nachtquote:
alles goed?quote:
Neequote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huil harder. Ik ben het waard.![]()
![]()
[..]
OK OK, MUIL HOUDEN DAN.
Maar Frieslandquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
In Friesland zeggen we gewoon Goeie. Veel makkelijker.
Niet echt. Met jou?quote:
Maar ik kom uut Twente.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
In Friesland zeggen we gewoon Goeie. Veel makkelijker.
Wel oke. Tisser aan het handje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet echt. Met jou?
[..]
Maar ik kom uut Twente.
Vandaag mijn hond laten inslapen omdat hij botkanker had. Hij was nog maar anderhalf.quote:
Ah das kut, sterkte ermeequote:Op donderdag 6 juni 2013 01:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaag mijn hond laten inslapen omdat hij botkanker had. Hij was nog maar anderhalf.
Dank je, het is zeker kut. Ik voel me best ellendig en kan niet slapen dus ben mijn tijd maar aan het verdoen op FOK!.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah das kut, sterkte ermee![]()
Ik heb paar maanden geleden ook mijn hond laten inslapen, is pijnlijn
Snap ik. Je hebt tijd nodig om dat te verwerken, nog jong ook zegquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dank je, het is zeker kut. Ik voel me best ellendig en kan niet slapen dus ben mijn tijd maar aan het verdoen op FOK!.
Amputatie, maar het ging om zijn rechter voorpoot. Een hond van 40 kilo (Labrador x Deense Dog) laat je niet op 1 poot lopen. Bovendien was de kans dat we na een amputatie over 2-3 maanden er weer staan, omdat de kans zo groot is dat het terugkomt. Ik wou hem niet meer zien lijden, want de afgelopen 4-5 dagen ging hij zo hard achteruit qua gezondheid. Ik weet zeker dat dit de beste beslissing was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Je hebt tijd nodig om dat te verwerken, nog jong ook zegWas er niks meer aan te doen?
Ziet eruit als een lief beestquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Amputatie, maar het ging om zijn rechter voorpoot. Een hond van 40 kilo (Labrador x Deense Dog) laat je niet op 1 poot lopen. Bovendien was de kans dat we na een amputatie over 2-3 maanden er weer staan, omdat de kans zo groot is dat het terugkomt. Ik wou hem niet meer zien lijden, want de afgelopen 4-5 dagen ging hij zo hard achteruit qua gezondheid. Ik weet zeker dat dit de beste beslissing was.
Foto;
[ afbeelding ]
Koda heette die. En dat is zo naar om mee te maken, weet er nu alles van. Dan kun je het beste niet egoïstisch zijn en er in het belang van de hond een einde aan maken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet eruit als een lief beestHoe heette die?
En een hond moet je niet laten lijden nee, dat is vreselijk. die van mij lag alleen maar te hijgen van angst, had zoveel pijn in haar poten. Kon niet meer normaal de trap op etc.
Uhu, het in laten slapen is alleen zo naar om mee te maken, dat ze dan tegen gaat stribbelen enzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Koda heette die. En dat is zo naar om mee te maken, weet er nu alles van. Dan kun je het beste niet egoïstisch zijn en er in het belang van de hond een einde aan maken.
Koda was (gelukkig) nog onder narcose, hebben we bewust voor gekozen. Ik begin wel te merken dat ik het juist nu een stuk moeilijker vind dan vanmorgen. Ik ga zo toch maar eens proberen te slapen denk ik. Morgen maar ff een beetje afleiding zoeken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, het in laten slapen is alleen zo naar om mee te maken, dat ze dan tegen gaat stribbelen enzobah. als je er zo aan terugdenkt..
Oh dat is wel prettiger jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Koda was (gelukkig) nog onder narcose, hebben we bewust voor gekozen. Ik begin wel te merken dat ik het juist nu een stuk moeilijker vind dan vanmorgen. Ik ga zo toch maar eens proberen te slapen denk ik. Morgen maar ff een beetje afleiding zoeken.
Dankjewel man!quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef Pastapipos het volgende:
Maus, ik heb alleen de laatste paar posts gelezen, zit nu op mobiel. Maar sterkte maatje
Ja dat zal wel het ''besef'' zijn, wat later pas komt. Maar goed, ik peer'm mijn bed in. Trusten iedereen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel prettiger jaHad ik ook hoor, achteraf kwamen emoties pas, en tijdens ja lijkt het wel alsof je het niet helemaal meekrijgt allemaal. Maar sterkte in ieder geval! Afleiding is altijd goed.
Nu ik het er zo over heb komt het bij mij ook wel weer naar boven hoorhuisdieren kunnen nog best veel met je doen
Dankjewelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |