Als hij meer risico in zijn spel gaat leggen, maakt hij nóg meer fouten. Hij maakt er nu al veel teveel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:21 schreef Norrage het volgende:
Djokovic speelt onzeker. Durft er niet vol te gaan. Als ie die nervositeit wegwerkt kan hij het doen.
Wat gebeurd er bij 2de waarschuwing ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef truedestiny het volgende:
Terecht, maar een 2de waarschuwing durft die toch niet te geven.
Hoop dat dat eens een keer de standaard wordt. Zo laf vind ik het altijd. Waar zijn ze nou bang voor. Het lijkt me niet dat een speler de umpire te lijf gaat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef truedestiny het volgende:
Terecht, maar een 2de waarschuwing durft die toch niet te geven.
*gebeurtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wat gebeurd er bij 2de waarschuwing ?
Gamepoint eraf?quote:
Bang voor represailles van ITF in dit geval lijkt mij. Die zijn niet blij als in de halve finale van roland garros nadal wordt gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop dat dat eens een keer de standaard wordt. Zo laf vind ik het altijd. Waar zijn ze nou bang voor. Het lijkt me niet dat een speler de umpire te lijf gaat.
Dat kan ik me voorstellen, maar een puntaftrek maakt ook wel indruk op een speler lijkt me.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:26 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Bang voor represailles van ITF in dit geval lijkt mij. Die zijn niet blij als er in de halve finale van roland garros nadal wordt gediskwalificeerd.
Als het een BP of SP is kan het een behoorlijk verschil maken.quote:
Of op MP, zoals bij Clijsters-Williamsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het een BP of SP is kan het een behoorlijk verschil maken.
Eigenlijk moet de 3de waarschuwing een straf van 3 punten zijn of 1 game zodat je de tijdsoverschrijdingen echt aan kan pakken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar een puntaftrek maakt ook wel indruk op een speler lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |