Fake, alle PUA-video's zijn fake.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
player levensstijl is een mythe. of je neukt dikke vrouwen, of je bent drugsverslaafd of geen carriere, om genoeg tijd te hebben. het is hard werken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:53 schreef Ryon het volgende:
Mooi dat dit toch wel onovertroffen topic weer open is.
Maar toch even praktisch: wat voor een beroep heb je als ekte PUA?
Het kan aan mij liggen, maar als student(e) kan je elke week 5x uitgaan en elke ochtend wakker liggen met iemand anders terwijl je nog even een koffie zet en een ei'tje eet. Als ICT'r of bankmedewerker moet je om 8 uur 's ochtends natuurlijk weer gewoon gaan forensen en plaatsnemen in je cubicle look-a-like werkomgeving. Niet echt ideaal als je nog twee dames in je bed hebt liggen.
Fake, want het gaat om looks, geld en lengtequote:
RSD is toch eigenlijk juist geen ''PUA'' denken wat dat betreft, behalve dat je achter de wijven aangaat en jezelf bent.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:41 schreef firefly3 het volgende:
Weer iemand die allemaal theorietjes leest maar amper ervaring heeft of succes ermee . Of wil je zeggen dat je minstens drie dagen per week uit ging?
Hoe kan ik dan ooit random wijve vingerequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef wwkwijt het volgende:
in het kort: begin niet aan die pua wereld
Ja klopt. 1 maand 3x per week uit geweest en voor de rest alleen maar theorietjes en concepten is zo slecht. Advies van Tyler: jaar nr 1: GEEN THEORIE. Ga uit, 3x per week minimaal, een jaar lang. Je wordt vanzelf beter. Als dat na jaar 1 nog geen vooruitgang boekt, is er iets mis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
RSD is toch eigenlijk juist geen ''PUA'' denken wat dat betreft, behalve dat je achter de wijven aangaat en jezelf bent.
Alsof vrouwen door jou gevingerd wilt worden :p Als je nooit uit gaat mis je de social skills om zelfs een leuke meid te kunnen zoenen ^^quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan ooit random wijve vingere
Tsja. Ik kan niet ontkennen dat ik ontzettende vooruitgang heb geboekt het afgelopen jaar (en jaar daarvoor; en jaar daarvoor). Dus wat betreft klopt is het waar dat je door vaak uit te gaan jezelf ontwikkeld. Maar dat is dan ook mijn punt, er is goed advies dat gekoppeld word met bullshit die de zaken ingewikkelder maken dan dat ze hoeven te zijn.quote:Ja klopt. 1 maand 3x per week uit geweest en voor de rest alleen maar theorietjes en concepten is zo slecht. Advies van Tyler: jaar nr 1: GEEN THEORIE. Ga uit, 3x per week minimaal, een jaar lang. Je wordt vanzelf beter. Als dat na jaar 1 nog geen vooruitgang boekt, is er iets mis.
PUA is niet begonnen met Ross Jeffries. De allereerste was Eric Weber wiens boek 'How to pick up girls' dateert uit 1970. Ross Jeffries is dus niet de grondlegger met zijn psychologische nonsens. Hij was er wel vroeg bij (1988).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef wwkwijt het volgende:
- Om een perspectief te schetsen: PUA gedachtegoed is oorspronkelijk begonnen met de Fast Seduction NLP ideeën van Ross Jeffries. NLP an sich is psychologische kwakzalverij waarvan de bevindingen en stellingen wetenschappelijk onbewezen blijven. Vervolgens is de meest bekende vorm van PUA zoals vermeld in The Game bedacht door een manisch depressieve doch charismatische goochelaar (Mystery) die ook maar wat uit zijn duim zoog.
werkt niet bij mij. agressieve jongens kunnen een eind oprotten met hun airquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:51 schreef jakosi het volgende:
Dit artikel slaat wat betreft PUA de spijker op z'n kop:
http://www.goodlookingloser.com/2012/04/09/pua-scam/
Wat ik uit de 'seduction community' haal zijn uiteindelijk de dingen die in het artikel hierboven worden genoemd +persoonlijke ontwikkeling/motivatie om te fitnessen, mijn stijl te verbeteren, mijn eigen projecten te onderhouden en nog meer dingen. Ik sla eigenlijk al die gimmicks en routines over..
Wat ze in het artikel zeggen: hit on girls+be agressive -> get laid.... Geloof ik wel in...
Fucking gruwelijk man, ik zou echt willen dat ik jouw leven hadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:33 schreef firefly3 het volgende:
Mijn maat zit nu een meid te neuken in zijn auto. Ik ben nu in de woonkamer van een meid die het liever langzaam wilt opbouwen. Hahahaha dit is echt zalig. Maar 10% wordt goed in pickup door genoeg actie. De rest faalt hard. Je moet echt eerst die 1000 approaches gedaan hebben. We hebben deze vrouwen gewoon op straat ontmoet. Bye)
2 stappen vooruit 1 stap achteruit, met de snelheid afhankelijk van hoe ze zich op dat moment voelt. Dus het werkt bij elke vrouw, alleen bij de 1 wat langzamer dan de ander omdat ze nog geen band met je voelt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
werkt niet bij mij. agressieve jongens kunnen een eind oprotten met hun air
'Be agressive' heeft niks met agressiviteit te maken maar met zelfverzekerd op iemand durven afstappenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
werkt niet bij mij. agressieve jongens kunnen een eind oprotten met hun air
Waarom wordt die term dan niet vervangen door ´confidence´?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:57 schreef Trance_X het volgende:
[..]
'Be agressive' heeft niks met agressiviteit te maken maar met zelfverzekerd op iemand durven afstappen
Omdat 'confidence' iets is wat je moet uitstralen naar de andere toe. Het agressieve slaat eigenlijk op de persoon zelf die zichzelf als het ware een duwtje in de rug moet geven (of populair een schop onder de hol)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom wordt die term dan niet vervangen door ´confidence´?
Daar komt het idd op neer. Ik vind het ook een ongelukkige term.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom wordt die term dan niet vervangen door ´confidence´?
Ervaring!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
2 handen tegelijkertijd gebruiken om te rukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |