Je gaat ook niet snel een SSD in een laptop vindenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gelukkig had alleen de duurste touchscreen.Maar dan nog hebben ze allemaal W8 en geen SSD.
![]()
Wat zijn goede laptopmerken tegenwoordig?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Want online winkels bestaan niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme, dat heet een webshop, idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Waarvoor heb je een ssd nodig?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef Rezania het volgende:
Maar wel een kutwinkel btw, die campusshop. Geen enkele laptop heeft een SSD.
asus is een topper. Net als de Sony Vaio's. Samsung en toshiba zijn ook prima.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gelukkig had alleen de duurste touchscreen.Maar dan nog hebben ze allemaal W8 en geen SSD.
![]()
Wat zijn goede laptopmerken tegenwoordig?
Moet jij eens opletten. En anders pleur ik hem er zelf wel in.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gaat ook niet snel een SSD in een laptop vinden
hooftpijn?quote:
Nee, dat heet een webwinkelquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, dat heet een webshop, idioot.
Verkopen ze niet op het vaste land gr grquote:
Snel opstarten. Ik wil niet dat hij er op een gegeven moment 10 minuten over doet zoals die van mijn vader.quote:
Tyfuslading aan ''hulpprogramma's'' die alles beter moeten maken maar de hele zooi vertragenquote:
dan laat je hem toch in slaapstand staan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel opstarten. Ik wil niet dat hij er op een gegeven moment 10 minuten over doet zoals die van mijn vader.
Hmm gewoon zelf eentje plaatsen anders, cd drive eruit want die gebruik je toch amper tegenwoordigquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gaat ook niet snel een SSD in een laptop vinden
Doei pressila kusjekroelquote:
Maar als ik hem dan ooit opnieuw moet opstarten, voor updates en zo, dan wil ik dat dat snel gebeurt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan laat je hem toch in slaapstand staan?
Retteketetquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
WAAR KAN IK SNEL EN GOEDKOOP MATRASSEN HALEN BEHALVE IKEA HALP
Nee hoor, nooit gezegd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij zou tog je mond met een sterk slot dichtmaken dat niet open te breken valt?
Rode rivieren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moeder was gister ook onder de rivieren
N53SVquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
Dell begin ik sowieso niet aan.Asus it is.
Weet ik veelquote:
Hij noemt zijn rechterhand pressilaquote:
Je moet je aan je beloftes houden. Wij "kk apen" moeten nog feest vieren en zo.quote:
pressilla van die kamp xquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij noemt zijn rechterhand pressila
hey niet de k woort opsgryvenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet je aan je beloftes houden. Wij "kk apen" moeten nog feest vieren en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |