h wrm zg j dt nt tgn m?quote:
hz j snpt m tch gwn :Squote:
pff k zt n ht cmplt n n wt nmnd htquote:
dz snp k ds nt hquote:
je snapt 'm?quote:
jquote:
Alles goed mevrouw?quote:
goedzoquote:
roloquote:
k jj bnt vrmd :Squote:
Balen, succes! Hoofdpijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, druk met tentamens. En hoe gaat het met meneer?
yodaquote:
Neem fietsmeneer mee!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
dit ga ik fietsen
http://routeplanner.fiets(...)61&preferences=63,76
wie is datquote:
Iets beter ja, thanksquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Yikes, da's minder. Gaat het met je rug inmiddels weer beter? Wat is de status?
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is dat die gozer die ejaculeert omdat hij fietst?
Ja daar ergens dan he. En dan wadlopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sof, wtf, jij gaat naar Dokkum? Fiets alsjeblieft niet 8 km verder (oosternijkerk)
Nou, Dokkum ken ik maar al te goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daar ergens dan he. En dan wadlopen
hoezo niet?
krabsquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
ik walg van dit soort uitspraken
JUNKS![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een sjembek zonder klauwquote:
O, die hippe woorden begrijp ik toch niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Joint met alleen wiet, een pure zegmaar
van de oude stempel jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, die hippe woorden begrijp ik toch niet.
komt omdat je skere tatta bent zonder swek gr grquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, die hippe woorden begrijp ik toch niet.
DJVTquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik zeg hier heb je 20 cent zegt ie nee hoef je niet
huhquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, Dokkum ken ik maar al te goed
En Oosternijkerk ligt er vlak boven (zie google maps) en daar woont een niet nader te noemen persoon dus ja...
Je moeder is een Zaanlanderquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Renesite het volgende:
JULLIE ZIJN EEN STELLETJE ZAANLANDERS! ZACHT EN ROMIG! DIK!
wow klopt ook nogquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Renesite het volgende:
JULLIE ZIJN EEN STELLETJE ZAANLANDERS! ZACHT EN ROMIG! DIK!
Ja en dan!?!quote:
Nope. Maar ik kan je aardig op weg helpen als ik mee zou gaan in die oorden (Dokkum en omstreken)quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope. Maar ik kan je aardig op weg helpen als ik mee zou gaan in die oorden (Dokkum en omstreken)
Mocht je toch naar Oosternijkerk toe fietsen (heet daar Easternytsjerk) noem dan alsjeblieft mijn naam niet.
hij is 17 gr grquote:
Doe maar niet. Oosternijkerk is een dorpje met 800 inwoners, en volgens mij kent iedereen mijn naam daarquote:
quote:
Waarom heb je daar een exquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Oosternijkerk is een dorpje met 800 inwoners, en volgens mij kent iedereen mijn naam daar(ben er drie keer geweest), straks kom je m'n ex tegen
om stoer te doenquote:
toto --> fbquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet niet, haar huis stond daar nou eenmaal
Ach ja.
Daar gaat je date met Ezell, kut mangquote:
Is dat zo raar dan? Ik was samen met leelll klaar met examens en zit nu in mijn tweede jaar van het hbo.quote:
mooi haarquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA
[ afbeelding ]
links is erg do able
Ja en lellebel is (net) 19quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Ik was samen met leelll klaar met examens en zit nu in mijn tweede jaar van het hbo.
quote:
Nou nou, net is ook weer overdreven. En een jaartje verschil is niet zo heel raar hoor. Heb trouwens vmbo + havodiploma op zak.quote:
nee hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nu sta ik bijna vooraan in de rij
Herinner wat ik eerder zei.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nu sta ik bijna vooraan in de rij
quote:
rechts doet haar. Haal het even weg gr, vindt mn bro niet heel leukquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja iets met een kaartjesautomaat maar ik heb een ov chipkaart
nee je mag mn snavel hebben.quote:
ohh dan is het normaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou nou, net is ook weer overdreven. En een jaartje verschil is niet zo heel raar hoor. Heb trouwens vmbo + havodiploma op zak.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kutwijf gaat weer roken___!!!!!!!!!
Dat is je broertje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
rechts doet haar. Haal het even weg gr, vindt mn bro niet heel leuk
WAT, zij kan beterquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
quote:
nee goede vriendquote:
Dacht ik ook, maarjaquote:
Heeft tie goed voor elkaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee goede vriend
[..]
Dacht ik ook, maarjaDit is wel een minder charmante foto hoor
quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohh dan is het normaalkeek er al raar tegenaan.
maar dacht srs dat je nog maar 18 was ofzo
Beetje gay met zo'n hoedje.quote:
is dat je broertje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
godver zeg.....quote:Zo de praktijk examens sws voor geslaagd dat is binnen. Morgen even na school om cijvers te vragen. Daarna door na oma.
cijversquote:
Was een feestjequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh.Was net 18 toen ik begon met studeren. Mja, zes jaar gedaan om twee diploma's te behalen in plaats van vijf jaar. Als het anders was gelopen, dan was ik net zoals 'lellebel' met leeftijd en school. Iets jonger zelfs.
[..]
Beetje gay met zo'n hoedje.
Ik schat je 450, echt fantastisch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
Zijn hier meer mensen die mij 18 jaar of jonger schatten?
ik schatte je 17quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
Nee, gewoon een jaar of 19.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
Ik dacht 18quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
het is toch positief dat ik je qua foto's 17 schattequote:
Zie edit van m'n post.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is toch positief dat ik je qua foto's 17 schatte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xx
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar voor dat ik je op TC zag dacht ik wel rond de 20
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:
Ok, mooi. Zou wat zijn als ik qua gedrag onder de 18 jaar zou zijn.
nee qua gedrag ben je een van mijn superheldinnen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:
Ok, mooi. Zou wat zijn als ik qua gedrag onder de 18 jaar zou zijn.
12quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
niet alleen qua uiterlijk he
Ik vind mezelf af en toe echt een oud waif.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee qua gedrag ben je een van mijn superheldinnen.
om 5 uur nog suggesties vragen voor een film
Niet mijn reacties overnemen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ezellquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
14 dan (mentaal)quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jou kan ik ook nooit serieus nemen zeg. Hallo.
nee wat moet ik met een klierquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem Jordy dan mee. Hij gedraagt zich als een klier.
Jordy ging mee naar de gaybar tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem Jordy dan mee. Hij gedraagt zich als een klier.
Vraag het op school. Daar zijn ze allemaal o zo crea bea.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee wat moet ik met een klier
Mot je aan hem vragen.quote:
ik doe een kunstopleiding, geen medische opleidingquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vraag het op school. Daar zijn ze allemaal o zo crea bea.
Daar moeten ze ook wel wat kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik doe een kunstopleiding, geen medische opleiding
kan zelf ook wel genoeg verzinnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar moeten ze ook wel wat kunnen verzinnen.
Meisje, waarom vraag je dan wat je ermee moet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan zelf ook wel genoeg verzinnen
zit midden in een verhuizing en kan wel wat klieren gebruiken
I TAKE YOUR BRAIN TO ANOTHER DIMENSIONquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Toto69 het volgende:
LET YOURSELF GOOOOOO LET YOURSELF GOOOO LET YOURSELF GOOOO
wattequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
I TAKE YOUR BRAIN TO ANOTHER DIMENSION
omdat ik in de eerste instantiquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meisje, waarom vraag je dan wat je ermee moet.
Ga aan je IKEA.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ik in de eerste instanti
laat maar
what is lovequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
baby don't hurt me
don't hurt me
no more
haha wat garpigquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja haha
Politie hier dit is de brandweer
leer is de smeris wat eer is, want weer is de smeris degene die kijkt op je neer of ie meer isquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja haha
Politie hier dit is de brandweer
Noh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
oja ezel m'n pa heeft laminaat voor me gekocht he
nee gaan we morgenavond doenquote:
energydrinkquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef badschaap het volgende:
Die monster rehab smaakt gewoon naar ijsthee met citroen smaak![]()
Dan nu maar blikje red bull![]()
Lekker laat. Maar ok, je ben daar morgenavond toch sowieso?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee gaan we morgenavond doenwordt geleverd ergens tussen 1700 en 2100
nu hopen dat de levers op tijd zijn
quote:
kon ook smiddags maar mn pa werkt tot 5.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lekker laat. Maar ok, je ben daar morgenavond toch sowieso?
Lekker slim danquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:12 schreef badschaap het volgende:
[..]
+ ADHD en dan noggeeneens hyperactief worden![]()
Het versterkt alleen hoe ik me dan voel
neut 72 mg concertaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker slim dan
En je maar volproppen met ritalin zeker
Hmm oké, dat wordt nog wat met wachten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kon ook smiddags maar mn pa werkt tot 5.
nee, we hebben daar niks meer te zoeken nu tot het laminaat wordt geleverd
Mijn vader was er best lang mee bezig. Maar ja, dat krijg je als je er nog nooit eerder mee hebt gewerkt en het laminaat in je eigen huis door iemand laat leggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoelang duurt laminaat leggen ongv?iemand ervaring mee?
Als MJ haar vader niet was had het niet zoveel nieuwswaarde gehadquote:
2 uurtjes johquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoelang duurt laminaat leggen ongv?iemand ervaring mee?
Ja maar doordat MJ haar vader is is zij wel zo ongelukkig nu. Zij heeft duidelijk geen goede jeugd gehad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als MJ haar vader niet was had het niet zoveel nieuwswaarde gehad
Dat ligt niet aan hem persoonlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar doordat MJ haar vader is is zij wel zo ongelukkig nu. Zij heeft duidelijk geen goede jeugd gehad.
Lijkt mij ook niet neequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan hem persoonlijkGeen enkel kind van een popster heeft een geweldige jeugd lijkt me.
Kijk maar naar dat strontverwende kind van Tom Cruise en Katie Holmesquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee
Dan moet je natuurlijik niet iedereen over een kam scheren, maar in ieder geval geen normale jeugd
Nee, die heeft zichzelf dan inmiddels al gecastreerd voor media-aandacht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
paris hilton zal vast over 5-10 jaar ook aan kinderen beginnenmijngod
Geen idee wiequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk maar naar dat strontverwende kind van Tom Cruise en Katie HolmesDat is echt niet gezond
Ken je die niet? Best vaak in het nieuws al geweestquote:
quote:
7 jaar en een eigen kledinglijn. Zozo, die heeft al flink wat gepresteerd!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je die niet? Best vaak in het nieuws al geweest![]()
Suri Cruise.
Nouja nieuws
Nee ze heeft dan al een overdosis coke gehadquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, die heeft zichzelf dan inmiddels al gecastreerd voor media-aandacht.
Cola?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze heeft dan al een overdosis coke gehad
Haar vader heeft het iets beter voor elkaar jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze heeft dan al een overdosis coke gehad
Ik stikte bijna in mijn cola, dankjequote:
Nee, straks krijg ik nog een overdosisquote:
Dat 'hoor' je te wandelen toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen wij ook eens op fietsvakantie gaan? Naar Santiago de Compostela. Lijkt me ZOOOO vet!
Dokkum, einddoel is wadlopenquote:
Wij zijn Nederlanders, wij fietsen ALLESquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat 'hoor' je te wandelen toch?
Klopt, maar fietsend is ook helemaal hipquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon met het vliegtuig naar Santiago en daar van de daken schreeuwen dat je vanaf Nederland bent komen lopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MIJN OPA HEEFT DAT GEDAAN TOEN HIJ 78 WASquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen wij ook eens op fietsvakantie gaan? Naar Santiago de Compostela. Lijkt me ZOOOO vet!
Met spierwitte Nikes aan zeker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon met het vliegtuig naar Santiago en daar van de daken schreeuwen dat je vanaf Nederland bent komen lopen
jouw opaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
MIJN OPA HEEFT DAT GEDAAN TOEN HIJ 78 WASwat een baas omg
wel in twee keer though. Dus heen ergens in Frankrijk gestopt, terug met de trein. En jaar daarop met de trein daarheen en verder gefietst.
Volgend jaar dan wel hequote:
*boks*quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn benen geven licht in het donker
Ja ik heb het altijd wel eens willen doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wil ik ook nog een keer doen. Best bizar hoe dan zo'n zee ineens 'weg' is
Is maar een stukje joh. En naar Santiago toe moet sowieso een levensdoel zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgend jaar dan wel heweet je hoe ik tegen dit stukje naar Dokkum op zie al
naja ik vind het niet erg ofzo, maar is wel lang
In Nederland moet je wel goed weer hebben met fietsen, dat weet je natuurlijk ook maar nooitquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb het altijd wel eens willen doenen nu iemand gevonden die mee gaat
Couchsurfeh!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In Nederland moet je wel goed weer hebben met fietsen, dat weet je natuurlijk ook maar nooit
Ga je dat in een dag redden of maak je meerdere tussenstops? En als je tussenstops maakt, waar slaap je dan?
Dan moet je je eigen huis ook beschikbaar stellenquote:
topperquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
Ik heb al wat verdelingen gemaakt en campings opgezocht. En met treinreis terug en wadlopen en kosten van de campings kost het ons ieder 84 euroen dan nog eten en alles erbij
truequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen huis ook beschikbaar stellenDenk niet dat haar ouders daar zo blij mee zijn
ga je met nodig of kom je die onderweg tegenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
Ik heb al wat verdelingen gemaakt en campings opgezocht. En met treinreis terug en wadlopen en kosten van de campings kost het ons ieder 84 euroen dan nog eten en alles erbij
Als het een beetje mooi weer is heb je dan wel een hele mooie vakantiequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
Eerste dag heb ik 90 km gerekend. Dan slapen we in Hoog Zuthem. Dinsdag gaan we naar Ossenzijl dat is 80 km. Woensdag naar Grou, 60 km. Donderdag naar Dokkum 60 km. Vrijdag wadlopen. Zaterdag 30 km naar Leeuwarden en dan met de trein naar huis. Maar dit is allemaal ongeveerquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In Nederland moet je wel goed weer hebben met fietsen, dat weet je natuurlijk ook maar nooit
Ga je dat in een dag redden of maak je meerdere tussenstops? En als je tussenstops maakt, waar slaap je dan?
Als het regent dan gaan we met de autoquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als het een beetje mooi weer is heb je dan wel een hele mooie vakantie
En anders ook met de juiste mensen.
Ik zou vanaf Dokkum doorfietsen naar Paessens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerste dag heb ik 90 km gerekend. Dan slapen we in Hoog Zuthem. Dinsdag gaan we naar Ossenzijl dat is 80 km. Woensdag naar Grou, 60 km. Donderdag naar Dokkum 60 km. Vrijdag wadlopen. Zaterdag 30 km naar Leeuwarden en dan met de trein naar huis. Maar dit is allemaal ongeveer
Maar dan is wel het idee van fietsvakantie erafquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Als het regent dan gaan we met de autodie vriendin heeft toch rijbewijs dus kan makkelijk
Ok ik zet hem op mijn bucketlist. Dan fiets ik hem voor mijn opaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is maar een stukje joh. En naar Santiago toe moet sowieso een levensdoel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |