Klopt, weet ik ook wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geen aanwijzing betekent over het algemeen gewoon dat je rechtdoor moet gaan tot de volgende aanwijzing
Dat klopt. Misschien eens een navigatiesysteem aanschaffenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, weet ik ook wel.
Maar rechtdoor op een splitsing zoals ik noemde is in de regel een minder goed idee.
Heb ik wel maar die ligt in de auto en kan ik niet op de motor monteren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat klopt. Misschien eens een navigatiesysteem aanschaffen
Ik had van de week een haar-in-model-doende-bumperklevende-man-in-een-audi achter me.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef IceDustbin2 het volgende:
Vandaag weer zo'n make-up-doende-links-rijdende-vrouw-in-te-grote-auto-van-haar-man rechts ingehaald. Wordt er soms zo moe van als ze dan ook niet reageren op groot licht enzo :/
Waarom draag jij rare lippenstift? En ga dan ook gewoon naar rechts joh.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:05 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik had van de week een haar-in-model-doende-bumperklevende-man-in-een-audi achter me.
Deze latente gelijkaardende man is toch wel een aantal minuten bezig geweest om zijn haar in model te brengen door in de achteruitkijkspiegel te kijken tijdens het rijden.![]()
Ik kan je vertellen, dat ziet er niet uit.
Je kan t beter helemaal niet doen en goed voorbereid op weg gaan. Moet je toch wat opzoeken, zet m dan aan de kant of bij een benzinepomp o.i.d..quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil nog wel eens heel gauw iets op mijn mobiel doen als het echt niet anders kan tijdens het rijden, zoals opzoeken welke afslag ik moet hebben (waze die perongelijk uit is gegaan oid).
Maar ik merk dat ook al doe ik dat maar 10 seconden, het erg afleidend is voor het sturen enz, dus ik doe het niet met plezier.
MAAR 10 seconden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil nog wel eens heel gauw iets op mijn mobiel doen als het echt niet anders kan tijdens het rijden, zoals opzoeken welke afslag ik moet hebben (waze die perongelijk uit is gegaan oid).
Maar ik merk dat ook al doe ik dat maar 10 seconden, het erg afleidend is voor het sturen enz, dus ik doe het niet met plezier.
Ik doe het heel af en toe, alleen hou ik dan wel gewoon de telefoon tegen het stuur en niet zo sneaky in mijn schoot. Verder dan even een berichtje lezen of de navigatie aanzwengelen gaat dat niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef delano.888 het volgende:
I know, maar ik had bijvoorbeeld een keer dat ik een lange rit maakte in onbekend gebied, daarbij was op 1 of andere manier waze vanzelf afgesloten, en die moest ik gauw herstarten (ik had de telefoon toen nog niet in een standaard, nu wel) als ik dat niet tijdens het rijden had gedaan had ik de afslag gemist en vele kilometers om moeten rijden. Ja sorry, dan maar even een paar seconden de telefoon bedienen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:30 schreef DW457 het volgende:
[..]
Je kan t beter helemaal niet doen en goed voorbereid op weg gaan. Moet je toch wat opzoeken, zet m dan aan de kant of bij een benzinepomp o.i.d..
Waarom? Daarom!
Ik neem me altijd voor dat soort figuren te negeren, daar zitten er te veel van op de wegquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Descendent het volgende:
Rond de 40 zijnde typisch blond wijf in BMW X5 die naar mij flitst terwijl ik in een treintje zit dat een vrachtwagen inhaalt; tja ik kan nu eenmaal NIET door mijn voorgangers heen achterlijke... #@^&![]()
(flitsen behalve wanneer iemand echt totaal niet opschiet is sowieso erg)
Nog een irritatie: USB stick (met muziek voor autoradio) vergeten terwijl Edwin Evers op de radio is.....![]()
Spotify ftw.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Descendent het volgende:
Rond de 40 zijnde typisch blond wijf in BMW X5 die naar mij flitst terwijl ik in een treintje zit dat een vrachtwagen inhaalt; tja ik kan nu eenmaal NIET door mijn voorgangers heen achterlijke... #@^&![]()
(flitsen behalve wanneer iemand echt totaal niet opschiet is sowieso erg)
Nog een irritatie: USB stick (met muziek voor autoradio) vergeten terwijl Edwin Evers op de radio is.....![]()
Deel eerst maar even met ons.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:18 schreef totalvamp het volgende:
Weet iemand hier of je videobeelden bij de politie kan afgeven zodat iemand opgepakt kan worden voor gevaarlijk rijgedrag?
Ik heb hier toch een video... echt wtf.
Ben hem momenteel van mijn SD-kaart aan het halen en daarna ff het stuk eruit knippenquote:
Dan blijf ik nog even wakker, ben benieuwd! Hoe heb je dat eigenlijk gefilmd? Dashboard camera ofzo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ben hem momenteel van mijn SD-kaart aan het halen en daarna ff het stuk eruit knippenverwacht hem binnen een half uurtje mocht het mee zitten
Ja inderdaad, ik ben hem nu aant exporteren uit Adobequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DDriver het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even wakker, ben benieuwd! Hoe heb je dat eigenlijk gefilmd? Dashboard camera ofzo?
Ik zal het filmpje in deze post zetten als youtube een beetje opschiet met uploaden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd naar dat filmpje![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DDriver het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even wakker, ben benieuwd! Hoe heb je dat eigenlijk gefilmd? Dashboard camera ofzo?
zie hierbovenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd naar dat filmpje![]()
Ik vind die BMW´ers nog het minst erg denk ik (Oké, die X5 snap ik). Zo te zien was je omgeven door chauffeurs die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. De A6 en Leon in het begin nog wel het ergst. Educatieve Maatregel Gedrag zal voor hun een goede zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben hem nu aant exporteren uit AdobeNog 5 minuten en dan moet ik hem ook nog uploaden
dus misschien kun je beter naar bed toe
[..]
Ik zal het filmpje in deze post zetten als youtube een beetje opschiet met uploaden.
Filmpje is klaar
Mwa die BMW rijder ging voor ons rijden op de brug en reed 50 en hield iedereen op, je hoort me ook "wtf gek" zeggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef DDriver het volgende:
[..]
Ik vind die BMW´ers nog het minst erg denk ik (Oké, die X5 snap ik). Zo te zien was je omgeven door chauffeurs die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. De A6 en Leon in het begin nog wel het ergst. Educatieve Maatregel Gedrag zal voor hun een goede zijn.
Daarnaast denk ik dat je er bij de politie vrij weinig mee kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |