abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127511629
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:18 schreef HiZ het volgende:
Die moskee staat volledig los van het Gezi Park. Die komt op het binnenkort braakliggende terrein achter de oude gebouwen van de 'taksim'. Dus net niet op het Taksimplein, maar aangezien hij verhoogd wordt aangelegd en de minaret echt enorm hoog wordt zal het eruit zien alsof hij aan het plein ligt.
Ah. Well, ik post alleen maar het artikel.

Verder wel griezelige uitspraak. Ik kende hem al, maar wist niet dat het Erdogan was: 'Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten.'.
pi_127511661
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ah. Well, ik post alleen maar het artikel.

Verder wel griezelige uitspraak. Ik kende hem al, maar wist niet dat het Erdogan was: 'Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten.'.
Hij is daarvoor in de gevangenis terecht gekomen. Wat ook volkomen onterecht was.
pi_127511680
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:20 schreef HiZ het volgende:
Hij is daarvoor in de gevangenis terecht gekomen. Wat ook volkomen onterecht was.
Ja, ik las het in het artikel. Ik verdedig die straf niet. Ik zeg alleen dat die uitspraak griezelig is.

Anyway, als Erdogan is wat de Turken willen (en daar lijkt het op) dan is dat hun goede recht natuurlijk.
pi_127511726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:21 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ja, ik las het in het artikel. Ik verdedig die straf niet. Ik zeg alleen dat die uitspraak griezelig is.

Anyway, als Erdogan is wat de Turken willen (en daar lijkt het op) dan is dat hun goede recht natuurlijk.
De uitspraak is niet echt van hem het is een citaat uit een gedicht. En wat je er van maakt is wat je ervan maakt. Voor sommige mensen klinkt het griezelig, voor anderen is het juist een bewijs van de vreedzame benadering.
pi_127511764
Ik kwam deze lijst laatst tegen, Turkije heeft het hele land in de uitverkoop gedaan.
Misschien dat dit soort zaken ook zorgt voor onvrede.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eskimo Joe
pi_127511817
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:23 schreef HiZ het volgende:
De uitspraak is niet echt van hem het is een citaat uit een gedicht. En wat je er van maakt is wat je ervan maakt. Voor sommige mensen klinkt het griezelig, voor anderen is het juist een bewijs van de vreedzame benadering.
Dat klinkt precies als het effect dat Erdogan nu op Turken heeft.
pi_127511879
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:23 schreef HiZ het volgende:

[..]
voor anderen is het juist een bewijs van de vreedzame benadering.
Als je het omdraait misschien.
I´m back.
pi_127511920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:25 schreef Beathoven het volgende:
edit.. mooi dat het gelezen is :)
Ik las het en ben ook wel blij dat ik in NL woon. Hoewel ik hier ook wel een beetje vrees voor opkomende bewegingen als de PVV.
pi_127512009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:24 schreef Mercan het volgende:
Ik kwam deze lijst laatst tegen, Turkije heeft het hele land in de uitverkoop gedaan.
Misschien dat dit soort zaken ook zorgt voor onvrede.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Turkije waren die staatsmonopolies een ramp. Maar inderdaad er zijn wel nationalisten die liever in armoede leven dan dat ze een open welvarende economie zien waar buitenlanders kunnen en willen investeren.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:34:49 #160
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_127512010
blinde mensen die Erdogan vanzelfsprekend blind volgen is eigenlijk helemaal niet zo gek, want dat doen ze ook met het geloof...daar ligt het fundamenteel dan ook
Er staan twee Engelse soldaten onder een boom, zegt de ene tegen de ander:
"We are under attack"
  Admin vrijdag 7 juni 2013 @ 10:36:54 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_127512081
Wat betekenen die headlines?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_127512105
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je het omdraait misschien.
Hoe maak jij van een spreekwoordelijke bajonet een echte door slechts een andere woordvolgorde in je beeldspraak?
pi_127512171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Het democratisch leven vraagt opoffering. :).
I´m back.
pi_127512203
quote:
[ afbeelding ]
iets van 'je leven opgeven voor de democratische zaak'
pi_127512216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het democratisch leven vraagt opoffering. :).
Nee.
pi_127512218
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:37 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hoe maak jij van een spreekwoordelijke bajonet een echte door slechts een andere woordvolgorde in je beeldspraak?
Tayyip komt militair tegen die zegt we zullen jullie moslims pakken met onze bajonetten, helmen etc.
Zegt Erdohan: onze bajonetten zijn minaretten, onze helmen zijn etc.
I´m back.
pi_127512229
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee.
Volgens Google vertalen wel iig.
Bij het ene eist, bij het andere vraagt opoffering...
I´m back.
pi_127512285
quote:
[ afbeelding ]
Waarom op het neerkomt is dat hij zegt dat hij voor de democratische eisen/vragen zichzelf zou inzetten. Dus dat hij voor de democratie en democratische eisen is.

Grappig hoe de Turkse kranten dus een positief aspect belichten van zijn toespraak. Dat ze allemaal dezelfde kop hebben is wel verdacht.
In de EU media lijkt juist de hardheid van zijn toespraak belicht te worden.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:45:02 #169
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127512301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens Google vertalen wel iig.
Bij het ene eist, bij het andere vraagt opoffering...
JIj plaatst de zin niet in een juiste context..

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:17 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dat snap ik, de vraag was wat het voor zin heeft.
De zin zit em dus in het tonen van support. Daar moet je het mee doen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:45:27 #170
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127512315
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

Of: het steunen van verdere instabiliteit van Turkije. Dit moet intern worden opgelost, aangezien er ook miljoenen voorstanders zijn.
Van solidariteit is nog nooit iemand dood gegaan , aangezien we wereldwijd in een systeem zitten waarbij de natuur en mensenlevens op de tweede plek zijn beland , zitten we in een permanente staat van chaos en die stabiliteit voordat iedereen de straat opging was dus maar een illusie .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:46:10 #171
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_127512333
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Waarom op het neerkomt is dat hij zegt dat hij voor de democratische eisen/vragen alles in zou zetten. Dus dat hij voor de democratie is.

Grappig hoe de Turkse kranten dus een positief aspect belichten van zijn toespraak. Dat ze allemaal dezelfde kop hebben is wel verdacht.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Waarom op het neerkomt is dat hij zegt dat hij voor de democratische eisen/vragen alles in zou zetten. Dus dat hij voor de democratie is.

die media toch...net apen
Er staan twee Engelse soldaten onder een boom, zegt de ene tegen de ander:
"We are under attack"
pi_127512340
Google vertalen als argument gebruiken tegen iemand die Turks spreekt. :P
pi_127512385
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:45 schreef Ambipur het volgende:

[..]

JIj plaatst de zin niet in een juiste context..

Het zijn de headlines die ik vertaalde, uiteraard begrijp ik de context niet, of het een zin is van Tayyip in zijn pleidooi of of het een commentaar is van de kranten (wat ik niet denk trouwens)...
Ik heb zijn pleidooi ook niet gezien trouwens... begrijp wel dat-ie zich alleen heeft verdedigd en nog steeds achter het ingrijpen staat... geen lieve woordjes voor de betogers van Tayyip...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 07-06-2013 10:53:36 ]
I´m back.
pi_127512397
Mja die Turkse media zijn vaak onderdeel van allerlei grote holdings, die zitten helemaal niet op onrust en economische klappen te wachten. :P
pi_127512408
Even geheel offtopic, hè. Vinden jullie dat een basbakan dit kan maken? Ja, oud filmpje, blabla.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')