Is toch een troll post mag ik hopen van hem?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Intolerant kutvolk toch ook, die zuiderlingen, mij zal het worst zijn of iemand friet of patat zegt, maar jullie minderwaardigheidscomplex is enorm hardnekkig blijkbaar.
Nee, hij doet altijd zoquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Is toch een troll post mag ik hopen van hem?
zucht, geen zin in vanavond.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:57 schreef Waarom... het volgende:
Nu word jij vast ontslagen, TS!
Je belandt in de goot om over een aantal jaar als crackjunk te sterven onder een viaduct!
Wij moeten dan weer een werkmail hebben, soort van verkapte outlook maar goed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
Als je Gmail gebruikte had je 'm nog kunnen stoppen ook.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Is toch een troll post mag ik hopen van hem?
Nicolequote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
welke pussycatdoll ben je eigenlijk?
Al je FOK! bijdragen worden op dit moment gebundeld in je personeelsdossierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef pussycatdoll het volgende:
Er is trouwens nog niks opmerkelijks gebeurd op werk tot nu toe,stilte voor de storm?
Gelukkig heb ik niet gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb even je cv doorgenomen ts, maar het is echt complete bagger. wellicht hebben we nog een vacature bij de schoonmaakdienst.
mvg grgr
Jozef Erik Moeder
CEO Fluffservice BV
Dit is een automatisch bericht, op dit moment ben ik niet aanwezig. Gelieve contact op te nemen met één van mijn collega's.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet gesolliciteerd.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:35 schreef LethalNinja het volgende:
nu snap ik weer waarom ik bij belangrijke emails altijd 4-5 keer kijk of alles in orde is
Ik had dat dus al gedaan maar zonder het slot, zoals de kern etc. had ik al gecontroleerd op spelfouten etc. En of de inhoud ook compleet was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:35 schreef LethalNinja het volgende:
nu snap ik weer waarom ik bij belangrijke emails altijd 4-5 keer kijk of alles in orde is
ga naar 'verzonden items'quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey matties
Ik wil dood ik wil dood, het zinnetje die menig iemand heeft gebruikt toen hij/zij iets beschamends deed in het openbaar of bij een belangrijke zaak. Zo`n moment had ik vanavond ook.
Als jullie mijn topics lezen weten jullie dat ik vaak eindig met
m.v.g,
Pussycatdoll
Meestal eindig je ook zo een mail of brief.
Hier ging het dus mis.
Ik moest dus een zakelijke brief opstellen omdat er een partijtje bij ons bedrijf werd geregeld.
Nou ik dus fluitend die brief schrijven, EN WAT DOE IK!!!
ik sluit de brief af met
m.v.g,
Pussycatdoll
In plaats van mijn eigen naam,KUUUUUUUUUUT hoe ga ik dit verklaren dan.
Kan je die mail nog terughalen? Ik ben zo fucked up.
Klacht: Brief verkeerd afsluiten.
m.v.g,
Pussycatdoll
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef pussycatdoll het volgende:
Nou vanavond was dus die partij ben net begonnen met mijn shift en kwam even kijken hoe het ging.
Dus ik zie die man waar ik mail contact mee heb gehad hij regelt dat hele uitje dus hij was ook aanspreekpunt. De man die zegt 'alles is prima geregeld hoor pussycatdoll' , godverik schaamde me dood
. Maar het was niet erg volgens de man want dat had hij zelf ook wel eens meegemaakt., goddank
alles nog goed gekomen
.
Hee kan gebeuren G. Chill afgelopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef pussycatdoll het volgende:
Nou vanavond was dus die partij ben net begonnen met mijn shift en kwam even kijken hoe het ging.
Dus ik zie die man waar ik mail contact mee heb gehad hij regelt dat hele uitje dus hij was ook aanspreekpunt. De man die zegt 'alles is prima geregeld hoor pussycatdoll' , godverik schaamde me dood
. Maar het was niet erg volgens de man want dat had hij zelf ook wel eens meegemaakt., goddank
alles nog goed gekomen
.
Hij vroeg niet waar het vandaan kwam, en het is toch niet te googelen aangezien je dan toch iets anders krijgt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:05 schreef mister.bucket het volgende:
Of je had gezegd dat het een bijnaam van je collega's is.
De door jouw voorgestelde opties:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:19 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Kan ik toch niet helpen, of ik moet een Haan33 verhaal schrijven.
Oke aardig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De door jouw voorgestelde opties:
• De waarheid, waar weinigen een neuk om geven
• haan33-topic, waar weinigen een neuk om geven
Je vergeet een derde optie:
• De waarheid, waar weinigen een neuk om geven
• haan33-topic, waar weinigen een neuk om geven
• Niet posten.
Waar zeg ik dat ik een eigen bedrijf heb?quote:
godverquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey matties
Ik wil dood ik wil dood, het zinnetje die menig iemand heeft gebruikt toen hij/zij iets beschamends deed in het openbaar of bij een belangrijke zaak. Zo`n moment had ik vanavond ook.
Als jullie mijn topics lezen weten jullie dat ik vaak eindig met
m.v.g,
Pussycatdoll
Meestal eindig je ook zo een mail of brief.
Hier ging het dus mis.
Ik moest dus een zakelijke brief opstellen omdat er een partijtje bij ons bedrijf werd geregeld.
Nou ik dus fluitend die brief schrijven, EN WAT DOE IK!!!
ik sluit de brief af met
m.v.g,
Pussycatdoll
In plaats van mijn eigen naam,KUUUUUUUUUUT hoe ga ik dit verklaren dan.
Kan je die mail nog terughalen? Ik ben zo fucked up.
Klacht: Brief verkeerd afsluiten.
m.v.g,
Pussycatdoll
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |