Wel ik kreeg al een paar ongeruste dm`s.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Niemand houd je tegen als je dood wil hoor TS.
Dan kom je ook over als een kinderachtig/onprofessioneel bedrijf.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:58 schreef Draganta het volgende:
Terugmailen en zeggen dat een collega je handtekening heeft veranderd.
Dat ook nogquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef Infection het volgende:
Oftewel je collega's kunnen nu makkelijk je postgeschiedenis terug vinden.
Klopt, maar dat is 10x beter dan hoe je nu overkomt denk ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dan kom je ook over als een kinderachtig/onprofessioneel bedrijf.
Hoezo? Wat klinkt er verzonnen aan, dat heb ik hier ook wel eens met mijn echte naam dat ik die hier wil invullen in plaats van mijn postnaam.quote:
Hmm jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:02 schreef Draganta het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is 10x beter dan hoe je nu overkomt denk ik
Optie 2: Gewoon eerlijk zijn, en zeggen dat je je username per ongeluk ingetypt hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef Infection het volgende:
Oftewel je collega's kunnen nu makkelijk je postgeschiedenis terug vinden.
Het ging om de laatste regelingen, en het heeft niet echt een thema aangezien het een bedrijfsuitje is voor een niet naderbenoemde Nederlandse aardgas/olie maatschappij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:04 schreef vosss het volgende:
De mail ging over dat feestje?
Meteen erachter aan mailen dat je vergeten was te zeggen dat het een themafeestje is en dat je verwacht dat iedereen verkleed komt en dat jij dus verkleed als pussycatdoll komt.
Opgelost, slotje, geen dank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |