijfel, beste Johannes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was niet uitgesloten in mijn post.
InZanity plaatst geen meningen, InZanity plaatst feiten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
heeft InZanity een mening gegeven over Israël?
En dan beginnen we aan de laatste 10!quote:
Ik ken Evertjan een beetje vandaar dat ik mij focuste op de dames onder de 17.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry voor mijn twijfel, beste Johannes.
Feiten of GGMM feiten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
InZanity plaatst geen meningen, InZanity plaatst feiten.
bij de McDrekquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?
Leuk dat je deze schitterende diss van mij op GGMM hebt onthoudenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feiten of GGMM feiten?
#TeamJohannes.
van Gelderquote:
Jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wát? Ik vervelend omdat ik jou op de feiten wijs?
Het feit dat hij dingen van internet zo lang onthoud zegt ook iets over de rest van z'n leven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je deze schitterende diss van mij op GGMM hebt onthouden
Inderdaad. Beter verkopen we De Vrij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Martins Indi speelt wel sterk. Wat verkracht Feyenoord hem toch op de backpositie
De Corrs?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tis allemaal de schuld van Cor.
Tenzij er gewonnen wordt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tis allemaal de schuld van Cor.
bij het Schot van maherquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Martins Indi speelt wel sterk. Wat verkracht Feyenoord hem toch op de backpositie
Is dat een feit of een GGMM feit?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat hij dingen van internet zo lang onthoud zegt ook iets over de rest van z'n leven.
Die Holland is te oud om mee te doen. Bovendien is zijn land niet gekwalificeerd.quote:
Gelukkig heeft Mathijssen maar een contract voor 3 seizoenen gekregenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg... hoe ging bowbow bow prrr ook alweer? Mijn hart is door jou opengereten. Ik dacht dat we vrienden waren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat hij dingen van internet zo lang onthoud zegt ook iets over de rest van z'n leven.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Mathijssen maar een contract voor 3 seizoenen gekregen![]()
![]()
Ik weet niet wat je bedoelt. Dus hier is een koekje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een feit of een GGMM feit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |