Het is gewoon een feit dat hij knap isquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Goedzo, gewoon downloaden weet je igg dat je geen aflevering dubbel kijktEn snap je de verhaallijn ook die heel soms door de afleveringen heen zit
Ja een jaar geleden ofzo allemaal al gezienquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat hij knap is
Precies! Had jij seizoen 2 en 3 ook gedownload?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja een jaar geleden ofzo allemaal al gezien
Hier is hij juist knapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lange haar bij hem![]()
[..]
10/10 zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een barkruk
Zitten jullie over mij te praten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat hij knap is
Precies! Had jij seizoen 2 en 3 ook gedownload?
Hoezo emogif jij iemands smaak?quote:
jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zitten jullie over mij te praten?
pics van jouquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zitten jullie over mij te praten?
Hm? emogif was niet lelijk bedoeld hoorquote:
Oh leek net zo. Hoe was hij dan bedoelt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm? emogif was niet lelijk bedoeld hoor
Nee Justin Bieber lijkt op een kind van 12quote:
bedoelD sofquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh leek net zo. Hoe was hij dan bedoelt?
Weet ik veelquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh leek net zo. Hoe was hij dan bedoelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |