abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130512921
Bruxelles! Of, als je echt voor speciaalbier gaat, Proeflokaal In den Uiver.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_130515778
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:00 schreef Iwanius het volgende:
Moet een dezer dagen richting Haarlem en ik zoek dus ook voor eind van de dag een goede oude bruine kroeg met goed bier. Geen Brasserie gedoe,gewoon vuile grond met zand of pindaschillen,kleinschalig en donker interieur en...goed bier dus. Waar?

Het liefst Duits of Belgische bieren...
De Gooth.
Het melkwoud.
pi_130515943
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:50:21 #56
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_130572016
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_130572282
quote:
Elke week staat er daar ongeveer eentje vast. Niks geks aan
  donderdag 29 augustus 2013 @ 01:00:47 #58
345631 Scjvb
pi_130581428
Hmm, het gebeurt daar dus iedere week dat een té hoge truck het spoorviaduct ramt. Oké..
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_130603106
Volgende maand verhuizen naar het Haarlemmerhoutkwartier *O*

Ga het wonen in het centrum wel missen ;(
pi_130605556
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:11 schreef Skv het volgende:
Volgende maand verhuizen naar het Haarlemmerhoutkwartier *O*

Ga het wonen in het centrum wel missen ;(
Zo ver is Hout niet van het centrum :P Via welke website je nieuwe woning gevonden?
pi_130605868
Woon nu aan de bakenessergracht dus dan scheelt het wel wat.. ;) Via mijn huidige huisbaas gevonden. :)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:54:07 #62
345631 Scjvb
pi_130638617
Midsummer Burgwal

Klein, maar leuk evenement(je) voor de enthousiaste Haarlemmer. ^O^

Vanavond 30 augustus vindt alweer de 4e editie plaats. Het evenement brengt bovendien cultuur en historie bij elkaar in de bijzondere Burgwalbuurt (Vissersbocht, bij het Spaarne).

Op het programma staan veel Haarlemse artiesten.

Opening: stadsdichter Haarlem Nuel Gieles. Optredens van pianist Thomas Bijer, jazz zangeres Adriënna West, dansers van de Vos Dance Studio's, een unieke trailer vertoning van de Haarlemse film Kenau, en natuurlijk nog veel meer. :Y)

http://midsummerburgwal.nl/
pi_130768207
De Starbucks en Broodzaak onder de buitenkap van Haarlem NS, opene pas in november hun deuren.

Tweede keer al dat het wordt uitgesteld.
pi_130834522
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:20 schreef borisz het volgende:
Haarlem O+
+1

[ Bericht 33% gewijzigd door Misty_eyes op 05-09-2013 00:06:08 ]
pi_130835294
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef Scjvb het volgende:

Vooral op de Grote Markt was het inderdaad érg druk

Voor het eerst dit jaar geen tent op de Grote Markt maar enkel een podium, of heb ik iets gemist? :?
  donderdag 5 september 2013 @ 11:32:37 #66
345631 Scjvb
pi_130842992
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:03 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Voor het eerst dit jaar geen tent op de Grote Markt maar enkel een podium, of heb ik iets gemist? :?
Klopt, en dit jaar was geloof ik al de derde keer dat er geen grote tent meer stond. Het heeft vast te maken met het feit dat enkele jaren terug de tent deels instortte bij hevige wind.
pi_130843070
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:03 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

De tent was in 2008 voor het laatst. Idd vanwege bijna instorten
pi_130916590

Haarlem weer een evenement rijker. Met bekende Nederlanders en zelfs de burgemeester voor de prijsuitreiking! Geweldig!
pi_130975989
KFC is coming to townnnn. :D
pi_130996857
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 02:01 schreef shewantsagentlemen het volgende:
KFC is coming to townnnn. :D
Waar komt ie, en wat is je bron? :7
  zondag 15 september 2013 @ 13:11:10 #71
345631 Scjvb
pi_131193852
Jopenkerk door het tijdschrift Proost uitgeroepen tot mooiste bar van Nederland. ^O^

U ziet: een zeer terechte toekenning van deze prijs.

Zoals reeds eerder aangekondigd staat óók dit weekend (14 en 15 september) alweer in het teken van leuke evenementen. Men kan volop genieten van het bloementapijt op de Grote Markt. Het beklimmen van de toren van de Grote of St. Bavokerk, en het bloementapijt van bovenaf kunnen zien, behoort bovendien tot de vele mogelijkheden.

De traditionele Open Monumentendagen, de 23 uur lange manifestatie: 023 Haarlem Cultuur (stad als podium), Korenlint, en het Jopenfestival!

Ik hoop dat u dezer dagen geniet van alle leuke evenmenten. :Y)

http://www.haarlemmarketi(...)weekend-vol-cultuur/
pi_131203347
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 04:20 schreef shewantsagentlemen het volgende:
De Starbucks en Broodzaak onder de buitenkap van Haarlem NS, opene pas in november hun deuren.

Tweede keer al dat het wordt uitgesteld.
Je gaat je toch niet drukmaken over een Starbucks die later opengaat?
Of hebben jullie geen andere coffee shops voor een bak koffie?
pi_131207589
quote:
15s.gif Op zondag 15 september 2013 17:50 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Het zal mij persoonlijk ook jeuken :+
pi_131270090
quote:
15s.gif Op zondag 15 september 2013 17:50 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zoiets
pi_131270283
http://www.leysterhaarlem.nl/ daar hebben ze ook lekkere koffie. zit dan wel niet op het station maar ook wel in de buurt
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_131457622
Auto APK laten keuren; iemand aanbevelingen voor een garage?

Tweedehands oud beestje gaat het om.
pi_131469358
APK de Waarder in de waarderpolder, hofmanweg
vroeger deden ze alleen keuren, nu geloof ik wel wat kleine reparaties
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_131544798
quote:
V&D Haarlem dicht na bedreiging op Twitter

Een filiaal van de winkelketen V&D in het centrum van Haarlem is voorlopig gesloten. Hiertoe is besloten nadat een persoon op Twitter de winkel bedreigde

De politie in Haarlem is ondertussen een onderzoek gestart. Agenten zijn uit voorzorg bij de winkel aanwezig, meldt de politie. Voor de ingang van het filiaal staan enkele agenten. Een politiehelicopter houdt de filialen vanuit de lucht in de gaten.

Volgens RTV-Noord Holland heeft het personeel wel de winkel betreden, maar blijft het filiaal voor bezoekers gesloten. Ook een andere vestiging in Haarlem zou volgens de omroep nog niet geopend zijn.

Op het desbetreffende Twitter account werd opgeroepen om de winkel te ontruimen. Ook werd er en een "bloedpartij" aangekondigd. Het account is ondertussen opgeschort.
www.nu.nl/binnenland/3584(...)reiging-twitter.html
pi_131545154
Ik zag het al. Raar.
pi_131545216
quote:
Nog 7:30 uur @schieten @shoot @vdwebcare @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus

— Cricus Bloed (@CricusBloed) September 25, 2013

Niemand hoeft iets te doen, het gebeurt gwn! Ontruim onmg @VDWebcare @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus

Bloedpartij vandaag 11:50 VD/laplace haarlem centrum. Min. 10 dood hah @VD @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus

Gevolgen niet te overzien pleeg zelfmoord daarna #dood #moord #laplace #prijzencircus #vd #ontslag #Haarlem

— Cricus Bloed (@CricusBloed) September 24, 2013

circus krijgt dodelijk begin Haghah, 11:50 v&d haarlemC, manager shoot! #25-9-13 #dood #moord #laplace #prijzencircus #vd #ontslag #Haarlem
Wat een fucker. :{
pi_131549024
Ik liep naar huis, zag dat de La Place Dreefzicht ook dicht is.
pi_131549345
http://www.hartvannederla(...)igt-met-bloedbad-vd/

ik dacht dat het in Schalkwijk was, dus zei als ie het "goed"wilde doen kon ie beter op dinsdag proberen, dan is er markt en meer mensen...
zal wel weer met een sisser aflopen denk ik :)
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_131827569
Weet iemand nog leuke 16+ uitgaansplekken in Haarlem? Tempelier heb ik ondertussen wel gezien en 023 is niet mijn ding...
pi_131827947
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef krullenbolletje het volgende:
Weet iemand nog leuke 16+ uitgaansplekken in Haarlem? Tempelier heb ik ondertussen wel gezien en 023 is niet mijn ding...
De Koning is volgens mij de enige waar je officieel als 16 jarige naar binnen mag - wat random kroegjes daargelaten. Waar je als 16 jarige misschien nog binnen kan komen zijn de keu en tapuit of zo. Al zijn dat ook meer kroegjes dan iets anders. Stalker kun je misschien proberen. Zie daar vaak wel erg jonge meisjes af en toe. Zelfde voor het Patronaat. Die hebben wel ook regelmatig 16+ avonden dacht ik.
pi_131828610
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De Koning is volgens mij de enige waar je officieel als 16 jarige naar binnen mag - wat random kroegjes daargelaten. Waar je als 16 jarige misschien nog binnen kan komen zijn de keu en tapuit of zo. Al zijn dat ook meer kroegjes dan iets anders. Stalker kun je misschien proberen. Zie daar vaak wel erg jonge meisjes af en toe. Zelfde voor het Patronaat. Die hebben wel ook regelmatig 16+ avonden dacht ik.
Koning is 17+ tegenwoordig toch? Patro en stalker controleren erg streng en hebben weinig 16+ avonden helaas ;(
pi_131830716
Oh echt ? Koning is voor mij alweer een jaar of 6 of 7 geleden dus dat kan best. Stalker is niet altijd even streng though. Maar goed, je kan beter een andere stad of dorp opzoeken ben ik bang :')
pi_131830739
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:59 schreef LelijKnap het volgende:
Oh echt ? Koning is voor mij alweer een jaar of 6 of 7 geleden dus dat kan best. Stalker is niet altijd even streng though. Maar goed, je kan beter een andere stad of dorp opzoeken ben ik bang :')
Mja als je om half 4 thuis moet zijn schiet dat ook niet op helaas :')
pi_131830914
Mm nee... Dan gewoon pijlen richten op koning. Mn nichtje van net 16 komt daar ook binnen. t Is altijd een tent geweest met vrij losse controle... zat vroeger vol met 15 jarige toen t nog 16+ was... Zo zal t nu ook vol zitten met 16 jarigen. Maar als t druk is dan heb je logischerwijze minder kans... of als de portier in n kutbui is... of als je er te jong uit ziet...
Als je niet binnenkomt probeer je de keu even... is in de steeg daarachter... kan gezellig zijn voor n uurtje of zo...probeer je t weer of ga je naar huis.
pi_132087804
Wat is een rustige parkeerplaats of braakliggend terrein in de buurt?

Mijn auto is niet door de APK-keuring gekomen en gaat volgende week naar de sloop dus ik wil morgen of overmorgen even een speelkwartiertje houden met mijn auto.
pi_132095444
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is een rustige parkeerplaats of braakliggend terrein in de buurt?

Mijn auto is niet door de APK-keuring gekomen en gaat volgende week naar de sloop dus ik wil morgen of overmorgen even een speelkwartiertje houden met mijn auto.
De kuil bij de sluizen in IJmuiden
:)
pi_132097953
Spaarnwoude is groot genoeg om lekker los te gaan met je auto! Veel stille plekken waar je je auto kan laten crossen!

Maak je wel ff foto's als ie op z'n dak ligt! :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 19:16:58 #93
415101 Dottie180
don't forget your own sto
pi_132733617
Ik ben sinds een maandje in Haarlem Noord komen te wonen, en zou binnenkort wel graag uit willen gaan.. waar moet ik dan zijn?
pi_132734295
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef Dottie180 het volgende:
Ik ben sinds een maandje in Haarlem Noord komen te wonen, en zou binnenkort wel graag uit willen gaan.. waar moet ik dan zijn?
Niet in Noord in ieder geval.
Hoe oud ben je en waar houd je van ?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 19:34:37 #95
415101 Dottie180
pi_132734347
Ik ben 18 jaar en hou wel van een goed feesie
pi_132734438
Ah, in dat geval raad ik je de bibliotheek aan.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 19:46:05 #97
415101 Dottie180
pi_132734811
wauw dankje
pi_132735134
Stalker - alternatieve sfeer... beetje drugssfeertje ook... veel (minimal) techno, electro, et cetera.
Patronaat - enorm gebouw met grote en kleine feesten met allerlei verschillende muziek en mensen
De Koning - typisch (erg jong)studentencafé... veel balletjes, et cetera..
023 - paupertent met paupermuziek...voor 17/18 jarige komt veel paupervolk uit H-Noord..
Murphy's Law - ook veel paupers maar op zich wel een toffe tent met n net wat ouder publiek
De Keu - heerlijk om in te drinken, goede sfeer
Jopenkerk - heerlijk om in te drinken, goede sfeer

kan verder niet echt tenten bedenken waar je als 18 jarige iets te zoeken heb

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2013 19:55:15 ]
  woensdag 30 oktober 2013 @ 19:57:36 #99
415101 Dottie180
pi_132735392
ow okee dankje :)
pi_132874102
Kent een iemand een leuk stadstochtje door de binnenstad van Haarlem langs een leuk aantal kroegen/restaurants vanaf het station? Is voor een jong stel bedoeld.

[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 03-11-2013 22:43:54 ]
pi_132880608
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef o.us2.0 het volgende:
Kent een iemand een leuk stadstochtje door de binnenstad van Haarlem langs een leuk aantal kroegen/restaurants vanaf het station? Is voor een jong stel bedoeld.
Doe inspiratie op bij rondje rond de bavo

http://www.rondjeomdebavo.nl/deelnemers
  maandag 4 november 2013 @ 13:03:48 #102
345631 Scjvb
pi_132886196
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef o.us2.0 het volgende:
Haarlem is erg veelzijdig en heeft zoveel te bieden, derhalve kan ik u adviseren om zich aan te melden voor Walking Dinner in Haarlem.. :Y)

http://www.actiefevents.n(...)king-dinner-haarlem/

Er zit een prijskaartje aan, maar ongetwijfeld zijn er genoeg mogelijkheden om Haarlem verder te ontdekken. De stad is voorzien van allerhande bezienswaardigheden, musea, theater, en arrangementen. c_/

pi_132886535
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 13:03 schreef Scjvb het volgende:
Haarlem is erg veelzijdig en heeft zoveel te bieden, derhalve kan ik u adviseren om zich aan te melden voor Walking Dinner in Haarlem..

Vanaf het station tot aan de Hema is er echter niks te vinden... hoe heet die straat links daarvan richting de grote markt ? Daar zou de eerste te bezoeken kroeg te moeten zitten. Je kan wat dat betreft beter aan de andere kant v.d. stad beginnen. (Vanaf houtplein (tempeliersstraat zitten al twee leuke tenten) richting (dan kom je er nog één tegen op de hoek) de botermarkt(!) (waar weer 3,4 leuke zitten) en dan door naar de grote markt waar je het hele rondje af kan om dan vervolgens richting de Keu en zo te gaan). Helaas ligt de Jopenkerk ( ;) ) niet op deze route... alhoewel er natuurlijk altijd afgeweken kan worden via een omlooproute ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2013 13:20:03 ]
pi_132887109
Jansstraat bedoel je?

Ik zou iig even langs Bruxelles gaan en In den Uiver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')