Gewoon laten zeurenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat er mis is met een kort kapsel, zeurende mannen ...
Doe je dan een pica? Dat wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik zou in plaats van rood, mijn haar ook echt es een keer blauw willen verven, en dan niet alles knalblauw, maar de punten zeg maar
Ik heb ook heel erg zitten twijfelen tussen rood en blauw! Ik zeg dus doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik zou in plaats van rood, mijn haar ook echt es een keer blauw willen verven, en dan niet alles knalblauw, maar de punten zeg maar
inderdaadquote:
zeker!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe je dan een pica? Dat wil ik wel eens zienspannend.......
alleen het nadeel van blauw is dat de kleur misschien minder goed paktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik heb ook heel erg zitten twijfelen tussen rood en blauw! Ik zeg dus doen
Je bent buitenlands met zwart haar toch? Eerst ontkleuren, heb ik ook gedaan en zolang je het goed verzorgt gaat het niet kapot hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
alleen het nadeel van blauw is dat de kleur misschien minder goed pakt
oei, m'n haar is zo dun en broos dat ontkleuren en dan verven niet gaat werken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:30 schreef oLexie het volgende:
[..]
Je bent buitenlands met zwart haar toch? Eerst ontkleuren, heb ik ook gedaan en zolang je het goed verzorgt gaat het niet kapot hoor.
Alleen punten niet, maar als je dun haar hebt zou ik het niet doen nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:32 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
oei, m'n haar is zo dun en broos dat ontkleuren en dan verven niet gaat werken.
dan ben ik in een paar dagen kaal
heb het ooit gedaan, heb toen mezelf kaal moeten scherenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:32 schreef oLexie het volgende:
[..]
Alleen punten niet, maar als je dun haar hebt zou ik het niet doen nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |