onder mijn kamer is een cafetariaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg nog een ijsje van je
Niet met windows 8quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je moeder. Denk eens na, over een jaar duurt het opstarten meerdere minuten.
kssstquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Fok-it het volgende:
tering zeg, wat is dit voor nutteloze autisten-discussie?
Omdat je beter een full hd scherm kan fixen dan een ssd van 24 gbquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
Een SSD is gewoon nice, snel opstarten en zo, lekker. Het is niet essentieel of zo, maar waarom zou je het niet nemen als je toch genoeg geld hebt?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
onder mijn kamer is een cafetaria
je krijgt wel 2 euro kan je zelf 1 halen
Dat en een SSD van 128GB grquote:
Wat begrijp jij niet aan geld zat? Gewoon een full HD scherm en SSD, duh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat je beter een full hd scherm kan fixen dan een ssd van 24 gb
Altijd als je geen interesse hebt autisten roepenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Moet je er niet zo veel rotzooi op pleurenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je moeder. Denk eens na, over een jaar duurt het opstarten meerdere minuten.
Happenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Altijd als je geen interesse hebt autisten roepen
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Denk dan maar aan 1100+quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan geld zat? Gewoon een full HD scherm en SSD, duh.
Ah, vandaar dat ze zo stil isquote:
Mijn HDD was dan ook wel als 5 jaar oud voordat ik hem verving door een SSD. Nu is hij een zielige slaaf die mijn films mag dragen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet je er niet zo veel rotzooi op pleurenmijn computer doet geen 5 minuten over opstarten
hoogstens 2
Doe het zelf luie drolquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Rezania het volgende:
Nou, gaan jullie nog een laptop voor mij uitzoeken of alleen kritiek hebben op mijn voorkeur voor een SSD?
Ik verkoop mijn kontje wel gewoon twee keer.quote:
Jij gaat kritiek hebben op mijn laptopkeuze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |