quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar virtueel kan ze wel heel hard slaan, pas maar op
Pricewatchquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tweakers.net/pricewatch gr
quote:
krabs had een week geleden een oliebol :Squote:
quote:
quote:
Lijkt me standaard toch? En anders kieskeurigquote:
anders word ik uit het land gezetquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef jordyqwerty het volgende:
LB waarvoor moest je eigenlijk een drumdiploma halen? Komt anders de drumpolitie en mag je niet meer drummen ofzo?
Nee, maar laptops van de Uni zijn kut. dus daarom niet bij uni kopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
Kom op, denken jullie nou echt dat een laptop in een fysieke winkel goedkoper is dan online?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef jordyqwerty het volgende:
LB waarvoor moest je eigenlijk een drumdiploma halen? Komt anders de drumpolitie en mag je niet meer drummen ofzo?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
Kom op, denken jullie nou echt dat een laptop in een fysieke winkel goedkoper is dan online?
fuck, deja vuquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
anders word ik uit het land gezet
Ikea?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
WAAR HAAL IK SNEL EN GOEDKOOP MATRASSEN HALP
Ikeaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
WAAR HAAL IK SNEL EN GOEDKOOP MATRASSEN HALP
Jij zit op de uni?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, maar laptops van de Uni zijn kut. dus daarom niet bij uni kopen
Misschien bij een grote kortingsactiequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
Als ik ga zwemmen neem ik altijd mijn zwemdiploma mee grquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Stel je voor dat je gecontroleerd wordt door Benno Lquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik ga zwemmen neem ik altijd mijn zwemdiploma mee gr
De dump.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
WAAR KAN IK SNEL EN GOEDKOOP MATRASSEN HALEN BEHALVE IKEA HALP
dat wordt dan toch natquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik ga zwemmen neem ik altijd mijn zwemdiploma mee gr
Die controleert zwemkledingquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je voor dat je gecontroleerd wordt door Benno L
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
Kan je kabeltjes terugbrengen als je het doosje hebt opengeknipt? Van die plastic verpakkingen.
Ik bedoel de kraak.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dumpert.nl heeft geen matrassen
Want online winkels bestaan nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gelukkig had alleen de duurste touchscreen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, maar als je alleen touchscreens kunt krijgen zijn ze kut.
HPquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gelukkig had alleen de duurste touchscreen.Maar dan nog hebben ze allemaal W8 en geen SSD.
![]()
Wat zijn goede laptopmerken tegenwoordig?
Je gaat ook niet snel een SSD in een laptop vindenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gelukkig had alleen de duurste touchscreen.Maar dan nog hebben ze allemaal W8 en geen SSD.
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Want online winkels bestaan niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme, dat heet een webshop, idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Waarvoor heb je een ssd nodig?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef Rezania het volgende:
Maar wel een kutwinkel btw, die campusshop. Geen enkele laptop heeft een SSD.
asus is een topper. Net als de Sony Vaio's. Samsung en toshiba zijn ook prima.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
![]()
Moet jij eens opletten. En anders pleur ik hem er zelf wel in.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gaat ook niet snel een SSD in een laptop vinden
hooftpijn?quote:
Nee, dat heet een webwinkelquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, dat heet een webshop, idioot.
Verkopen ze niet op het vaste land gr grquote:
Snel opstarten. Ik wil niet dat hij er op een gegeven moment 10 minuten over doet zoals die van mijn vader.quote:
Tyfuslading aan ''hulpprogramma's'' die alles beter moeten maken maar de hele zooi vertragenquote:
dan laat je hem toch in slaapstand staan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel opstarten. Ik wil niet dat hij er op een gegeven moment 10 minuten over doet zoals die van mijn vader.
Hmm gewoon zelf eentje plaatsen anders, cd drive eruit want die gebruik je toch amper tegenwoordigquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gaat ook niet snel een SSD in een laptop vinden
Doei pressila kusjekroelquote:
Maar als ik hem dan ooit opnieuw moet opstarten, voor updates en zo, dan wil ik dat dat snel gebeurt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan laat je hem toch in slaapstand staan?
Retteketetquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
WAAR KAN IK SNEL EN GOEDKOOP MATRASSEN HALEN BEHALVE IKEA HALP
Nee hoor, nooit gezegd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij zou tog je mond met een sterk slot dichtmaken dat niet open te breken valt?
Rode rivieren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moeder was gister ook onder de rivieren
N53SVquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
Dell begin ik sowieso niet aan.Asus it is.
Weet ik veelquote:
Hij noemt zijn rechterhand pressilaquote:
Je moet je aan je beloftes houden. Wij "kk apen" moeten nog feest vieren en zo.quote:
pressilla van die kamp xquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij noemt zijn rechterhand pressila
hey niet de k woort opsgryvenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet je aan je beloftes houden. Wij "kk apen" moeten nog feest vieren en zo.
OF wordt president.quote:
W8quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
http://tweakers.net/price(...)x011h/specificaties/
Hier, laptop met SSD en HDD. Nou, dat was lastig.
en windows 8 en 24gb ssd opslag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
http://tweakers.net/price(...)x011h/specificaties/
Hier, laptop met SSD en HDD. Nou, dat was lastig.
Op die 24gb kan je wel je os kwijt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en windows 8 en 24gb ssd opslag.
das een feest
Dat zal dan geen 2,5" SSD zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en windows 8 en 24gb ssd opslag.
das een feest
Da's te laagquote:Schermdiagonaal 15,6"
Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide)
SSD-geil.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Rezania het volgende:
Zoek eens een goede laptop voor mij uit dan. Gewoon voor studie, af een toe een filmje, gewoon casual, jwtz. Maar er moet wel een SSD in kunnen naast een HDD.
welke diagonaal en resolutie?quote:
ik vind schermresolutie belangrijkers dan een ssd, tbhquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Rezania het volgende:
Zoek eens een goede laptop voor mij uit dan. Gewoon voor studie, af een toe een filmje, gewoon casual, jwtz. Maar er moet wel een SSD in kunnen naast een HDD.
Een game-PC van meer dan ¤1000,- kopen en er dan geen SSD in zetten.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
welke diagonaal en resolutie?
1080p, 15,6"quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk nogal een verschil tussen 720 en 1080 hé
Dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jaja.
Wel tof want toentertijd waren de goedkoopste HD in de pricewatch 1000 pegels ofzo
Ja dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een game-PC van meer dan ¤1000,- kopen en er dan geen SSD in zetten.!
Helemaal niet in een laptop. Liever 1TB HDD dan 128GB SSDquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dit.
Ik zou een SSD geen prio maken
Flashgeheugen dan, zolang hij maar snel is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dit.
Ik zou een SSD geen prio maken
Een SSD is dan ook essentieel in een pc tegenwoordigquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een game-PC van meer dan ¤1000,- kopen en er dan geen SSD in zetten.!
Ja, je moeder. Denk eens na, over een jaar duurt het opstarten meerdere minuten.quote:
Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een SSD is dan ook essentieel in een pc tegenwoordig![]()
pls
hij wil je graag het huis uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
nooit gedacht dat mn pa zoveel ging helpen.
hij heeft laminaat betaald + hij gaat t zelf leggen, verf gehaald + kamer geverfd, en hij gaat nu matrassen regelen.
omijn
Hij wilt jou zo snel mogelijk weg hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
nooit gedacht dat mn pa zoveel ging helpen.
hij heeft laminaat betaald + hij gaat t zelf leggen, verf gehaald + kamer geverfd, en hij gaat nu matrassen regelen.
omijn
Onzin, ik heb ook geduld. Hooguit 1 minuut.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je moeder. Denk eens na, over een jaar duurt het opstarten meerdere minuten.
Verwacht dat je 1200 euro voor een "snelle" laptop gaat betalen dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Flashgeheugen dan, zolang hij maar snel is.
Ja, ik heb 15 dozen en wat ikea shit wat in elkaar gezet moet worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij wil je graag het huis uit
Maar nee, goed geregeldEn zondag kom ik helpen
Ga huilen man, een ssd kopen zodat je laptopje 10 seconde sneller opstartquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je moeder. Denk eens na, over een jaar duurt het opstarten meerdere minuten.
Ik krijg nog een ijsje van jequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb 15 dozen en wat ikea shit wat in elkaar gezet moet worden.
in dat geval welquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
Een SSD is gewoon nice, snel opstarten en zo, lekker. Het is niet essentieel of zo, maar waarom zou je het niet nemen als je toch genoeg geld hebt?
Ik heb het over zijn desktop.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga huilen man, een ssd kopen zodat je laptopje 10 seconde sneller opstart
onder mijn kamer is een cafetariaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg nog een ijsje van je
Niet met windows 8quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
kssstquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Fok-it het volgende:
tering zeg, wat is dit voor nutteloze autisten-discussie?
Omdat je beter een full hd scherm kan fixen dan een ssd van 24 gbquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
Een SSD is gewoon nice, snel opstarten en zo, lekker. Het is niet essentieel of zo, maar waarom zou je het niet nemen als je toch genoeg geld hebt?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
onder mijn kamer is een cafetaria
je krijgt wel 2 euro kan je zelf 1 halen
Dat en een SSD van 128GB grquote:
Wat begrijp jij niet aan geld zat? Gewoon een full HD scherm en SSD, duh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat je beter een full hd scherm kan fixen dan een ssd van 24 gb
Altijd als je geen interesse hebt autisten roepenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Moet je er niet zo veel rotzooi op pleurenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Happenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Altijd als je geen interesse hebt autisten roepen
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Denk dan maar aan 1100+quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan geld zat? Gewoon een full HD scherm en SSD, duh.
Ah, vandaar dat ze zo stil isquote:
Mijn HDD was dan ook wel als 5 jaar oud voordat ik hem verving door een SSD. Nu is hij een zielige slaaf die mijn films mag dragen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet je er niet zo veel rotzooi op pleurenmijn computer doet geen 5 minuten over opstarten
hoogstens 2
Doe het zelf luie drolquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Rezania het volgende:
Nou, gaan jullie nog een laptop voor mij uitzoeken of alleen kritiek hebben op mijn voorkeur voor een SSD?
Ik verkoop mijn kontje wel gewoon twee keer.quote:
Jij gaat kritiek hebben op mijn laptopkeuze.quote:
Wij richten wel een kwaliteit-SC op met strenge toelatingseisenquote:
Jij gaat niet door voor de koelkast.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij richten wel een kwaliteit-SC op met strenge toelatingseisen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat kritiek hebben op mijn laptopkeuze.Kom dan ook met een suggestie.
Nee maar wel voor de combi-magnetronquote:
Gvd, ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou deze nemen dan. start snel op, jouw kleur, leuke stickers. wat wil je nog meer?
tof ding, mn nichtje heeft er eenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou deze nemen dan. start snel op, jouw kleur, leuke stickers. wat wil je nog meer?
http://tweakers.net/pricewatch/327432/asus-g75vx-t4136h.htmlquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat kritiek hebben op mijn laptopkeuze.Kom dan ook met een suggestie.
Wat moet ik daar nou mee?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, alleen voor een tweedehands vuilniszak.
De kleur bevalt me wel, maar ik heb toch liever een laptop die wat meer kanquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tof ding, mn nichtje heeft er een
Zijn ook niet goed bestand tegen virussenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De kleur bevalt me wel, maar ik heb toch liever een laptop die wat meer kan.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De kleur bevalt me wel, maar ik heb toch liever een laptop die wat meer kan.
Ik kan er ook met mijn benen in kruipen en jij ook in 1, en dan gaan we wedstrijdje hardlopen langs de Oudegracht.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
Als je die neemt zou ik er wel even windows 7 opzetten als ik jou was
Dat is toch wat je graag wil? Een snelle pc?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga huilen man, een ssd kopen zodat je laptopje 10 seconde sneller opstart
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan er ook met mijn benen in kruipen en jij ook in 1, en dan gaan we wedstrijdje hardlopen langs de Oudegracht.
Die stringquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat http://www.xenos.nl/assortiment/naughty-collection
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
die stringquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
Uitproberen?quote:
Mijn moeder loopt in de buurt, ik ga niet klikkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo erg is t nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt in de buurt, ik ga niet klikken
after sex tissues?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil die after sex tissues, die dobbelstenen en die bel
HOI MAMA VAN VA HOOOOIIIIIIIIquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kliktequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
copycat!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dag mama van VA ik ben een poes dag vrienden
Hoe oud ben jij dan? 8?quote:
Oh kom dan maar bij Sinterklaas op schoot zitten gr grquote:
o mijn god fok-it wat doe je ze is pas 16quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kom dan maar bij Sinterklaas op schoot zitten gr gr
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
o mijn god fok-it wat doe je ze is pas 16
quote:
klaasiequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je zijn staf even vasthouden?quote:
drop the bassquote:
Gaat wel goed hoor, alleen beetje druk nu met school met laatste dingen afronden en inleveren voor dit schooljaar. En met jou?quote:
Mooiquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor, alleen beetje druk nu met school met laatste dingen afronden en inleveren voor dit schooljaar. En met jou?
ja net als jouw hartquote:
quote:
nee dat is met kerst gr grquote:
Pff, kapsonesquote:
quote:
wowowowwquote:
Toto, jij mag ook wel even op schoot hoor, maar niet aan mijn mijter trekken, druiloorquote:
Lekker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto, jij mag ook wel even op schoot hoor, maar niet aan mijn mijter trekken, druiloor
ik stuur wel foto van mijn gouden staf gr grquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
t was maar een vraag![]()
![]()
![]()
je zou foto in overhemd sturen
gr
#je #vergat #de #hashtags #maar #dat #maakt #niet #uitquote:
Aanklagen die hapquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oh en mijn salaris zou vandaag gestort worden maar is niet gebeurd
AL HET GELD WORDT INGELEVERD BIJ DE HOGEN HEREN IN DEN HAAG, BEWAREquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oh en mijn salaris zou vandaag gestort worden maar is niet gebeurd
Maar dat hoort bij de yolo!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
#je #vergat #de #hashtags #maar #dat #maakt #niet #uit
LOEMINADIEquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AL HET GELD WORDT INGELEVERD BIJ DE HOGEN HEREN IN DEN HAAG, BEWARE
ohja alle tijd moet nuttig besteed worden want yoloquote:
yolo'enquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja alle tijd moet nuttig besteed worden want yolo
noquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik stuur wel foto van mijn gouden staf gr gr
idd gwn afkrtngn gbrknquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja alle tijd moet nuttig besteed worden want yolo
kapoettquote:
k snp j tch wl zndr klnkrsquote:
goeie!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
when i get older i will be stronger, they'll call me freedom just like a waving krabs
krabs zijn stomquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
when i get older i will be stronger, they'll call me freedom just like a waving krabs
dnkj tt s j kln l ntdkt?quote:
let's rejoice in the beautiful gamequote:
Goed planquote:
EN DIE DELEN HET WEER UIT AAN DE GRIEKEN EN WIJ ZITTEN MET DE GEBAKKEN PERE DAAROM PVV STEMMEN!!!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AL HET GELD WORDT INGELEVERD BIJ DE HOGEN HEREN IN DEN HAAG, BEWARE
roaldquote:
Op je UI lijk je echt vet hard op een vriend van me (nja, zoals ie er 2 jaar geleden uitzag danquote:
Ow, ik heb geen vrienden dus het kan niemand zijn die je kent grgrquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op je UI lijk je echt vet hard op een vriend van me (nja, zoals ie er 2 jaar geleden uitzag dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |