begin jaren '00 is weinig goeds gemaakt. Later werd het beter en nu is het weer niks.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nou ja, in de jaren '90 vond ik het merendeel dat er qua muziek werd gemaakt beter dan in de jaren '00 en zeker beter dan in de jaren '10...
Zelf vind ik het leukste van 1962-1988(met o.a. de flower tijd en disco)quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
begin jaren '00 is weinig goeds gemaakt. Later werd het beter en nu is het weer niks.
Geweldig Peter, heb mij er mooi mee vermaakt!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef peter2671 het volgende:
Wellicht leuk om even te zien hoe het, voor sommigen, ook alweer was gesteld met de muziek op de dansvloer
http://muziekvantoenik16was.kro.nl/
Ik vind het maar niks, 2 dagen warm en ook meteen al 2 dagen knallende hoofdpijn. Persoonlijk had ik weinig problemen met 12 graden en wat regen. Dat heb ik op zich een stuk liever dan veel zon.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Is het eindelijk een keertje een beetje lekker weer, na wekenlang 12 graden en regen (de meteorologische zomer is al bezig), is het nog niet goed.
En, laten we wel wezen, zo heet was het toch niet vandaag? Hier in de Randstad is het kwik niet hoger gekomen dan 21 graden.
Vrij? op een piekdag? Wat een luxe.quote:Op donderdag 6 juni 2013 06:21 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
[..]
Ben er wel hoor, maar ben een dagje vrij
ik ben ook van de oudere generatiequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Disco...![]()
Maar goed, dat is mijn mening.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 06:58 schreef dud0r het volgende:
Zijn er nog mensen verbrand de afgelopen 2 dagen door het heerlijke zonnetje?
Ik wel. Lunchpauze buiten houden en m'n armen en gezicht zijn compleet rood
[..]
Vrij? op een piekdag? Wat een luxe.
Don't do the Hustle?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Disco...![]()
Maar goed, dat is mijn mening.
absoluut en in een jurk wat wil je nog meerquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een ontiegelijke drukte vandaag, met de Nuon Kwartaalgids en Eigen Huis erbij. Pas om 14.15 werden de laatste wijken afgevoerd. Die hadden al om 13.00 uur op het depot moeten liggen! Helaas had onze TC in al zijn wijsheid besloten om vandaag geen extra mensen in te zetten. Ik hoop dat hij overspoeld wordt door telefoontjes van scheldende postbezorgers
ja dat was even lollig bedachtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Waar slaat de TT eigenlijk op? Voor welke jurk bedankt Herna ons?
jullie zijn zo vroeg op dan zie je het niet goed meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:59 schreef peter2671 het volgende:
O nu zie ik het: Herna...ik dacht al..wat heeft de HEMA er mee van doen![]()
die kan ook nog bij het volgende topcicquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:08 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Mijn zweetshirts passen prima qua formaat. Misschien was de TT "Herna, bedankt voor de zweetshirts!" beter geweest.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
jullie zijn zo vroeg op dan zie je het niet goed meer
Hm, ik zie juist veel bezorgsters waarbij dat ding veel te strak zit, omdat ze veel kleiner vallen dan de oude shirts. Heb eigenlijk nog niemand zien lopen met een veel te groot shirt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:10 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dat was even lollig bedacht
de jurk is tot betrekking van de nieuwe kleren,de grotere maaat is net een jurk/zak
Heb de mijne in een maat groter genomen dan de vorige (op basis van maattabel) en die zaten krapper dan die anderen in een maat kleinerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, ik zie juist veel bezorgsters waarbij dat ding veel te strak zit, omdat ze veel kleiner vallen dan de oude shirts. Heb eigenlijk nog niemand zien lopen met een veel te groot shirt.
he he eindelijk een gelijk gestemdequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Mijn shirt met lange mouwen hadden ze in XL opgestuurd i.p.v. L. Dan loop je dus echt met een jurk.
als je voorheen een M had was dat ongeveer maat 40quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, ik zie juist veel bezorgsters waarbij dat ding veel te strak zit, omdat ze veel kleiner vallen dan de oude shirts. Heb eigenlijk nog niemand zien lopen met een veel te groot shirt.
Dudor kan dat misschien wel vertellen,krijg je dat niet per kwartaal?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Weet iemand waar je op je loonstrookje kunt zien hoeveel je krijgt voor de reiskostenvergoeding?
Ik weet het zo eigenlijk niet, hoef pas sinds kort met de auto te reizen. Maar zag er op het laatste loonstrookje niet zo veel van terug.. Per kwartaal zou best kunnen dan, dat het elke 3 maanden op je loonstrookje zichtbaar is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Dudor kan dat misschien wel vertellen,krijg je dat niet per kwartaal?
Ik zou even mijn eigen loonstrook erbij moeten pakken want uit m'n hoofd weet ik het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Dudor kan dat misschien wel vertellen,krijg je dat niet per kwartaal?
Thanks!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou even mijn eigen loonstrook erbij moeten pakken want uit m'n hoofd weet ik het niet.
Dus dat wordt morgen, vanaf thuis heb en wil ik geen toegang tot het netwerk.
Zie de edit vorige post.quote:
Ja, ze hadden hem gewoon de verkeerde maat opgestuurd, dan ligt het dus niet aan het shirt maar aan degene die de bestelling in orde moest makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:22 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
he he eindelijk een gelijk gestemdeziet er niet uit met dat ding
Hmmm... Als het straks eind juni er weer niet op staat, zal ik maar eens aankloppen bij de tc.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou even mijn eigen loonstrook erbij moeten pakken want uit m'n hoofd weet ik het niet.
Edit: bedacht me dat ik hier nog een papieren strook heb liggen.
Wordt elke maand uitbetaald onder de noemer reiskosten w / w
Wel opvallend. Ik zat die 4 jaar oude CAO van zaterdagbestellers eens door te lezen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Edit: bedacht me dat ik hier nog een papieren strook heb liggen.
Wordt elke maand uitbetaald onder de noemer reiskosten w / w
Ik heb ook een hele tijd in die situatie verkeerd, onder verschillende TC's. Dat uitbetalen van die reiskostenvergoeding voor zdw's gaat niet automatisch, daar moet je echt achteraan gaan, anders krijg je geen cent. En er is bijna niemand die weet dat íe er recht op heeft, dus zo kan het bedrijf ieder jaar vele duizenden euro's achter houden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wel opvallend. Ik zat die 4 jaar oude CAO van zaterdagbestellers eens door te lezen.
Als je structureel 3 dagen of meer per week zou werken dan had je recht op die reiskostenvergoeding. Ik kwam er jammer genoeg achter, net nadat ik een half jaar lang 3 dagen per week had gewerkt. Inmiddels zijn dat er nog twee.
Opvallend is dat die reiskosten dus niet automatisch verwerkt worden in je loon. Dit in tegenstelling tot de fietsvergoeding. Deze kreeg ik altijd, maar nu ik niet meer loop ontvang ik deze niet meer. In tegenstelling tot de reiskosten is dit dus wel automatisch verwerkt.
20 graden, en ik zweet altijd meteen met een t-shirt of jas aanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
zo warm wordt het morgen toch niet?
Loop zelf morgen een wijkje waar ik anderhalve maand geleden voor het laatst geweest ben. Moet zeggen dat de looptijd daarvan best strak staat.
wij profiteren van de koele zeewindquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef superkimmi het volgende:
Hier wordt t morgen gewoon 22 graden hoor..
en pas na de zomer gaan ze er wat mee doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef Deezertje het volgende:
Wat een timing om de onverantwoorde PostNL kleding verplicht te stellen net nu het zomer wordt in Nederland. Morgen dus gewoon mijn TNT blousje aan! Volgens mij is er niet eens een PostNL blousje?
In het gebied hier zijn vorige jaar de tijden van een aantal bussen al een uur terug gezet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:03 schreef ikbenschipper het volgende:
Pffff PostNL klantenservice weer eens aan de lijn. Klant had bij ons 3 aangetekende brieven verstuurd. Maar waren er 2 niet van aangekomen of we ze wel in de goede zak wouden doen.....
Hallo klantenservice wakker worden als er 1 van de 3 wel aankomt dan zijn die brieven in de goede zak gegaan, maar ergens anders in het proces verloren gegaan. Maar ja de fout leggen bij het servicepunt is makkelijker....
Vraag me af of er nu i.d.d. meer post verdwijnt dan vroeger of dat het nu meer in het nieuw komt. Afgelopen zondag nog wel een stukje in recht van Nederland over een postbezorger die post achterhield om te doorzoeken op waarde. Waar haalt zo iemand dat idee dan vandaan denk je als je het hoort........
Trouwen zag dat bij ons de lichting van de brievenbussen bij sommige met een uur vervroegt word. Gebeurd dat overal? Wat zou daarvan de reden zijn...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:58 schreef gridjuh het volgende:
zo lekker bruin
Al een tijdje thuis, maar wel genoten....
Zometeen naar Breda rijden....we gaan naar shrek de musical voor mijn verjaardag
Allebei waarschijnlijk, ik heb de gemiddelde kwaliteit een stuk zien afglijden in de tijd dat ik er werk en er zijn veel meer excessen, vooral die excessen vallen op. Dat zijn dus de zaken dat er dagen tot weken ergens geen post bezorgd wordt en de bezorgers die dingen ontvreemden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:03 schreef ikbenschipper het volgende:
Pffff PostNL klantenservice weer eens aan de lijn. Klant had bij ons 3 aangetekende brieven verstuurd. Maar waren er 2 niet van aangekomen of we ze wel in de goede zak wouden doen.....
Hallo klantenservice wakker worden als er 1 van de 3 wel aankomt dan zijn die brieven in de goede zak gegaan, maar ergens anders in het proces verloren gegaan. Maar ja de fout leggen bij het servicepunt is makkelijker....
Vraag me af of er nu i.d.d. meer post verdwijnt dan vroeger of dat het nu meer in het nieuw komt. Afgelopen zondag nog wel een stukje in recht van Nederland over een postbezorger die post achterhield om te doorzoeken op waarde. Waar haalt zo iemand dat idee dan vandaan denk je als je het hoort........
Deze vond ik wel vrij schokkend:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:39 schreef ophaling10 het volgende:
fraaie reactie's,het gros van de prikkers ziet ons als niet helemaal vol:
http://www.nujij.nl/econo(...)ivacy.23466326.lynkx
quote:Gehoord van iemand die nachts op de postsortering te Rotterdam werkte:
Een groep jonge Marokkaantjes werkte aan de machine die de post sorteerde en zij visten de dikke enveloppen er uit en checkten die op waardevolle inhoud.
Als andere medewerkers er iets van zeiden werden ze bij het verlaten van hun werk in het donker opgewacht door vrienden of familie van die Maroks en in elkaar geslagen. Die Marokkanen terroriseerden de hele afdeling.
Niemand durfde meer melding te maken van diefstal. Soms werd er eens een ontslagen maar het gejat ging gewoon door.
Let wel, er zijn ook Marokkanen die wel normaal en fatsoenlijk zijn!! Het ging hier om een specifieke groep gajes.
ja of het echt waar is betwijfel ik, ze laten dat echt niet zomaar gebeuren,quote:
Ik hoorde vandeweek op de radio dat ze voortaan, omdat de Marokkanen steeds vaker negatief in het nieuws komen, geen kenmerken meer willen zeggen(zoals NoordAfrikaans uiterlijk oid) omdat de Marokkanen zich aangevallen voelen(wat dan resulteert in agressie en zij als antwoord dus gaan doen zoals ze worden bestempeld.....mja).quote:
Eens! Dat pappen en nathouden hou ik ook niet van! De dingen zijn zoals ze zijn en noem het gewoon bij de naam!quote:Op zondag 9 juni 2013 07:56 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
[..]
Ik hoorde vandeweek op de radio dat ze voortaan, omdat de Marokkanen steeds vaker negatief in het nieuws komen, geen kenmerken meer willen zeggen(zoals NoordAfrikaans uiterlijk oid) omdat de Marokkanen zich aangevallen voelen(wat dan resulteert in agressie en zij als antwoord dus gaan doen zoals ze worden bestempeld.....mja).
Het beestje bij de naam noemen. Daar is niets verkeerds me, toch!?
Ik vind van niet!
Dus als mensen denken dat je een dief bent, dan ga je stelen, terwijl je voorheen een goudeerlijk mens was? Dat wil er bij mij niet in.quote:Op zondag 9 juni 2013 07:56 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
[..]
Ik hoorde vandeweek op de radio dat ze voortaan, omdat de Marokkanen steeds vaker negatief in het nieuws komen, geen kenmerken meer willen zeggen(zoals NoordAfrikaans uiterlijk oid) omdat de Marokkanen zich aangevallen voelen(wat dan resulteert in agressie en zij als antwoord dus gaan doen zoals ze worden bestempeld.....mja).
Geldboete in de derde categorie is max ¤7800.quote:Hij die opzettelijk brieven of andere stukken, aan een post- of telegraafkantoor bezorgd of in een postbus gestoken, aan hun bestemming onttrekt, opent of beschadigt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Als ik om elke persoon met een Marokkaans uiterlijk heen moet lopen met een grote boog kom ik de wijk niet uit waar ik woonquote:Op zondag 9 juni 2013 11:33 schreef superkimmi het volgende:
Er is gewoon een grote groep Marokkanen die het enorm loopt te verpesten voor de rest. Maar als de groep die hier niets mee te maken heeft zich dan aangevallen gaat voelen is het einde zoek. Je weet toch zelf dat jij niets gedaan hebt. Als jij je vriendelijk gedraagt naar mensen dan lopen ze echt niet allemaal met een grote boog om je heen omdat je een Marokkaans uiterlijk hebt.
Op het werk van mijn vrouw zijn er genoeg die zich kapot schamen om deze groep!quote:Op zondag 9 juni 2013 11:33 schreef superkimmi het volgende:
Er is gewoon een grote groep Marokkanen die het enorm loopt te verpesten voor de rest. Maar als de groep die hier niets mee te maken heeft zich dan aangevallen gaat voelen is het einde zoek. Je weet toch zelf dat jij niets gedaan hebt. Als jij je vriendelijk gedraagt naar mensen dan lopen ze echt niet allemaal met een grote boog om je heen omdat je een Marokkaans uiterlijk hebt.
Ik geloof het meteen, als ik naar de laksheid kijk waarmee problemen de afgelopen jaren zijn behandeld. Criminelen weten ook wel dat er wat te halen valt op sorteercentra/distributiecentra. Als je daar niet altijd messcherp op blijft kunnen zich vervelende situaties ontwikkelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:18 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja of het echt waar is betwijfel ik, ze laten dat echt niet zomaar gebeuren,
je hebt altijd mensen,die echt niets met Marocs te maken willen hebben.
terwijl er ook heel veel goede zijn.
Ik heb de buxussen geknipt vanmorgen, was het perfect weer voor. En vanavond een etentje met de schoonfamilie in een leuk restaurant!quote:Op zondag 9 juni 2013 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen voor plannen voor de rest van het weekend?
Het is vandaag een stuk frisser dan gisteren dus het wordt voor mij niet in de zon zitten met bier in het handje.
Morgen dagje safaripark beekse bergen
je hoeft dus eigenlijk niet op vakantie?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik om elke persoon met een Marokkaans uiterlijk heen moet lopen met een grote boog kom ik de wijk niet uit waar ik woon![]()
Het is vandaag een stuk frisser dan gisteren dus het wordt voor mij niet in de zon zitten met bier in het handje.
Niet naar een noord afrikaans land neequote:Op zondag 9 juni 2013 18:27 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
je hoeft dus eigenlijk niet op vakantie?
Ik ben vandaag het halve land doorgecrosst met de trein (heel fijn als de NS aan het spoor gaat werken), dus voor vandaag (en morgen) geen plannen meer. Mijn vakantie is bijna weer voorbij helaasquote:Op zondag 9 juni 2013 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik om elke persoon met een Marokkaans uiterlijk heen moet lopen met een grote boog kom ik de wijk niet uit waar ik woon![]()
Nog met een reden het halve land door geweest?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:48 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik ben vandaag het halve land doorgecrosst met de trein (heel fijn als de NS aan het spoor gaat werken), dus voor vandaag (en morgen) geen plannen meer. Mijn vakantie is bijna weer voorbij helaas
Ik was een paar dagen naar Groningen geweest en ik ging terug naar huisquote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog met een reden het halve land door geweest?
Ik heb de auto vandaag gewassen. Was die ook wel aan toe. Pauper meeuwen en duiven hier in de buurt gebruiken m'n auto als doelwit volgens mij.
Zonnestraaltjes?!?! Nee niet gezien....En daarbij heb ik een ochtendhumeur tot en met.....quote:
Waarom lig je met een Franse bulldog in bed?quote:Op maandag 10 juni 2013 07:43 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Zonnestraaltjes?!?! Nee niet gezien....En daarbij heb ik een ochtendhumeur tot en met.....
Zodra ik ga liggen loopt mijn hoofd vol....en mijn neus....en dan word ik wakker....dus amper geslapen en er om half 4 uit gekomen. Daarbij had ik er eentje naast mij liggen die heel veel snurkte...
Dus nee ik ben niet happy
Vraag ik me afquote:Op maandag 10 juni 2013 07:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom lig je met een Franse bulldog in bed?
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:12 schreef dud0r het volgende:
Vanmiddag als hij thuis komt van werk even rustig zitten en alles bespreken, vervolgens lekker eten en samen weer het bed in duiken.
En dan meldt je je morgenochtend hier weer vrolijk.
Hij is niet voor 7 thuis.....maar dit valt voorlopig voor mij niet te bespreken....hij weet heel goed wat hij nog meer fout heeft gedaan, dat speelt wel mee moet ik zeggen, dat ik het hem nu wel kwalijk neem.....quote:Op maandag 10 juni 2013 08:12 schreef dud0r het volgende:
Hoort erbij. Komt wel weer goed.
Ik heb zaterdag avond tot diep in de nacht ruzie met mijn liefste gehad en dat is ook weer goed gekomen.
Enige nadeel was dat ik daardoor wel een feestje miste waar ik heen wilde![]()
Vanmiddag als hij thuis komt van werk even rustig zitten en alles bespreken, vervolgens lekker eten en samen weer het bed in duiken.
En dan meldt je je morgenochtend hier weer vrolijk.
Zeh bastard!quote:Op maandag 10 juni 2013 08:38 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Hij is niet voor 7 thuis.....maar dit valt voorlopig voor mij niet te bespreken....hij weet heel goed wat hij nog meer fout heeft gedaan, dat speelt wel mee moet ik zeggen, dat ik het hem nu wel kwalijk neem.....
Komt vanzelf wel goed, maar duurt ff
sterkte alvastquote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Morgen maar liefst twee wijken bestellen en donderdag ook. Dat wordt pittig!
Ja ach, ik heb het zelf aangevraagd tot op zekere hoogte!quote:
komt goed. Juist door er tijdig bij te zijn voorkom je later veel ellendequote:
Ja ik weet het. Daarom blijf ik die dag veilig in de dijken. Ga niet meedoen aan die onzin. Heb niks tegen het koningspaar hoor, maar dat t zoveel moet kosten voor die tijd.. :S En t programma zelf is ook weer vn bedroevend niveau xDquote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja hè? Te triest voor woorden toch?Burgemeester van de VVD hè?
'Roosendaal moet op de kaart!'![]()
En dan zijn er b.v. ook nog steeds voedselbanken in Nederland...
Wist je trouwens dat de fietsenstalling op de Markt ook is afgesloten Superkimmi? Dan krijgen de werknemers van de stalling bij de Roselaar het waarschijnlijk ontzettend druk...![]()
Ik vind dat Brinta niet genoeg vult. Hardstikke lekker maar ik moet er een bord of vier van eten wil ik een beetje genoeg hebben. En dan heb ik een half uur daarna weer honger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:47 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Beetje verslapen ivm een rusteloze nacht.
Straks maar een bammetje in de auto eten ipv een warm kommetje Brinta thuis
Na het werk langs de autogarage en daar de stuurstangen van de auto laten vervangen(klappert ie weer minder)
Haha schitterend! Zo denk ik er precies hetzelfde over!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:12 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Daarom blijf ik die dag veilig in de dijken. Ga niet meedoen aan die onzin. Heb niks tegen het koningspaar hoor, maar dat t zoveel moet kosten voor die tijd.. :S En t programma zelf is ook weer vn bedroevend niveau xD
Mn schoonmoeder is helemaal lyrisch omdat ze met haar koor 2 zinnetjes mag zingen
Volgens mij gebruiken ze ze gewoon allebei. Had er ook nog aardig wat van die irritante dozen tussen zittenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier ook heel weinig post. Is zo'n beetje standaard op de dinsdag tegenwoordig.
Levert Bol.com trouwens in een soort enveloppen de laatste tijd en niet meer in die platte dozen die net wel/niet door de brievenbus willen?
Mist er ergens een post tussen of ben je nu at random in het rond aan het praten? 0_oquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:35 schreef posje het volgende:
Ach, op een dag sta je niet meer op en nemen ze weer een verse bezorger.
hier niet wederom stervensdruk wel 200%, het verschilt per regio zie ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:44 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was het ook weer extreem rustig. Die dinsdag lijkt wel steeds rustiger te worden. Eerst waren we ook meestal wel al vroeg klaar, iets na 10 uur of zo, maar tegenwoordig is het echt uiterlijk kwart over 9, en dat is dan ook alleen nog maar omdat de eersten om half 9 al de straat op mogen dan, anders zouden we nog vroeger klaar zijn.
ik had een in een soort blauw gekleurde,redelijk aan het gewicht en proppen maarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier ook heel weinig post. Is zo'n beetje standaard op de dinsdag tegenwoordig.
Levert Bol.com trouwens in een soort enveloppen de laatste tijd en niet meer in die platte dozen die net wel/niet door de brievenbus willen?
Wat voor bijzonders hadden jullie erbij zitten dan waardoor het zo druk was?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier niet wederom stervensdruk wel 200%, het verschilt per regio zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |