SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De geschiedenis van 'hem' is geweldig. Dat hebben ze heel mooi verwerkt in The Phantom Manacequote:
Ga je draaien?quote:
faaalllquote:
Toegegeven, als hji hijgt Luke step over to the Dark side, gaat het wel kriebelen, al denk ik meer dat het komt door de woorden Dark sidequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Geef toe, dat sexy hijgen van Darth Vader.
Dat dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
De geschiedenis van 'hem' is geweldig. Dat hebben ze heel mooi verwerkt in The Phantom Manace![]()
R2D2 is voor mij de Idefix van Star Wars![]()
TT
Nee jij bent Wickedquote:
R2D2 is "Lampje" van Star Warsquote:
The Falcon and the Snowmanquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Falcon? Hawks zijn cooler!
[ afbeelding ]
Buck Rogers!
Jaquote:
quote:
Lampje was een baasjequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ode aan LampjeHij had altijd zijn eigen speciale avontuur op de achtergrond
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Kally het volgende:
Ik vond die robots uit Buck zwaar vervelend, beedeebeedeebeedee
Hji kreeg toch een meisje op den duur?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]Tweeky!
Die was gaaf!
En er was nog een grotere, die kan ik me heel vaag herinneren. Volgens mij erg glimmend en een platte, rechthoekige kop, en volgens mij voelde die zich superieur aan Tweeky.
Met een robot rokje, echt wtfquote:
lampjequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze Duckie hebben we thuis liggen dus... 1987 ofzo
Idd ja... hij goud, zij zilver toch?quote:
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Idd ja... hij goud, zij zilver toch?
Jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Kally het volgende:
Wie was diegene die zoveel verzoekjes vroeg dan?![]()
Zij zilver en hij goud idd ja....quote:
Veel.... alle beroemde robots op één plaat, dat is pas veelquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Kally het volgende:
Wie was diegene die zoveel verzoekjes vroeg dan?![]()
Oewwww waar is dat witte bolletje ook al weer van? Helemaal vooraan, wat links van het midden. Precies achter het schoonmaakrobotje van Wall-e.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Veel.... alle beroemde robots op één plaat, dat is pas veel![]()
[ afbeelding ]
NAME THEM ALL!!!
Ik herken er veel maar de namenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAME THEM ALL!!!
Johnny 5 en Wall-E, verder kom ik niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAME THEM ALL!!!
quote:
Van M.A.S.K.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Oewwww waar is dat witte bolletje ook al weer van? Helemaal vooraan, wat links van het midden. Precies achter het schoonmaakrobotje van Wall-e.
quote:Oewwww waar is dat witte bolletje ook al weer van? Helemaal vooraan, wat links van het midden. Precies achter het schoonmaakrobotje van Wall-e.
Thx!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:00 schreef WickedTunes het volgende:
http://www.albertpenello.com/mask/box/tbobbox.jpg
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest zoekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef SiIk het volgende:
* SiIk herkent alleen de stofzuiger van de teletubbies
Ja... De IJzeren Reusquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef Kally het volgende:
Die helemaal links achterin is dat die van die film, die reuzen bot met dat jongetje die vriendjes worden?
Zielige filmquote:
Ik was even snel iemand in bed stoppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zag ik net jaquote:
Zag ik net ookquote:
Ja jongens keken mee en herkenden er best veelquote:
Dat was een computerquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
Ik zit naar Hal9000 te zoeken maar kan 'm niet vinden. Of is dat geen robot?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
Ik zit naar Hal9000 te zoeken maar kan 'm niet vinden. Of is dat geen robot?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Een computer die kon praten en denken. In theorie is het dan toch een robot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet trouwens hoe ze aan de naam HAL kwamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*mind blown*
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef ToT het volgende:
Maar heeft iemand Wall-E zelf nou al gevonden in het plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar help!!! Wie is toch dat lichtgele robotje (midden, iets naar rechts, vierkante kop)"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef ToT het volgende:
Maar heeft iemand Wall-E zelf nou al gevonden in het plaatje?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]Verrek ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar help!!! Wie is toch dat lichtgele robotje (midden, iets naar rechts, vierkante kop)
En die ken ik zo snel niet. Midden, iets naar LINKS en lichtgeel, vierkante kop komt me WEL bekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |