Dat 'hoor' je te wandelen toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen wij ook eens op fietsvakantie gaan? Naar Santiago de Compostela. Lijkt me ZOOOO vet!
Dokkum, einddoel is wadlopenquote:
Wij zijn Nederlanders, wij fietsen ALLESquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat 'hoor' je te wandelen toch?
Klopt, maar fietsend is ook helemaal hipquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon met het vliegtuig naar Santiago en daar van de daken schreeuwen dat je vanaf Nederland bent komen lopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MIJN OPA HEEFT DAT GEDAAN TOEN HIJ 78 WASquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen wij ook eens op fietsvakantie gaan? Naar Santiago de Compostela. Lijkt me ZOOOO vet!
Met spierwitte Nikes aan zeker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon met het vliegtuig naar Santiago en daar van de daken schreeuwen dat je vanaf Nederland bent komen lopen
jouw opaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
MIJN OPA HEEFT DAT GEDAAN TOEN HIJ 78 WASwat een baas omg
wel in twee keer though. Dus heen ergens in Frankrijk gestopt, terug met de trein. En jaar daarop met de trein daarheen en verder gefietst.
Volgend jaar dan wel hequote:
*boks*quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn benen geven licht in het donker
Ja ik heb het altijd wel eens willen doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wil ik ook nog een keer doen. Best bizar hoe dan zo'n zee ineens 'weg' is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |