Anders zat je niet op FOK!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ga ik zeker doen
maar zo lang hij alle pogingen blijft doen om geen huiswerk te hoeven maken, blijf ik pogen hem wel aan zijn huiswerk te krijgen.
ik ben nou eenmaal een mother from hell
Kom ik zelden, ik hou met met andere fauna en flora bezig.quote:
Ja en ze zijn rijk. Weet je wat zo een mobiel ding kost?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij zijn hip.Beloofde foto volgt nog, camera doet niet mee.
Blijkbaar net niet genoeg om er geen winst uit te halen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en ze zijn rijk. Weet je wat zo een mobiel ding kost?
Dan draaien ze goed.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijkbaar net niet genoeg om er geen winst uit te halen.
Doen ze meestal met een braderie.quote:
Dan ga je naar de verkeerde toe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik zie niet zo veel verkopen als ik over een braderie loop anders...
Armelui dorp.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon bij mij op het dorp en bij mn ouders. Verder kom ik nooit bij zulke dingen.
Vast.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.Zal wel door de crisis komen.
Arme sloebers allemaal.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Arme sloebers allemaal.Nu ga ik mijn restje water in mijn glas even bij de plantjes gooien.
Allemaal kleine zwarte stipjes naast elkaar maakt toch ook 1 grote plek? De weet-ik-wat-voor-fruitboom van mijn moeder zag er ook zo uit na een paar dagen de luizen gemist te hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo groot?
gewoon die bloem wegmikken? dat wordt toch geen courgette
ik heb geen verstand van luizen (en ik heb mijn lenzen nog niet inquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Allemaal kleine zwarte stipjes naast elkaar maakt toch ook 1 grote plek? De weet-ik-wat-voor-fruitboom van mijn moeder zag er ook zo uit na een paar dagen de luizen gemist te hebben.
Rustig. Er staat een balkonvijver die het op het moment best ok doet ondanks dat we er geen aandacht aan geven. En er staat +- 3 meter aan boontjes die aan het groeien/bloeien zijn. En verder doen we er even niets aan. Volgend jaar ga ik wel kijken wat ik wil. Het begint in mijn hoofd langzaam maar zeker vorm te krijgen, dus dan maar eens overleggen of Kano het ook wat vindquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van luizen (en ik heb mijn lenzen nog niet in) dus je zal wel gelijk hebben.
hoe is het op jouw balkon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |