quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van haar dat lelijk en lang is?
Ik vind lang haar namelijk supermooi, als de punten maar regelmatig worden bijgehouden.
Als de tieten eenmaal hangen bij de vrouwen is dat niet meer met een gym op te lossen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier is maar één oplossing voor: de gym.
Wel een goeie poging though.
Ben ik het ook niet helemaal mee eens. Sommige mensen met bruin haar zijn er met blond haar ook echt wel goed uit. Dat ligt er ook aan watvoor kleur je als baby had. Ik las dat mensen die als baby blond haar hadden blond haar ook later goed kunnen hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:42 schreef Vansschoen het volgende:
Heb hier eigenlijk nog nooit bij stil gestaan, maar nu ik er over na denk zijn in mijn vriendengroep de meiden die hun haar steeds in een ander (kort) model knippen, de zijkant opscheren en rare kleuren verven allemaal de meest onzekere meiden van de groep. Misschien willen ze daar toch een stukje onzekerheid mee verbloemen door te laten zien dat ze ''lef'' hebben.
Trouwens bij de meeste brunettes die hun haren blond verven staat het gewoon niet. Vaak is je eigen haarkleur (niet grijs) de kleur die het beste bij je huidskleur past.
Ik zelf heb bruin haar, en verf het altijd bruin. Puur omdat mijn haar dan wat meer glanst als bij mijn natuurlijke haarkleur. (En om die 10 grijze haren)
Inderdaad en het was vooral heel impulsief.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef snakelady het volgende:
Als ik terugdenk naar mijn eigen drastische haar veranderingen in mijn leven kan ik zeggen, Nee.
Dat was gewoon puur omdat ik daar op dat moment zin in had, niet dat er een levensverandering gaande was,
Vandaar ook dat ik ''vaak'' zeg en niet ''altijd''quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ben ik het ook niet helemaal mee eens. Sommige mensen met bruin haar zijn er met blond haar ook echt wel goed uit. Dat ligt er ook aan watvoor kleur je als baby had. Ik las dat mensen die als baby blond haar hadden blond haar ook later goed kunnen hebben.
Het zou je verbazen maar het lift je borsten wel iets als vrouw zijnde. Echter had zij het over mannen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als de tieten eenmaal hangen bij de vrouwen is dat niet meer met een gym op te lossen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef bloemblaadje het volgende:
[..]
is er dan niemand die hier over valt?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef BenX_95 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je als vrouw een kort, pittig kapsel zou overwegen. Ja, als je een jaar of 40/50 bent wel, dan krijg je grijs haar en is de kwaliteit laag.
Korte, pittige kapsels
quote:
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik heb zo vaak een ''pittig kort kapsel'' gehad, ook toen ik veel jonger was en soms halflang en soms
lang en dan weer kort. nooit klachten gehad, maar alle dames hier hebben ook een hekel aan kort
haar?
[..]
[..]
Ik lag al in een hoekje te wenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:38 schreef Seven. het volgende:
Leuk raadsel voor TS: ik heb heel kort haar en ik ben van middenbruin naar blond gegaan. Welke levensfase stelt dit voor? Ik heb geen kinderen en mijn huidige partner is een man.
Ben benieuwd!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve niet te quoten, dan haal ik de foto straks weer weg
[ Bericht 4% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 07-06-2013 23:57:29 ]
Was dit pre of post afkalven?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ook een vraagje voor TS![]()
Hier ben ik om en nabij 28 jaar oud, getrouwd, kort zeer pittig kapsel![]()
Ik ben nu nog steeds getrouwd met dezelfde man (dus ik ben geen pot) in welke
levensfase zat ik?
Gelieve niet te quoten, dan haal ik de foto straks weer weg
Ah! vergeten te vermelden, ik had geen kinderenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Was dit pre of post afkalven?![]()
Jij kunt het goed hebben!
Misschien zat je in de kast? Misschien wilde je je vent tonen dat jij de tuinbroek aanhad in de relatie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! vergeten te vermelden, ik had geen kinderenen ik heb ze nog steeds niet
Nou in mijn fobo is het halflang, toen heb ik het weer heel kort laten knippen en nu laat ik hetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien zat je in de kast? Misschien wilde je je vent tonen dat jij de tuinbroek aanhad in de relatie.
Hoe lang is je haar nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |