On nice, dat zou ik eigenlijk wel willen voor mijn vogels!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:46 schreef Zomerjurkje het volgende:
Helemaal blij met mijn balkonnetje nu ook de kat er vrij toegang toe heeft![]()
[ afbeelding ]
Is volgens mij ook geschikt voor vogels. Ik heb het hier laten doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
On nice, dat zou ik eigenlijk wel willen voor mijn vogels!
Lijkt er inderdaad heel sterk op. Bedanktquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef Teslynd het volgende:
Streptocarpus?
Eigenlijk ken ik hem met zulke bloemen en lange bladeren plus de Nederlandse naam Kaapse primula.
Jep. Klotebeestjes. De mineervlieg boort gaatjes in je blad en legt er vervolgens eitjes in. Als je goed kijkt, zul je ongetwijfeld ook veel blaadjes zien met slechts van die rondjes erop. Daar komt op termijn ook zo'n beestje uit kruipen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Bladmineerders, gewoon het aangetaste blad weghalen.
Hoi balkon 86quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef Zomerjurkje het volgende:
Is volgens mij ook geschikt voor vogels. Ik heb het hier laten doen.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoi balkon 86![]()
[ afbeelding ]
Mooi systeem!
Ah dat is zeker fijn! Wij moesten onze kattennetten na 1 jaar weghalen voor schilderwerkzaamheden van de woningbouwvereniging, het was een heel gedoe om daarna alles weer op te tuigen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:23 schreef Zomerjurkje het volgende:
Fijne is ook dat het volledig demontabel is, dus op het moment dat er balkononderhoud plaatsvindt kan ik het zonder problemen weghalen en weer opnieuw installeren.
Wat een prachtig systeem. Ik ben stiekem best jaloersquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:23 schreef Zomerjurkje het volgende:
[..]Zeker een mooi systeem. Fijne is ook dat het volledig demontabel is, dus op het moment dat er balkononderhoud plaatsvindt kan ik het zonder problemen weghalen en weer opnieuw installeren.
Jij durft te vragen wat ik niet durfdequote:Op maandag 5 augustus 2013 13:00 schreef oh-oh het volgende:
Het is vast heel erg duur of niet?
Ik heb sowieso een open balkon, wel een muur aan een kant, zes meter lang. En ik zou moeten checken met de VVE of het mag gok ik. Maar een stukje overdekking zou ik ook echt graag hebben, dat kan dat in 1 keer mee. Mijn deur staat altijd open want de honden lopen in en uit maar ik let dus wel de hele tijd heel erg op met de vogels die altijd los zitten
Mijne is ook niet zo makkelijk. Ik woon op de bovenste verdieping, dus ik heb geen plafond/overkapping van het balkon boven mij, alleen de bak van het balkon zelf. Dat betekent dat kattennetten al niet kunnen omdat ik deze nergens aan kan vastmaken (dat het 5,5 meter lang is, helpt ook al niet). Zo'n 'kooi' lijkt me fantastisch, dan hoef ik maar een gedeelte af te zetten, zodat de kitties naar buiten kunnen en ik me niet druk hoef te maken dat ze over de railing heen springen (en ja, de oudste probeert het regelmatigquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:05 schreef computergirl het volgende:
jullie hebben allemaal van die makkelijke rechte balkons![]()
achter heb ik beton met de afvoer van de verwarmingsketel richting het dak en voorkant is zo leuk jaren '30 stijl, met ronde bovenkant en leuke baksteentjes
aan de binnenkant van de muurtjes een kattennet ophangen. dat valt echt bijna niet op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:05 schreef computergirl het volgende:
jullie hebben allemaal van die makkelijke rechte balkons![]()
achter heb ik beton met de afvoer van de verwarmingsketel richting het dak en voorkant is zo leuk jaren '30 stijl, met ronde bovenkant en leuke baksteentjes
edit, dit idee:
[ afbeelding ]
mijn balkon is als de onderste op de foto. Er steekt een deel uit als een soort mandjequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:31 schreef loecje het volgende:
[..]
aan de binnenkant van de muurtjes een kattennet ophangen. dat valt echt bijna niet op.
hadden we ook ook bij mijn studentenkamer met een vergelijkbaar inpandig balkon, tegen de duiven.
Mooi! Woon je aan een soort binnentuin ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Freaky-FOK het volgende:
Hallo balkon liefhebbers! , lees al een tijdje mee en dacht laat ik ook is wat foto's plaatsen van mijn balkon/terras in een hofje.
http://www.flickr.com/photos/100486110@N06/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |