quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Schanulleke het volgende:
Even 'spammen' voor een goed doel.
Op 15 juni is er een leuk concert in het stadion. Opbrengst gaat naar de (wegbezuinigde) maaltijdvoorziening voor de Albert Schweitzerschool voor langdurig zieke kinderen.
Thanks, die van 750 is wellicht nog te betalen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:10 schreef announcement het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)angs-3/omschrijving/ ?
Ik heb al appartementen bekeken aan de Gedempte Oude Gracht (bij Verwulft) en de Wilhelminastraat. Ook prima locaties, maar de één was net iets te krap en de andere te duur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:10 schreef announcement het volgende:
Precies, en stookkosten zul je nauwelijks hebben want appartement en "nieuw". Heerlijke locatie volgens mij.
zit tegenover cupido. maar ik eet dat soort spul nooit dus weet er het fijne niet van!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:38 schreef fespo het volgende:
ik kan 2 zaken op Google streetview vinden.
Falafel land en Cupido.
beide komen niet echt lekker uit de zoekresultaten
Falafel land:
Op 10 mei hebben werknemers van het bedrijf bedreiging met openlijk geweld gepleegd.
Cupido is een tent die geen idee heeft hoe je met klanten om moet gaan. Als je een patatje besteld staat het al een uur klaar, en wordt het even opgewarmd in de magnetron. Soms zijn de dingen ook gewoon niet gaar, en dat zorgt voor vervelende maagkrampen. De voorbeelden van maaltijden die er hangen lijken voor geen meter op het eten wat je krijgt.
In Haarlem verkopen ze die meuk niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:22 schreef fespo het volgende:
iemand een tip waar ik lekkere kapsalon in het centrum kan eten?
was primaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:48 schreef RacerDKB het volgende:
Probeer die bij de Tempel eens, in de Tempeliersstraat.
Ben nooit zo van de kapsalon maar die kip kapsalon van daar is toch wel erg lekker.
Grote portie, goede zelfgemaakte sauzen, en alles netjes in bakjes en dergelijke. Vriendelijk personeel ook.
Het is inderdaad érg druk hier tijdens zulke evenementen, en als men een geschikte plek heeft gevonden om te zitten/ staan, dan gaat het wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:31 schreef Novem het volgende:
Dag Haarlemmers![]()
Twee weken geleden naar Parksessies geweest, was leuk, volgende week weer, lekker picknicken!
Heb ook al zin in Haarlem Culinair, maar het ziet er wel erg druk uit op die foto'sVond de kerstmarkt ook zo vreselijk, zo druk dat je nergens even rustig kon staan.
De biermarkt ga ik zeker ook even checken, vlak om de hoek en de meneer kan dan zijn hart ophalen aan alle keus aan biertjes.
Er komt nog een ander food festivalletje aan deze zomer: http://www.proefparkhaarlem.nl/index.html
Details worden pas in augustus bekend gemaaktEn Haarlem Jazz ook alweer bijna!
Aan de Schoterweg heb je een Turkse (meen ik) supermarkt, daar haal ik wel eens Turks brood. Naast de supermarkt ligt ook een kleine kebabzaak waar ze ook broden verkopen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:01 schreef announcement het volgende:
Weet er iemand een Turkse bakker in de (buurt van) Cronjé?
Bedankt! Ga ik daar eens langs.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:20 schreef Professional het volgende:
[..]
Aan de Schoterweg heb je een Turkse (meen ik) supermarkt, daar haal ik wel eens Turks brood. Naast de supermarkt ligt ook een kleine kebabzaak waar ze ook broden verkopen.
Qua shoppen heeft de stad érg goede recenties, dus zou ik zeggen probeert u het eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef mapima het volgende:
Kan je in haarlem goed ahoppen eig? Ik vraag me dat al een tijd af, je hoort er nooit wat over
Nice!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:11 schreef RacerDKB het volgende:
Plus een winkelcentrumpje in aanbouw aan de Westergracht, waar tot nu toe de volgende winkels in komen:
Albert Heijn Vos
Etos
Gall & Gall
Aldi
Action...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:11 schreef RacerDKB het volgende:
Plus een winkelcentrumpje in aanbouw aan de Westergracht, waar tot nu toe de volgende winkels in komen:
Albert Heijn Vos
Etos
Gall & Gall
Aldi
Donderdag was het prima, maar vrijdag en zaterdag was het té achterlijk druk voor woorden. Nieuwe Kerkplein was top op donderdag overigens, maar de andere dagen ben ik maar gewoon in kroegjes gaan zitten. Wat een bak ellende.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Godtje het volgende:
Rollende keukens.... origineel ook weer![]()
Jazz viel me ook goed tegen wat betreft sfeer.
Vrijdag viel de drukte me nog wel mee. Ik vond het publiek en de muziek alleen te tam.... kwam weinig sfeer in helaas. Tim Wes was alleen leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Donderdag was het prima, maar vrijdag en zaterdag was het té achterlijk druk voor woorden. Nieuwe Kerkplein was top op donderdag overigens, maar de andere dagen ben ik maar gewoon in kroegjes gaan zitten. Wat een bak ellende.
Riviervismarkt was echt één grote mensenmassa, geen doorkomen aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrijdag viel de drukte me nog wel mee. Ik vond het publiek en de muziek alleen te tam.... kwam weinig sfeer in helaas. Tim Wes was alleen leuk
Daar is het elk jaar benauwd. Klokhuisplein ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Riviervismarkt was echt één grote mensenmassa, geen doorkomen aan.
Ik woon daar vlak achter, maar had achteraf beter via 't Spaarne om kunnen lopen om thuis te komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is het elk jaar benauwd. Klokhuisplein ook.
En meestal moet je wel door 1 van de 2 of helemaal omlopen.
De Gooth.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:00 schreef Iwanius het volgende:
Moet een dezer dagen richting Haarlem en ik zoek dus ook voor eind van de dag een goede oude bruine kroeg met goed bier. Geen Brasserie gedoe,gewoon vuile grond met zand of pindaschillen,kleinschalig en donker interieur en...goed bier dus. Waar?
Het liefst Duits of Belgische bieren...
Elke week staat er daar ongeveer eentje vast. Niks geks aanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef Scjvb het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_brug_geknald__.html![]()
[ afbeelding ]
Het moet niet gekker worden.
Zo ver is Hout niet van het centrumquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:11 schreef Skv het volgende:
Volgende maand verhuizen naar het Haarlemmerhoutkwartier
Ga het wonen in het centrum wel missen
Voor het eerst dit jaar geen tent op de Grote Markt maar enkel een podium, of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef Scjvb het volgende:
Vooral op de Grote Markt was het inderdaad érg druk
Klopt, en dit jaar was geloof ik al de derde keer dat er geen grote tent meer stond. Het heeft vast te maken met het feit dat enkele jaren terug de tent deels instortte bij hevige wind.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar geen tent op de Grote Markt maar enkel een podium, of heb ik iets gemist?
De tent was in 2008 voor het laatst. Idd vanwege bijna instortenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar geen tent op de Grote Markt maar enkel een podium, of heb ik iets gemist?
Je gaat je toch niet drukmaken over een Starbucks die later opengaat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 04:20 schreef shewantsagentlemen het volgende:
De Starbucks en Broodzaak onder de buitenkap van Haarlem NS, opene pas in november hun deuren.
Tweede keer al dat het wordt uitgesteld.
Het zal mij persoonlijk ook jeukenquote:Op zondag 15 september 2013 17:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet drukmaken over een Starbucks die later opengaat?
Of hebben jullie geen andere coffee shops voor een bak koffie?
Zoietsquote:Op zondag 15 september 2013 17:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet drukmaken over een Starbucks die later opengaat?
Of hebben jullie geen andere coffee shops voor een bak koffie?
www.nu.nl/binnenland/3584(...)reiging-twitter.htmlquote:V&D Haarlem dicht na bedreiging op Twitter
Een filiaal van de winkelketen V&D in het centrum van Haarlem is voorlopig gesloten. Hiertoe is besloten nadat een persoon op Twitter de winkel bedreigde
De politie in Haarlem is ondertussen een onderzoek gestart. Agenten zijn uit voorzorg bij de winkel aanwezig, meldt de politie. Voor de ingang van het filiaal staan enkele agenten. Een politiehelicopter houdt de filialen vanuit de lucht in de gaten.
Volgens RTV-Noord Holland heeft het personeel wel de winkel betreden, maar blijft het filiaal voor bezoekers gesloten. Ook een andere vestiging in Haarlem zou volgens de omroep nog niet geopend zijn.
Op het desbetreffende Twitter account werd opgeroepen om de winkel te ontruimen. Ook werd er en een "bloedpartij" aangekondigd. Het account is ondertussen opgeschort.
Wat een fucker.quote:Nog 7:30 uur @schieten @shoot @vdwebcare @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus
— Cricus Bloed (@CricusBloed) September 25, 2013
Niemand hoeft iets te doen, het gebeurt gwn! Ontruim onmg @VDWebcare @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus
Bloedpartij vandaag 11:50 VD/laplace haarlem centrum. Min. 10 dood hah @VD @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus
Gevolgen niet te overzien pleeg zelfmoord daarna #dood #moord #laplace #prijzencircus #vd #ontslag #Haarlem
— Cricus Bloed (@CricusBloed) September 24, 2013
circus krijgt dodelijk begin Haghah, 11:50 v&d haarlemC, manager shoot! #25-9-13 #dood #moord #laplace #prijzencircus #vd #ontslag #Haarlem
De Koning is volgens mij de enige waar je officieel als 16 jarige naar binnen mag - wat random kroegjes daargelaten. Waar je als 16 jarige misschien nog binnen kan komen zijn de keu en tapuit of zo. Al zijn dat ook meer kroegjes dan iets anders. Stalker kun je misschien proberen. Zie daar vaak wel erg jonge meisjes af en toe. Zelfde voor het Patronaat. Die hebben wel ook regelmatig 16+ avonden dacht ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef krullenbolletje het volgende:
Weet iemand nog leuke 16+ uitgaansplekken in Haarlem? Tempelier heb ik ondertussen wel gezien en 023 is niet mijn ding...
Koning is 17+ tegenwoordig toch? Patro en stalker controleren erg streng en hebben weinig 16+ avonden helaasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De Koning is volgens mij de enige waar je officieel als 16 jarige naar binnen mag - wat random kroegjes daargelaten. Waar je als 16 jarige misschien nog binnen kan komen zijn de keu en tapuit of zo. Al zijn dat ook meer kroegjes dan iets anders. Stalker kun je misschien proberen. Zie daar vaak wel erg jonge meisjes af en toe. Zelfde voor het Patronaat. Die hebben wel ook regelmatig 16+ avonden dacht ik.
Mja als je om half 4 thuis moet zijn schiet dat ook niet op helaasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:59 schreef LelijKnap het volgende:
Oh echt ? Koning is voor mij alweer een jaar of 6 of 7 geleden dus dat kan best. Stalker is niet altijd even streng though. Maar goed, je kan beter een andere stad of dorp opzoeken ben ik bang
De kuil bij de sluizen in IJmuidenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is een rustige parkeerplaats of braakliggend terrein in de buurt?
Mijn auto is niet door de APK-keuring gekomen en gaat volgende week naar de sloop dus ik wil morgen of overmorgen even een speelkwartiertje houden met mijn auto.
Niet in Noord in ieder geval.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef Dottie180 het volgende:
Ik ben sinds een maandje in Haarlem Noord komen te wonen, en zou binnenkort wel graag uit willen gaan.. waar moet ik dan zijn?
Doe inspiratie op bij rondje rond de bavoquote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef o.us2.0 het volgende:
Kent een iemand een leuk stadstochtje door de binnenstad van Haarlem langs een leuk aantal kroegen/restaurants vanaf het station? Is voor een jong stel bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |