Verder weinig ontopic maar:quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En dit is nou precies wat er mis is met mensen tegenwoordig. Altijd maar ikke ikke ikke. In plaats van de schouders op te halen en te denken, wat een bofferd, dat had ik ook wel willen zijn, er een drama van maken om zo alsnog ervoor te zorgen dat iedereen er even slecht vanaf komt, WANT DAAR HEB JE IMMERS RECHT OP! EINZZ!!!1!!!!
Buuf, you rock! Boks ouwe.
Nou, ik bedoelde meer de tip je foto's te uploaden waar je ze kunt verwijderen, sommigen hebben kennelijk zo'n letterlijke aanwijzing nodig en dan is "bezint eer ge begint enz." wellicht niet duidelijk genoeg, want schijnbaar missen mensen dan nog steeds dat een quote ook betekent dat je geen invloed hebt, en je afhankelijk bent van de bereidwilligheid van anderen (degene die je post quote) voor het weghalen van de foto.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit staat er al een tijdje in:
[..]
Ik verplaats ze op photobucket dan gewoon naar een andere map, doet hij het ook niet meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:15 schreef Vicky het volgende:
als je een foto upload op photobucket en m na verloop van tijd weer verwijderd maakt het geen f*ck uit of iemand m quote. De link werkt dan sws niet meer.
En verder bezint eer ge begint...
kan ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verplaats ze op photobucket dan gewoon naar een andere map, doet hij het ook niet meer.
Dat werkt niet overal hoor! Ik haal nl ook mijn foto's weer van de host maar dat maakt ze bizar genoeg niet onzichtbaar hier.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:15 schreef Vicky het volgende:
als je een foto upload op photobucket en m na verloop van tijd weer verwijderd maakt het geen f*ck uit of iemand m quote. De link werkt dan sws niet meer.
En verder bezint eer ge begint...
Kan zijn dat het even nodig heeft. Sommige domen refreshen maar een aantal keer (of misschien zelfs één keer per dag).quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:43 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat werkt niet overal hoor! Ik haal nl ook mijn foto's weer van de host maar dat maakt ze bizar genoeg niet onzichtbaar hier.
Vaak zit het dan nog in de cache van je browserquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef Mineola het volgende:
Gaat om foto's van vorig jaar![]()
Maar wellicht doe ik wel iets fout hoor. Ze zijn iig wel verdwenen uit mijn uploads. Imgur is het trouwens.
Doe eens een linkje naar een post met zo'n foto?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef Mineola het volgende:
Gaat om foto's van vorig jaar![]()
Maar wellicht doe ik wel iets fout hoor. Ze zijn iig wel verdwenen uit mijn uploads. Imgur is het trouwens.
Jaja, en dan snel het linkje quoten hequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar een post met zo'n foto?
Ik vind het nogal opmerkelijk dat jij die quote zo snel paraat hebt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom toch elke keer de uitzonderingen?
[..]
Jij denkt dat ze erop zat te wachten om hem een keer te kunnen gebruiken???quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik vind het nogal opmerkelijk dat jij die quote zo snel paraat hebt.
Nou, dat niet per se. Maar ik vind het echt heel bijzonder dat je zo'n 'regel' zo snel kunt terugvinden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze erop zat te wachten om hem een keer te kunnen gebruiken???
Dan zegt het dus iets over mijn geheugen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:39 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wist nog precies wanneer het voorval met sorbo was.
Er zijn in heel 2012 maar 2 topics geweest zo lastig was het niet.
maar heb je dan zo weinig te doen in je leven dat je je druk kunt maken over zoiets onbelangrijks?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:39 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wist nog precies wanneer het voorval met sorbo was.
Er zijn in heel 2012 maar 2 topics geweest zo lastig was het niet.
schud hand, ik heb er ook last van kennelijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dan zegt het dus iets over mijn geheugen.
Ik maak mij er helemaal niet druk om.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar heb je dan zo weinig te doen in je leven dat je je druk kunt maken over zoiets onbelangrijks?
(hoewel het voor jou kennelijk big issue is)
Ja, pvoesss heeft die al maanden onder dr control V zitten. En als er dan iets geplaatst wordt in dit topic krijgt zij een melding in dr telefoonscherm.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze erop zat te wachten om hem een keer te kunnen gebruiken???
Cool, een soort appje ofzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, pvoesss heeft die al maanden onder dr control V zitten. En als er dan iets geplaatst wordt in dit topic krijgt zij een melding in dr telefoonscherm.
en misschien is die toestand er nou net de reden van dat er nu iets genuanceerder mee omgegaan is. en dan begin jij weer te zemelen en is het weer niet goed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:44 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik maak mij er helemaal niet druk om.Ik vroeg mij gewoon af waarom het nu het weer wel kan.
Vind ik gewoon heel onduidelijk en oneerlijk dat bijvoorbeeld Sorbo er erg veel verdriet om had en er toen geen uitzondering gemaakt kon worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |