Nodig blijft thuis. Denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga je met nodig of kom je die onderweg tegen
Nee, het is streitquote:
Ja dat is zo, maar we willen zo graag wadlopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar dan is wel het idee van fietsvakantie eraf
Hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar we willen zo graag wadlopen
Oh maar ik had een mooie camping gevondenquote:
heul niiquote:
Ja dan loop je bijvoorbeeld naar Ameland en dan ga je met de boot terugquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haha
Kom je als je gaat wadlopen ook op die eilanden?
Dokkum + Mooi = HOAX.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh maar ik had een mooie camping gevonden
Wat was het plaatsje ook alweer?quote:
Ik neem toch geen vreemde jongen mee op vakantie :Squote:
Zo bijzonder is die nou weer nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
Als ik homo was was ik gaan trouwen met die kerel uit de OP
Of wierumquote:
Nee, in Ljouwert is wol in AH, maar in Paessens net. En wierum kist ek wol heen gaen ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Of wierumdat is wat dichterbij
![]()
maar hebben ze in paessens een AH?
Hee hallo ik ben geen vreemde jongenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem toch geen vreemde jongen mee op vakantie :S
Wat ben je dan :Squote:
Zo mogen de meisjes geen bh dragen tijdens de toelatingsproeven voor de universiteit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Ezell, wat een vieze docenten hebben ze in China zeg
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)amens-in-China.dhtml
Zogenaamd om spieken tegen te gaan hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Dan halen ze toch het metaal eruit, gr gr.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Echte professionals jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zo mogen de meisjes geen bh dragen tijdens de toelatingsproeven voor de universiteit.
Wanneer de studenten en personeelsleden de examenzaal betreden, zullen ze nauwkeurig gecontroleerd worden door professionals.
Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wa gaat ge doen de polisie bellen
quote:
Waarvan dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:59 schreef xcachet het volgende:
Nodig! Ik heb net eerste aflevering van seizoen 1 gekeken. Zo zielig kreeg tranen in m'n ogen haha.
ohjaquote:
Wink wenk en wank.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:59 schreef xcachet het volgende:
Nodig! Ik heb net eerste aflevering van seizoen 1 gekeken. Zo zielig kreeg tranen in m'n ogen haha.
Ik niet. M'n broer kijkt en ik volg het nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik zojuist een stukje op veronica maar die heb ik al 2x gezien
Ik ookquote:
Goedzo, gewoon downloaden weet je igg dat je geen aflevering dubbel kijktquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik niet. M'n broer kijkt en ik volg het niet
nee garpquote:
Het is gewoon een feit dat hij knap isquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Goedzo, gewoon downloaden weet je igg dat je geen aflevering dubbel kijktEn snap je de verhaallijn ook die heel soms door de afleveringen heen zit
Ja een jaar geleden ofzo allemaal al gezienquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat hij knap is
Precies! Had jij seizoen 2 en 3 ook gedownload?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja een jaar geleden ofzo allemaal al gezien
Hier is hij juist knapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lange haar bij hem![]()
[..]
10/10 zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een barkruk
Zitten jullie over mij te praten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat hij knap is
Precies! Had jij seizoen 2 en 3 ook gedownload?
Hoezo emogif jij iemands smaak?quote:
jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zitten jullie over mij te praten?
pics van jouquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zitten jullie over mij te praten?
Hm? emogif was niet lelijk bedoeld hoorquote:
Oh leek net zo. Hoe was hij dan bedoelt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm? emogif was niet lelijk bedoeld hoor
Nee Justin Bieber lijkt op een kind van 12quote:
bedoelD sofquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh leek net zo. Hoe was hij dan bedoelt?
Weet ik veelquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh leek net zo. Hoe was hij dan bedoelt?
Ik emogif mezelf ook dusquote:
Even een slokje zeewater onderwegquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik er wel eng uit zien
Komt omdat het niet lekker weer is. Lijkt me koud haha.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel zwaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Hallonquote:
Wat zijn we weer aardigquote:
wil ik welquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet
Aanslag voor je ogen
bahquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt omdat het niet lekker weer is. Lijkt me koud haha.
Hopelijk valt het weer meequote:
mijn laptop veranderde het in bedoeltquote:
Nee nee doe ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet je mobiel in je broekzak laten hé anders kunnen we niet meer whappen![]()
Jouw UIquote:
8,7quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
[..]
David Paetkau
Zie hier:
JNG / [JNG SC #1249] LAPO strijd
Geef hem is een cijfer 1-10?
ja ik heb een pruik op daarquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
Zien jullie trouwens supersof niet staan op de achtergrond van mijn UI![]()
hij is best wel knap jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Als ik homo was had die 10/10 van mij gekregen
neequote:
c-c-c-combobreakerrquote:
ja maar die oude is leuker hequote:
snorryquote:
ja ik moet nu wennen aan je nieuwe UIquote:
viese hanmburger :Squote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
http://www.wadlopen.net/wadlopen/fotoimpressie
kijk die zesde foto![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ja die. ik kreeg hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Slaap lekkerquote:
doodquote:
#firstworldproblemensquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik moet nu wennen aan je nieuwe UI
net nietquote:
Ik ga straks wel slapenquote:
Jawelquote:
nee ik ga zo alquote:
toch welquote:
Tjakkieequote:
zeker, met jou?quote:
jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zeker, met jou?
leuken voetbal XD grgr
Dankjequote:
jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankjewelke eigenlijk? In m'n fobo?
thanksquote:
Je PIPIquote:
okquote:
quote:
quote:
Aan mijn conditie gewerkt en van het zonnetje genotenquote:
Gastquote:
weinig, ja bijnaquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan mijn conditie gewerkt en van het zonnetje genoten![]()
Jij? Heb je al bijna vakantie?
Bakkes dichtquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GastHoeveel afleveringen BB kijk jij per dag?
Ah, nog minstens 100 `Skylarquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog 5 afleveringen en dan moet ik wachten
Bof jij even dat je toch geen tijd hebt ivm werk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog 5 afleveringen en dan moet ik wachten
JAJAJJAquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bof jij even dat je toch geen tijd hebt ivm werk.
Ja, maar dat zal je zelf ook wel gaan ondervinden als je Breaking Bad kijkt. Ik irriteer me zo erg aan dat kutwijf zegquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, nog minstens 100 `Skylar![]()
' reacties dus
Waarom?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal je zelf ook wel gaan ondervinden als je Breaking Bad kijkt. Ik irriteer me zo erg aan dat kutwijf zeg![]()
Nee, daar ga ik niet werkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
JAJA
Kom je zeker ook niet langs Utrecht?
quote:
hebbie wellisquote:
Ik neem zijn plaats in op FBquote:
Ezell ontvriendenquote:
Hej,, leuk gehad in Londen?quote:
Ik huil van binnenquote:
nachtquote:
alles goed?quote:
Neequote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huil harder. Ik ben het waard.![]()
![]()
[..]
OK OK, MUIL HOUDEN DAN.
Maar Frieslandquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
In Friesland zeggen we gewoon Goeie. Veel makkelijker.
Niet echt. Met jou?quote:
Maar ik kom uut Twente.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
In Friesland zeggen we gewoon Goeie. Veel makkelijker.
Wel oke. Tisser aan het handje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet echt. Met jou?
[..]
Maar ik kom uut Twente.
Vandaag mijn hond laten inslapen omdat hij botkanker had. Hij was nog maar anderhalf.quote:
Ah das kut, sterkte ermeequote:Op donderdag 6 juni 2013 01:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaag mijn hond laten inslapen omdat hij botkanker had. Hij was nog maar anderhalf.
Dank je, het is zeker kut. Ik voel me best ellendig en kan niet slapen dus ben mijn tijd maar aan het verdoen op FOK!.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah das kut, sterkte ermee![]()
Ik heb paar maanden geleden ook mijn hond laten inslapen, is pijnlijn
Snap ik. Je hebt tijd nodig om dat te verwerken, nog jong ook zegquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dank je, het is zeker kut. Ik voel me best ellendig en kan niet slapen dus ben mijn tijd maar aan het verdoen op FOK!.
Amputatie, maar het ging om zijn rechter voorpoot. Een hond van 40 kilo (Labrador x Deense Dog) laat je niet op 1 poot lopen. Bovendien was de kans dat we na een amputatie over 2-3 maanden er weer staan, omdat de kans zo groot is dat het terugkomt. Ik wou hem niet meer zien lijden, want de afgelopen 4-5 dagen ging hij zo hard achteruit qua gezondheid. Ik weet zeker dat dit de beste beslissing was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Je hebt tijd nodig om dat te verwerken, nog jong ook zegWas er niks meer aan te doen?
Ziet eruit als een lief beestquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Amputatie, maar het ging om zijn rechter voorpoot. Een hond van 40 kilo (Labrador x Deense Dog) laat je niet op 1 poot lopen. Bovendien was de kans dat we na een amputatie over 2-3 maanden er weer staan, omdat de kans zo groot is dat het terugkomt. Ik wou hem niet meer zien lijden, want de afgelopen 4-5 dagen ging hij zo hard achteruit qua gezondheid. Ik weet zeker dat dit de beste beslissing was.
Foto;
[ afbeelding ]
Koda heette die. En dat is zo naar om mee te maken, weet er nu alles van. Dan kun je het beste niet egoïstisch zijn en er in het belang van de hond een einde aan maken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet eruit als een lief beestHoe heette die?
En een hond moet je niet laten lijden nee, dat is vreselijk. die van mij lag alleen maar te hijgen van angst, had zoveel pijn in haar poten. Kon niet meer normaal de trap op etc.
Uhu, het in laten slapen is alleen zo naar om mee te maken, dat ze dan tegen gaat stribbelen enzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Koda heette die. En dat is zo naar om mee te maken, weet er nu alles van. Dan kun je het beste niet egoïstisch zijn en er in het belang van de hond een einde aan maken.
Koda was (gelukkig) nog onder narcose, hebben we bewust voor gekozen. Ik begin wel te merken dat ik het juist nu een stuk moeilijker vind dan vanmorgen. Ik ga zo toch maar eens proberen te slapen denk ik. Morgen maar ff een beetje afleiding zoeken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, het in laten slapen is alleen zo naar om mee te maken, dat ze dan tegen gaat stribbelen enzobah. als je er zo aan terugdenkt..
Oh dat is wel prettiger jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Koda was (gelukkig) nog onder narcose, hebben we bewust voor gekozen. Ik begin wel te merken dat ik het juist nu een stuk moeilijker vind dan vanmorgen. Ik ga zo toch maar eens proberen te slapen denk ik. Morgen maar ff een beetje afleiding zoeken.
Dankjewel man!quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef Pastapipos het volgende:
Maus, ik heb alleen de laatste paar posts gelezen, zit nu op mobiel. Maar sterkte maatje
Ja dat zal wel het ''besef'' zijn, wat later pas komt. Maar goed, ik peer'm mijn bed in. Trusten iedereen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel prettiger jaHad ik ook hoor, achteraf kwamen emoties pas, en tijdens ja lijkt het wel alsof je het niet helemaal meekrijgt allemaal. Maar sterkte in ieder geval! Afleiding is altijd goed.
Nu ik het er zo over heb komt het bij mij ook wel weer naar boven hoorhuisdieren kunnen nog best veel met je doen
Dankjewelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |