je zit hier in het verkeerde forum, geen discussie voor hierquote:Op zondag 9 juni 2013 18:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dus uitkeringsfraudeurs mogen gewoon hun gang gaan?
Waarom ga je er dan wel op in?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je zit hier in het verkeerde forum, geen discussie voor hier
Ik ga nergens op in, jij volgt een user vanuit een ander topic in een ander forum om hier in de SC, waar je geen reet te zoeken hebt, nog effe je gram te komen halen.. Moven, terug onder je steenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan wel op in?Goede mod ben jij.
Dit. Maar dat vinden de meeste fokkers leuk om te doen, mij nog even fucken. Opbokken kunnen zequote:Op zondag 9 juni 2013 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga nergens op in, jij volgt een user vanuit een ander topic in een ander forum om hier in de SC, waar je geen reet te zoeken hebt, nog effe je gram te komen halen.. Moven, terug onder je steen
hebbie een touwtje om je nek? Dan ben je een jojoquote:Op zondag 9 juni 2013 19:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik was hier weg, maar door de quote-alert van jou ben ik weer terug.
nueqen?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach heden, de moderatie is op de tenen getrapt
Stop die discussie nou maar voordat het vervelend wordt.
ik heb net mijn auto ook maar een keer gewassen, het is alleen altijd zo klote bij die wasstraten dat je met die wasborstels snel stukken vergeetquote:
Mijn Saab staat op een vergelijkbare wijze geparkeerd. Al maanden. Maar aangezien ik een uitkeringstrekker ben, ben ik altijd thuis en kan ik mooi zien dat er in de afgelopen maanden slechts één keer voorgekomen is dat (mede) door mijn parkeertechniek een half uur lang alle parkeervakken gevuld waren. En nee, toen was er niet nog een auto wanhopig naar een parkeerplaats aan het zoeken, er stond ook geen auto te wachten, etc. etc.. Het parkeerterrein heeft dus maximale benodigde capaciteit.quote:
Het was mooi weer. Ik dacht, ik ga even een dagje eropuitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |