Sommige doen het zelfs als ze nog ''in'' een relatie zitten, slettenbakkenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Gengar het volgende:
Valt me wel vaak op dat chicks die uit een relatie komen hun haren veranderen van kleur ofzo..
Die is leuk!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:06 schreef Poepje-miauw het volgende:
ik ben afrikaans, en heb vaak veel verschillende hairstijlen, maar nooit extreem,
wil wel heel graag een keer dreads
[ afbeelding ]
Om die periode ook aan de buitenkant af te sluiten ofzo? Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef Gengar het volgende:
Valt me wel vaak op dat chicks die uit een relatie komen hun haren veranderen van kleur ofzo..
Hebben mannen ook zoiets? Dat ze iets aan zichzelf veranderen als hun relatie verbroken is?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Om die periode ook aan de buitenkant af te sluiten ofzo? Ik snap precies wat je bedoelt
Baard laten staan misschien of eraf halen? Ik heb het wel gedaan (dat laatstequote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben mannen ook zoiets? Dat ze iets aan zichzelf veranderen als hun relatie verbroken is?
serieuze vraag
Ah! Nou zie je, zoveel verschil is er niet tussen mannen en vrouwenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Baard laten staan misschien of eraf halen? Ik heb het wel gedaan (dat laatste)
Dat schept een bandquote:Op zondag 9 juni 2013 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! Nou zie je, zoveel verschil is er niet tussen mannen en vrouwen
Zeker wetenquote:
Dat nietquote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je ook nieuwe kleding gekocht enzo?
Nee denk ik niet, ik loop bijna altijd in spijkerbroekquote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat nietZou jij dat doen/heb je dat gedaan?
Haha, goed zoquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee denk ik niet, ik loop bijna altijd in spijkerbroekga ik voor niemand veranderen ook
Je voelt je aangesproken?quote:
Dit is inderdaad vaak zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Lienekien het volgende:
De fase van 'ik-wil-wel-eens-wat-anders-met-mijn-haar'.
Ik niks, behalve dat ik een nieuw kapper/kapster moest zoeken aangezien mn ex kapster is. Dus de verandering was onbedoeld als ik weer eens verknipt was door een kapperquote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Baard laten staan misschien of eraf halen? Ik heb het wel gedaan (dat laatste)
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:06 schreef Poepje-miauw het volgende:
ik ben afrikaans, en heb vaak veel verschillende hairstijlen, maar nooit extreem,
wil wel heel graag een keer dreads
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:38 schreef oLexie het volgende:
Geen gekke fases te bekennen in die periodes.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat FANN de discussie vermakelijk vindt.
ik zou in plaats van rood, mijn haar ook echt es een keer blauw willen verven, en dan niet alles knalblauw, maar de punten zeg maarquote:Op maandag 10 juni 2013 19:38 schreef oLexie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lauryn
![]()
![]()
![]()
![]()
Maargoed. Ik heb drie 'drastische' dingen gedaan met mijn haar in mijn hele leven.
De eerste keer nam ik (permanent) krullen, omdat ik krullen echt heel mooi vind!
De tweede keer knipte ik mijn haar van onderrug lengte af in een bob. Deels omdat de onderkant ongezond was geworden door de permanent en anderzijds omdat ik graag aan Kika wilde geven.
Nu heb ik de onderkant rood geverfd omdat ik het standaard riedeltje 'Doe maar bijpunten en een flinke slag erin' een beetje zat werd.
Geen gekke fases te bekennen in die periodes.
ik snap ook niet wat er mis is met een kort kapsel, zeurende mannen ...quote:Op maandag 10 juni 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja ik ween bij ieder topic waar er over een pittig kort kapsel wordt geklaagd nou goed?
![]()
Of wat Lien zegt
[..]
Gewoon laten zeurenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat er mis is met een kort kapsel, zeurende mannen ...
Doe je dan een pica? Dat wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik zou in plaats van rood, mijn haar ook echt es een keer blauw willen verven, en dan niet alles knalblauw, maar de punten zeg maar
Ik heb ook heel erg zitten twijfelen tussen rood en blauw! Ik zeg dus doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik zou in plaats van rood, mijn haar ook echt es een keer blauw willen verven, en dan niet alles knalblauw, maar de punten zeg maar
inderdaadquote:
zeker!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe je dan een pica? Dat wil ik wel eens zienspannend.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |