Is maar een stukje joh. En naar Santiago toe moet sowieso een levensdoel zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgend jaar dan wel heweet je hoe ik tegen dit stukje naar Dokkum op zie al
naja ik vind het niet erg ofzo, maar is wel lang
In Nederland moet je wel goed weer hebben met fietsen, dat weet je natuurlijk ook maar nooitquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb het altijd wel eens willen doenen nu iemand gevonden die mee gaat
Couchsurfeh!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In Nederland moet je wel goed weer hebben met fietsen, dat weet je natuurlijk ook maar nooit
Ga je dat in een dag redden of maak je meerdere tussenstops? En als je tussenstops maakt, waar slaap je dan?
Dan moet je je eigen huis ook beschikbaar stellenquote:
topperquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
Ik heb al wat verdelingen gemaakt en campings opgezocht. En met treinreis terug en wadlopen en kosten van de campings kost het ons ieder 84 euroen dan nog eten en alles erbij
truequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen huis ook beschikbaar stellenDenk niet dat haar ouders daar zo blij mee zijn
ga je met nodig of kom je die onderweg tegenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
Ik heb al wat verdelingen gemaakt en campings opgezocht. En met treinreis terug en wadlopen en kosten van de campings kost het ons ieder 84 euroen dan nog eten en alles erbij
Als het een beetje mooi weer is heb je dan wel een hele mooie vakantiequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
Eerste dag heb ik 90 km gerekend. Dan slapen we in Hoog Zuthem. Dinsdag gaan we naar Ossenzijl dat is 80 km. Woensdag naar Grou, 60 km. Donderdag naar Dokkum 60 km. Vrijdag wadlopen. Zaterdag 30 km naar Leeuwarden en dan met de trein naar huis. Maar dit is allemaal ongeveerquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In Nederland moet je wel goed weer hebben met fietsen, dat weet je natuurlijk ook maar nooit
Ga je dat in een dag redden of maak je meerdere tussenstops? En als je tussenstops maakt, waar slaap je dan?
Als het regent dan gaan we met de autoquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als het een beetje mooi weer is heb je dan wel een hele mooie vakantie
En anders ook met de juiste mensen.
Ik zou vanaf Dokkum doorfietsen naar Paessens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerste dag heb ik 90 km gerekend. Dan slapen we in Hoog Zuthem. Dinsdag gaan we naar Ossenzijl dat is 80 km. Woensdag naar Grou, 60 km. Donderdag naar Dokkum 60 km. Vrijdag wadlopen. Zaterdag 30 km naar Leeuwarden en dan met de trein naar huis. Maar dit is allemaal ongeveer
Maar dan is wel het idee van fietsvakantie erafquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Als het regent dan gaan we met de autodie vriendin heeft toch rijbewijs dus kan makkelijk
Ok ik zet hem op mijn bucketlist. Dan fiets ik hem voor mijn opaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is maar een stukje joh. En naar Santiago toe moet sowieso een levensdoel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |