Scriptie al.....quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:29 schreef Barcaconia het volgende:
Goedemorgen op deze zware ochtend na een zwaar weekend
Zeg dat wel ja. Veel te weinig geslapenquote:Op maandag 10 juni 2013 08:29 schreef Barcaconia het volgende:
Goedemorgen op deze zware ochtend na een zwaar weekend
Ik kan mijn ogen amper open houden. Om 1 uur naar bed en om 5.30 de wekkerquote:Op maandag 10 juni 2013 09:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Veel te weinig geslapen
Dat doet SD elke dag/nacht. Snap niet hoe ie dat vol houdt.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan mijn ogen amper open houden. Om 1 uur naar bed en om 5.30 de wekker
Sommige mensen zijn er voor gemaakt denk ik. Ik helaas niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat doet SD elke dag/nacht. Snap niet hoe ie dat vol houdt.
Nouja zeg.quote:
Dat hou ik niet vol. Ik ben al om 22:00 kapot. En 's ochtends er weer uit om 6 uur.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat doet SD elke dag/nacht. Snap niet hoe ie dat vol houdt.
Kun je mooi aan je scriptie schrijven in dat uurtje dat je wakker bent, heb je wat te doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:43 schreef .Neovo. het volgende:
Oh, dan heb ik het uurtje dat ik rond 02:30 's nachts wakker ben nog niet meegenomen. Elke nacht ben ik even wakker, dan denk ik even na wat ik die dag heb meegemaakt (weinig dus), en val ik weer in slaap.
Ach, nog een paar weekjes, dan heb ik vakantie. Al zit ik dan nog niet stil.
Het zal me niks verbazen als ik die al hebquote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef powerflux het volgende:
Die arme jongen krijgt nog een zenuwinzinking..
Ik ook niet, blijkt zo langzamerhand.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn er voor gemaakt denk ik. Ik helaas niet.
Hihi een externe factor houdt je wakker zeker.quote:
Ze slaapt prima in, maar de regels zeggen dat je iedere 3, 4 uur moet voeden, ook 's nachts.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hihi een externe factor houdt je wakker zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |