abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:12:48 #126
37769 erodome
Zweefteef
pi_127554481
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik niet duren te beweren :D ik denk ook niet dat het helemaal waar is :P

Maar eh... ik heb er eens over nagedacht en ergens heeft Yuri_Boyka wel een punt.

Stel: je bent een vrouw met 3 kleine kinderen, een partime baan, een huishouden, en ook nog
eens een vent om voor te zorgen, want jij en ik weten dat de meeste mannen toch écht niet
veel in het huishouden doen. (ik zeg niet álle, want er zijn uitzonderingen) waar in godsnaam
moet je de tijd dan vandaan halen om je lange haar te wassen, drogen, onderhouden enz.
want lang haar moet je écht goed verzorgen om het mooi te houden, dus misschien is dat
wel waar dat veel vrouwen in ''die fase'' van hun leven hun haar een beetje aanpassen, dus iets
korter dragen.

Dan zijn de kinderen iets groter, vrouw heeft iets meer tijd, haar kan weer groeien.

Zit iets in natuurlijk..

En dan heb je ook nog het feit natuurlijk dat een paardestaart wel leuk staat als je 18 jaar bent maar
toch écht niet meer leuk en schattig staat als je 48 jaar bent bijvoorbeeld, dus dan kan je het ook
beter iets korter, hoeft niet meteen superkort natuurlijk, dragen

Zoiets denk ik... en dan heb je nog gewoon vrouwen zoals jij en ik die het gewoon af en toe
leuk vinden om te veranderen, omdat het kan 8-) snap je? :+

Heb jij niet even een fotootje om met ons te delen? :D
Onder voorwaarde dan niemand hem quote natuurlijk zodat je hem weer weg kan halen (8>
Niet mee eens..

Ok, het wassen e.d. is wat meer werk, want uitspoelen kost extra tijd, dan nog conditoner en een paar keer per week een haarmasker. Maar met goede shampoo/conditioner kam je je haar zo door de volgende ochtend.

Als ik weinig tijd heb was ik dus in de avond mijn haar, laat het gewoon drogen in de nacht(beter voor je haar dan fohnen), de volgende ochtend kam ik het door, leg een staart in of een vlecht en klaar is klara, dat duurt nog geen 5 minuten.

Als ik dan kijk naar de meeste korte kapsels is dat veel meer werk om het in model te krijgen. Natuurlijk kan ik meer met mijn haar doen, maar dat hoeft niet, gewoon een strakke staart of een zijdelingse vlecht kan heel makkelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127555468
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Sowieso zou ik het wel blijven verven. Misschien zou ik het inderdaad wat korter doen, want ik heb krullen en dat is idd moeilijk dagelijks onderhouden. Maar een echt kort koppie zou niet staan bij mijn hoofd. denk dat het dan schouderlengte oid wordt...

dat pplaatje in het voorbeeld vind ik eigenlijk niet eens lelijk, maar ik zou het niet grijs laten zoals zij...
Ben ik het mee eens hoor, ik vind het ook best mooi, niet dat kleine plaatje in de rechterhoek
dat was de ''voor'' foto maar op de grote foto is het gewoon een mooie vrouw.

ik durf zelf niet te zeggen of ik het dan zou verven, ik denk het eigenlijk van wel :@ maar
dat zie ik dan wel weer :P
pi_127555640
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet mee eens..

Ok, het wassen e.d. is wat meer werk, want uitspoelen kost extra tijd, dan nog conditoner en een paar keer per week een haarmasker. Maar met goede shampoo/conditioner kam je je haar zo door de volgende ochtend.

Als ik weinig tijd heb was ik dus in de avond mijn haar, laat het gewoon drogen in de nacht(beter voor je haar dan fohnen), de volgende ochtend kam ik het door, leg een staart in of een vlecht en klaar is klara, dat duurt nog geen 5 minuten.

Als ik dan kijk naar de meeste korte kapsels is dat veel meer werk om het in model te krijgen. Natuurlijk kan ik meer met mijn haar doen, maar dat hoeft niet, gewoon een strakke staart of een zijdelingse vlecht kan heel makkelijk.
Oké, maar ik had het wel over een vrouw met drie kleine kinderen en een parttime baan enz enz...
Die hebben 's avonds niet eens de puf denk ik om hun haar te wassen en dan is het misschien weer
makkelijker, weet ik veel :') ik probeerde ook alleen maar een verklaring te vinden voor ''de stelling''.
maar er is dus helemaal geen verklaring eigenlijk, sommige vrouwen hebben liever lang haar en
sommige vrouwen hebben liever kort haar in iedere fase van hun leven, kunnen we dat dan zo stellen?

Met lelijk lag haar bedoelde ik dit trouwens...

Als ik dat zie denk ik vaak, mens ga een keer naar de kapper :')

En wat jij zegt is ook weer waar, soms is langer haar weer makkelijker, daarom laat ik het ook
weer groeien :D tot mijn volgende bui waar ik er weer genoeg van heb en de schaar er weer
in laat zetten, dus daar komt ook niet echt een ''fase'' aan te pas, meer een ''bui''.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:13:35 #129
37769 erodome
Zweefteef
pi_127555834
Wat vervelend is met echte kleine kinderen en lang haar is dat je erg moet oppassen dat ze je haren niet vastpakken(en eruit trekken met wat pech). Vaak is het ook zo dat een zwangerschap de conditie van je haar erg kan veranderen, soms is dat in positieve zin, maar vaak ook juist niet.

Ik denk dat het gewoon heel erg aan het type haar ligt, maar ook aan smaak. Laten we eerlijk zijn, soms staat een kort koppie gewoon hartstikke leuk.
In mijn geval, ik ben gewoon heel erg gewend aan mijn lange haar, heb alleen maar traumatische ervaringen met korter. Dus dat dat niet de bedoeling was. Maar ik ken zat meiden/vrouwen waarbij ik echt vind dat dat korte koppie ze geweldig staat, die ik me amper voor kan stellen met lang haar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127556251
quote:
13s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef BenX_95 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je als vrouw een kort, pittig kapsel zou overwegen. Ja, als je een jaar of 40/50 bent wel
Nee .. ik kan het me niet voorstellen waarom men een kort pittig kapsel zou willen overwegen. Nooit, never niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127556431
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nee .. ik kan het me niet voorstellen waarom men een kort pittig kapsel zou willen overwegen. Nooit, never niet.
Dat heb ik dan weer met mannen met een snor een sik of een baard :')
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:47:28 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127556565
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer met mannen met een snor een sik of een baard :')
Of mannen met lang haar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_127556611
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of mannen met lang haar.
Jah... dat sowieso nog erger is kaal aan de bovenkant en een lange paardenstaart :D

Ze bestaan écht!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:53:43 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127556751
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jah... dat sowieso nog erger is kaal aan de bovenkant en een lange paardenstaart :D

Ze bestaan écht!
Maar goed, als die mannen dat nou wel mooi vinden. Smaken verschillen en ze gaan hun gang maar. Ik heb er geen last van. :)
pi_127556778
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar goed, als die mannen dat nou wel mooi vinden. Smaken verschillen en ze gaan hun gang maar. Ik heb er geen last van. :)
Zo is dat!
pi_127556843
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vraag me dat serieus af. Dat ze dat echt mooi vinden..

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:08:40 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127557151
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik vraag me dat serieus af. Dat ze dat echt mooi vinden..

[ afbeelding ]
Waarom zouden ze het anders doen?
pi_127557191
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het anders doen?
Doe jij je haar in een positie omdat jij het mooi vindt of omdat het je niet kan schelen of omdat je vriend, vriendin of ouders zeggen van, dat is een leuk kapsel voor je?

Mijzelf? Ik loop 9 van de 10 keer naar buiten zonder ook maar in de spiegel te kijken.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:11:01 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127557226
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Doe jij je haar in een positie omdat jij het mooi vindt of omdat het je niet kan schelen of omdat je vriend, vriendin of ouders zeggen van, dat is een leuk kapsel voor je?

Mijzelf? Ik loop 9 van de 10 keer naar buiten zonder ook maar in de spiegel te kijken.
Ik snap de vraag niet.
pi_127557257
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap de vraag niet.
Jij zegt waarom zouden ze het anders doen waarin jij impliciet zegt dat ze het dus mooi vinden. Maw, doe jij je haar in een positie omdat je het mooi zou vinden staan? Ik namelijk niet.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:18:49 #141
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_127557409
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens hoor, ik vind het ook best mooi, niet dat kleine plaatje in de rechterhoek
dat was de ''voor'' foto maar op de grote foto is het gewoon een mooie vrouw.

[ afbeelding ]

ik durf zelf niet te zeggen of ik het dan zou verven, ik denk het eigenlijk van wel :@ maar
dat zie ik dan wel weer :P
Maar op de foto van daarnet was jij het toch met blond haar?
Want dat zag er wel goed uit hoor, die kleur blond. Ook omdat je een jong gezicht hebt en niet al te bruin bent.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:24:58 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127557548
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij zegt waarom zouden ze het anders doen waarin jij impliciet zegt dat ze het dus mooi vinden. Maw, doe jij je haar in een positie omdat je het mooi zou vinden staan? Ik namelijk niet.
Jij denkt dat mensen hun kapsel niet kiezen omdat ze het mooi vinden?

Ik snap je punt niet.
pi_127561130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Maar op de foto van daarnet was jij het toch met blond haar?
Want dat zag er wel goed uit hoor, die kleur blond. Ook omdat je een jong gezicht hebt en niet al te bruin bent.
Die foto van gisternacht bedoel je? Met kort haar? Ja dat was ik, maar toen was ik ook
28 jaar ofzo :D . Ik heb hem even in mijn fobo gezet, ik ben nu ietsje O-) ouder die foto
die erboven staat is van vorig jaar daar had ik weer langer haar, toen heb ik het weer kort laten
knippen en nu laat ik het weer groeien :') dus het zit er ergens tussen in nu :+
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:37:24 #144
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127563678
Ik zal een dezer fotootje posten. Echter, ik zit nu in de trein dus gaat niet.
Resistance is futile.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:56:06 #145
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127564183
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef Copycat het volgende:
Dat is een echte theorie.
_O-
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 9 juni 2013 @ 21:44:53 #146
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_127598223
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ze bestaan écht!
_O-
pi_127598874
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

_O-
Met sik! :'( ook dat nog! :D

zondag 9 juni 2013 @ 21:56:01 #148
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_127598969
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Met sik! :'( ook dat nog! :D

[ afbeelding ]
Als ik zo iemand tegen kom denk ik altijd dat het een Fokker is :P
pi_127598992
Valt me wel vaak op dat chicks die uit een relatie komen hun haren veranderen van kleur ofzo..
pi_127599042
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Als ik zo iemand tegen kom denk ik altijd dat het een Fokker is :P
Zou best eens kunnen :') die zie je toch niet _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')