Ken ik jou? Als je kritiek hebt dan had je dat maar eerder moeten melden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:06 schreef NemapoAlcharios het volgende:
krijg je niet genoeg aandacht ofzo?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef Infection het volgende:
Het zou nog genialer zijn als je collega's dit topic tegen komen wanneer ze op je username zoeken.
ja dat is een goeie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ken ik jou? Als je kritiek hebt dan had je dat maar eerder moeten melden.
grgr
Oh zo ja, moet toch wat doen om mijn topic te verkopen anders kijkt niemand.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:11 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
ja dat is een goeie.
ik bedoel alleen dat ik je topic titel nogal schreeuwend om aandacht vind. beetje overdreven vind je zelf niet? en dan nog een beetje het proberen goed te praten in het begin van het topic.
Flikker op met je patat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat heb ik wanneer ik weer zo'n Randstedeling om 'patat' hoor vragen.
Gru-we-lijk.
Mail maar ik gaf ook als voorbeeld een brief aan dan snappen mensen dat ik dat bij beide correspondentie mogelijkheden gebruik.quote:
tja we moeten met z'n alle proberen het beste ervan te maken met de taal, ook al zitten er af en toe echt taalverschillen bij die tot grote ergenis kunnen leiden. ik vind het echt heel onhandig bv dat ze in duitsland "meer" en "zee" hebben omgedraaid. maar ja, zo is het nou eenmaal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gru-we-lijk.
Al mijn topics als collage.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:17 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Haha er staat je een leuke verrassing te wachten morgen!
Gr,
één van je collega's ;-)
Eigenlijk wel logisch. Als je een meer een zee noemt en je vergelijkt dan dus die zee (wat eigenlijk een meer is) met de echte zee zegmaar ja dan zie je meer zee. Dus de zee is meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:16 schreef NemapoAlcharios het volgende:
ik vind het echt heel onhandig bv dat ze in duitsland "meer" en "zee" hebben omgedraaid. maar ja, zo is het nou eenmaal.
mvg,
NemapoAlcharios
Wir bellen noch mal auf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel logisch. Als je een meer een zee noemt en je vergelijkt dan dus die zee (wat eigenlijk een meer is) met de echte zee zegmaar ja dan zie je meer zee. Dus de zee is meer.
idd 7 miljard.... dus op wie wacht je ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:06 schreef HSG het volgende:
7 miljard mensen op planeet aarde. Je wordt niet gemist.
Sorry poes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:48 schreef BlueMage het volgende:
Nadat ik dit topic gelezen heb wil ik ook dood, bedankt TS.![]()
Intolerant kutvolk toch ook, die zuiderlingen, mij zal het worst zijn of iemand friet of patat zegt, maar jullie minderwaardigheidscomplex is enorm hardnekkig blijkbaar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gru-we-lijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |