It isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:42 schreef KataStrofe het volgende:
Owjah midsummer, das waar ook!!
Vanavond ff een Qiraji Guardling vangen voor de Zookeeper titel! <3 t zal wel een farmfest van jewelste zijn daar gok ik XD
Haha ja leuk dat CRZ.. Gelukkig heb ik nog een char op mn oude PvE server staan, want op mn huidige realm zal het wel een gank gala zijn ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:45 schreef Messina het volgende:
[..]
It is![]()
Op onze low-populated server waren er zo'n 43 man aan het rondvliegen daar. Ik wacht wel een paar dagen dus
CRZ werkt niet met /whoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Haha ja leuk dat CRZ.. Gelukkig heb ik nog een char op mn oude PvE server staan, want op mn huidige realm zal het wel een gank gala zijn ook
Haha oei, dat belooft nog wat XDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef Messina het volgende:
[..]
CRZ werkt niet met /who
Dus het is écht alleen van onze server.
https://eu.battle.net/support/en/blog/10294703/quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef Maureentje het volgende:
De ah via app werkt weer eens niet? Of ben ik enige die een foutmelding krijgt?
Geluksvogelquote:Op zondag 23 juni 2013 12:11 schreef MarkyB het volgende:
Ik kom aanvliegen in silithus, eerste pet die ik zie is de qiraji guardling. Op het gemakje ernaartoe en battlen. Komt ineens de halve server naar me toe, gz enzo.
Na wat googlen blijkt het een zeldzaam petje welke ik zonder moeite ff loot
Ja zit een bug in die je gold kan stelen. Dus staat nu uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef Maureentje het volgende:
De ah via app werkt weer eens niet? Of ben ik enige die een foutmelding krijgt?
Gratsquote:
Council was bij ons nog erger. Vanavond voor het eerst Tortos proberen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Grats
Bij ons ging het na Horridon ineens best vlug met de progress. Horridon was echt een muur waar je tegenaan liep (en kon ook beter misschien als 9e boss ofzo).
Council ging hier vrij snel, Tortos kostte wel wat wipes voornamelijk omdat er een aantal keer zo'n shell werd gemist.quote:Op maandag 24 juni 2013 07:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Council was bij ons nog erger. Vanavond voor het eerst Tortos proberen.
Al is onze echte muur vooral het bij elkaar krijgen van een vast raid team.
Kazzak, Ragnaros.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:01 schreef nexusje het volgende:
Sinds 3 jaar niet gespeeld, wil met mijn oude accountje deze vakantie een doorstartje maken. Welke realm wordt doorgaans gespeeld door veel nederlanders of mensen van hier?
Haha grats!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:11 schreef MarkyB het volgende:
Ik kom aanvliegen in silithus, eerste pet die ik zie is de qiraji guardling. Op het gemakje ernaartoe en battlen. Komt ineens de halve server naar me toe, gz enzo.
Na wat googlen blijkt het een zeldzaam petje welke ik zonder moeite ff loot
Je hebt nog steeds minimaal 10 mensen nodig, en daar zit ons probleem nog al eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Council ging hier vrij snel, Tortos kostte wel wat wipes voornamelijk omdat er een aantal keer zo'n shell werd gemist.
Dat raidteam komt met die flexible raids wel verandering in toch? Moet me nog even inlezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |