nee gaan we morgenavond doenquote:
energydrinkquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef badschaap het volgende:
Die monster rehab smaakt gewoon naar ijsthee met citroen smaak![]()
Dan nu maar blikje red bull![]()
Lekker laat. Maar ok, je ben daar morgenavond toch sowieso?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee gaan we morgenavond doenwordt geleverd ergens tussen 1700 en 2100
nu hopen dat de levers op tijd zijn
quote:
kon ook smiddags maar mn pa werkt tot 5.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lekker laat. Maar ok, je ben daar morgenavond toch sowieso?
Lekker slim danquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:12 schreef badschaap het volgende:
[..]
+ ADHD en dan noggeeneens hyperactief worden![]()
Het versterkt alleen hoe ik me dan voel
neut 72 mg concertaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker slim dan
En je maar volproppen met ritalin zeker
Hmm oké, dat wordt nog wat met wachten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kon ook smiddags maar mn pa werkt tot 5.
nee, we hebben daar niks meer te zoeken nu tot het laminaat wordt geleverd
Mijn vader was er best lang mee bezig. Maar ja, dat krijg je als je er nog nooit eerder mee hebt gewerkt en het laminaat in je eigen huis door iemand laat leggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoelang duurt laminaat leggen ongv?iemand ervaring mee?
Als MJ haar vader niet was had het niet zoveel nieuwswaarde gehadquote:
2 uurtjes johquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoelang duurt laminaat leggen ongv?iemand ervaring mee?
Ja maar doordat MJ haar vader is is zij wel zo ongelukkig nu. Zij heeft duidelijk geen goede jeugd gehad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als MJ haar vader niet was had het niet zoveel nieuwswaarde gehad
Dat ligt niet aan hem persoonlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar doordat MJ haar vader is is zij wel zo ongelukkig nu. Zij heeft duidelijk geen goede jeugd gehad.
Lijkt mij ook niet neequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan hem persoonlijkGeen enkel kind van een popster heeft een geweldige jeugd lijkt me.
Kijk maar naar dat strontverwende kind van Tom Cruise en Katie Holmesquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee
Dan moet je natuurlijik niet iedereen over een kam scheren, maar in ieder geval geen normale jeugd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |