OF wordt president.quote:
W8quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
http://tweakers.net/price(...)x011h/specificaties/
Hier, laptop met SSD en HDD. Nou, dat was lastig.
en windows 8 en 24gb ssd opslag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
http://tweakers.net/price(...)x011h/specificaties/
Hier, laptop met SSD en HDD. Nou, dat was lastig.
Op die 24gb kan je wel je os kwijt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en windows 8 en 24gb ssd opslag.
das een feest
Dat zal dan geen 2,5" SSD zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en windows 8 en 24gb ssd opslag.
das een feest
Da's te laagquote:Schermdiagonaal 15,6"
Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide)
SSD-geil.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Rezania het volgende:
Zoek eens een goede laptop voor mij uit dan. Gewoon voor studie, af een toe een filmje, gewoon casual, jwtz. Maar er moet wel een SSD in kunnen naast een HDD.
welke diagonaal en resolutie?quote:
ik vind schermresolutie belangrijkers dan een ssd, tbhquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Rezania het volgende:
Zoek eens een goede laptop voor mij uit dan. Gewoon voor studie, af een toe een filmje, gewoon casual, jwtz. Maar er moet wel een SSD in kunnen naast een HDD.
Een game-PC van meer dan ¤1000,- kopen en er dan geen SSD in zetten.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
welke diagonaal en resolutie?
1080p, 15,6"quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk nogal een verschil tussen 720 en 1080 hé
Dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jaja.
Wel tof want toentertijd waren de goedkoopste HD in de pricewatch 1000 pegels ofzo
Ja dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een game-PC van meer dan ¤1000,- kopen en er dan geen SSD in zetten.!
Helemaal niet in een laptop. Liever 1TB HDD dan 128GB SSDquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dit.
Ik zou een SSD geen prio maken
Flashgeheugen dan, zolang hij maar snel is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dit.
Ik zou een SSD geen prio maken
Een SSD is dan ook essentieel in een pc tegenwoordigquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een game-PC van meer dan ¤1000,- kopen en er dan geen SSD in zetten.!
Ja, je moeder. Denk eens na, over een jaar duurt het opstarten meerdere minuten.quote:
Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een SSD is dan ook essentieel in een pc tegenwoordig![]()
pls
hij wil je graag het huis uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
nooit gedacht dat mn pa zoveel ging helpen.
hij heeft laminaat betaald + hij gaat t zelf leggen, verf gehaald + kamer geverfd, en hij gaat nu matrassen regelen.
omijn
Hij wilt jou zo snel mogelijk weg hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
nooit gedacht dat mn pa zoveel ging helpen.
hij heeft laminaat betaald + hij gaat t zelf leggen, verf gehaald + kamer geverfd, en hij gaat nu matrassen regelen.
omijn
Onzin, ik heb ook geduld. Hooguit 1 minuut.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je moeder. Denk eens na, over een jaar duurt het opstarten meerdere minuten.
Verwacht dat je 1200 euro voor een "snelle" laptop gaat betalen dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Flashgeheugen dan, zolang hij maar snel is.
Ja, ik heb 15 dozen en wat ikea shit wat in elkaar gezet moet worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij wil je graag het huis uit
Maar nee, goed geregeldEn zondag kom ik helpen
Ga huilen man, een ssd kopen zodat je laptopje 10 seconde sneller opstartquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je moeder. Denk eens na, over een jaar duurt het opstarten meerdere minuten.
Ik krijg nog een ijsje van jequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb 15 dozen en wat ikea shit wat in elkaar gezet moet worden.
in dat geval welquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
Een SSD is gewoon nice, snel opstarten en zo, lekker. Het is niet essentieel of zo, maar waarom zou je het niet nemen als je toch genoeg geld hebt?
Ik heb het over zijn desktop.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga huilen man, een ssd kopen zodat je laptopje 10 seconde sneller opstart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |