Prima, waar kan ik de invite heen sturen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Thrilled het volgende:
http://eu.blizzard.com/st(...)21004377,p:221005322
Iemand nog RaFfen?
Ah lelijk, ik heb vorige week MoP en Cata voor 45 euro aangeschaft, kosten ze nu nog maar 25 euro samen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Thrilled het volgende:
http://eu.blizzard.com/st(...)21004377,p:221005322
Iemand nog RaFfen?
Ik bedoelde niet voor mijzelf, maar omdat mensen er naar vroegen is er vast wel iemand die nu gebruik gaat maken hiervanquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Prima, waar kan ik de invite heen sturen?
Organiseer gewoon via dit topic cross realm raid event.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Speel plezier is hier al een week of 2 ver te zoeken. Iedereen zit een partij te zeiken in mn guild.
Krijgen maar met moeite een raid team vol, en als we gaan raiden moet ik eerst mensen een paar keer aanspreken voordat ze echt hun best gaan doen.
Officers ragen in /o als ik zeg dat ik geen zin heb om te gaan puggen voor progress runs, omdat het op onze server vragen om ellende is. Hebben het een paar keer gedaan, en gaat iedere keer mis.
Als ik dan voorstel dat zij het maar gaan regelen, worden ze boos en rage quitten ze.![]()
Misschien toch maar eens gaan verhuizen naar een andere server.
zou mooi zijn als de calender functie in WOW dit zou ondersteunen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Organiseer gewoon via dit topic cross realm raid event.
ToT normal/hc kan niet crzquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Organiseer gewoon via dit topic cross realm raid event.
Dat wist ik niet. Bedanktquote:
Daarom flexible raids! FOK WIPE KICKASS CREWquote:
Hoe bedoel je? Je hebt straks dan twee accounts?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb mijn account weer na ruim een half jaar actief gemaakt voor een maandje. Nu heb ik een battlechest met ongebruikte code, en wou ik deze gebruiken voor RAF.
Op welke manier kan ik dit het beste doen?
Voor die tweezitter mountquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je hebt straks dan twee accounts?
Dat beetje heb ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit al bijna twee maanden zonder!Ik vind het knap van mezelf!
Al mis ik het wel een beetje.
Dat ja. Ik wil op dit moment ook gewoon even geen geld neerleggen voor WoW! Eigenlijk de grootste reden dat ik het nu even niet speel. Al mis ik de chats, achievements jagen en het beetje raiden langzamerhand toch wel!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:12 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dat beetje heb ik ookBen nu sinds maart gestopt, 3.5 maand dus. Maar als ik dan weer denk dat ik wil spelen, merk ik ook meteen dat ik geen zin heb m'n creditcard ervoor tevoorschijn te halen
.
Kan wel, gewoon met zijn geactiveerde account een mail sturen aan een nieuwe speler/een ander e-mail adres van hemzelf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:09 schreef MarkyB het volgende:
Je moet iemand zonder account uitnodigen via eu.battle.net. Diegene (of jijzelf) moet dan op die email reageren en dan ben je pas gekoppeld aan elkaar. Als je al een account hebt gemaakt dan kan je niet meer raffen.
Hij bedoelt dat als je 2 accounts hebt die al bestaan, je die niet daarna nog kan koppelen als zijnde Recruit a Friendquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan wel, gewoon met zijn geactiveerde account een mail sturen aan een nieuwe speler/een ander e-mail adres van hemzelf.
Dan gewoon tweede account maken, code van battle chest invullen op account management en 2 maanden gametime kopen, dat is nodig om de mount te krijgen. Je krijgt dan mount + maand gametime terug.
Nee dat klopt, later kun je niet koppelen. Alleen bij nieuwe recruits.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat als je 2 accounts hebt die al bestaan, je die niet daarna nog kan koppelen als zijnde Recruit a Friend
It isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:42 schreef KataStrofe het volgende:
Owjah midsummer, das waar ook!!
Vanavond ff een Qiraji Guardling vangen voor de Zookeeper titel! <3 t zal wel een farmfest van jewelste zijn daar gok ik XD
Haha ja leuk dat CRZ.. Gelukkig heb ik nog een char op mn oude PvE server staan, want op mn huidige realm zal het wel een gank gala zijn ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:45 schreef Messina het volgende:
[..]
It is![]()
Op onze low-populated server waren er zo'n 43 man aan het rondvliegen daar. Ik wacht wel een paar dagen dus
CRZ werkt niet met /whoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Haha ja leuk dat CRZ.. Gelukkig heb ik nog een char op mn oude PvE server staan, want op mn huidige realm zal het wel een gank gala zijn ook
Haha oei, dat belooft nog wat XDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef Messina het volgende:
[..]
CRZ werkt niet met /who
Dus het is écht alleen van onze server.
https://eu.battle.net/support/en/blog/10294703/quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef Maureentje het volgende:
De ah via app werkt weer eens niet? Of ben ik enige die een foutmelding krijgt?
Geluksvogelquote:Op zondag 23 juni 2013 12:11 schreef MarkyB het volgende:
Ik kom aanvliegen in silithus, eerste pet die ik zie is de qiraji guardling. Op het gemakje ernaartoe en battlen. Komt ineens de halve server naar me toe, gz enzo.
Na wat googlen blijkt het een zeldzaam petje welke ik zonder moeite ff loot
Ja zit een bug in die je gold kan stelen. Dus staat nu uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:59 schreef Maureentje het volgende:
De ah via app werkt weer eens niet? Of ben ik enige die een foutmelding krijgt?
Gratsquote:
Council was bij ons nog erger. Vanavond voor het eerst Tortos proberen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Grats
Bij ons ging het na Horridon ineens best vlug met de progress. Horridon was echt een muur waar je tegenaan liep (en kon ook beter misschien als 9e boss ofzo).
Council ging hier vrij snel, Tortos kostte wel wat wipes voornamelijk omdat er een aantal keer zo'n shell werd gemist.quote:Op maandag 24 juni 2013 07:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Council was bij ons nog erger. Vanavond voor het eerst Tortos proberen.
Al is onze echte muur vooral het bij elkaar krijgen van een vast raid team.
Kazzak, Ragnaros.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:01 schreef nexusje het volgende:
Sinds 3 jaar niet gespeeld, wil met mijn oude accountje deze vakantie een doorstartje maken. Welke realm wordt doorgaans gespeeld door veel nederlanders of mensen van hier?
Haha grats!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:11 schreef MarkyB het volgende:
Ik kom aanvliegen in silithus, eerste pet die ik zie is de qiraji guardling. Op het gemakje ernaartoe en battlen. Komt ineens de halve server naar me toe, gz enzo.
Na wat googlen blijkt het een zeldzaam petje welke ik zonder moeite ff loot
Je hebt nog steeds minimaal 10 mensen nodig, en daar zit ons probleem nog al eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Council ging hier vrij snel, Tortos kostte wel wat wipes voornamelijk omdat er een aantal keer zo'n shell werd gemist.
Dat raidteam komt met die flexible raids wel verandering in toch? Moet me nog even inlezen.
Dat is in mijn guild ook steeds vaker een ding idd.. En als er niet geraid wordt is de guild ook dood de laaste tijd.. Mensen komen alleen nog voor de raid online, of zelfs daarvoor al niet eens opdagen.. Als het zo blijft ga ik over een tijdje ook weer een nieuwe club zoeken.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds minimaal 10 mensen nodig, en daar zit ons probleem nog al eens.
Flexibele raids zitten qua ilvl ook onder normale raids hequote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Council ging hier vrij snel, Tortos kostte wel wat wipes voornamelijk omdat er een aantal keer zo'n shell werd gemist.
Dat raidteam komt met die flexible raids wel verandering in toch? Moet me nog even inlezen.
Opzicht heb je niet zoveel aan een hoog ilvl als je niet fanatiek raid.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Flexibele raids zitten qua ilvl ook onder normale raids heVind het toch meer een veredelde LFR
Mja, ik weet niet hoe andere mensen er over denken, maar persoonlijk wil ik eigenlijk altijd het meest maximale halen wat er te halen is, of 't nu wel of niet nodig is voor een bepaalde raid. MSV10 kun je bijvoorbeeld prima met iLvl 465 doen, maar ik vind mn huidige 515 toch net ff wat fijner (mocht ik 'm überhaupt nog een keer doen, zodra we met de guild daar klaar waren zijn we er nooit meer geweestquote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Opzicht heb je niet zoveel aan een hoog ilvl als je niet fanatiek raid.
Gratsquote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Haha grats!![]()
Ik heb vrijdagavond de hele avond liggen farmen met 300 concurrenten, geen succes. Toen werd ik 's nachts om 4uur ziek wakker, kon niet meer slapen, toen maar misselijk achter mn pc gekropen en toen heb ik er eentje kunnen kapen!Zookeeper titel is binnen!
Ik had er trouwens even een char voor aangemaakt op een RP server, stuk minder concurrentie. Ik ging ook nog even op mijn eigen server kijken, maar daar hing AQ het zelfs midden in de nacht nog vol met mensen![]()
Verder voor het eerst ToT in geweest, ingevallen in het guildteam. Tot aan Ji-Kun gekomen en op Magaera na alles geoneshot. Maar hunnie hebben dat ook al op farm, dus eigenlijk ben ik gewoon geboost. En eindelijk een trinket uit LFR die ik hard nodig had. Al met al een mooi wowweekend
Thanks!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
GratsMaar dan heb je nu die pet op een char die je niet zo vaakt speelt? Zat er ook over te denken om het zo te doen met de spirit beasts..
Weet niet wat je leuk vindt ,maar check dit anders ffquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:34 schreef Blistering het volgende:
Blergh, nu ik 2 maanden vakantie heb kriebelt het weerM'n P is binnen, dus heb alle tijd van de wereld voor games.
Is er nog wat te doen ingame mensen? Ben destijds mid-feb gestopt, vlak voor 5.2 dus.
Raiden deed ik niet aan, behalve dan LFR af en toe. Maar kun je nog zoet houden met andere dingen? Of zijn het weer louter dailies die de klok slaan?
http://www.wowwiki.com/Friends_Listquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:02 schreef RobbieReRaise het volgende:
Na 2 jaar ben ik weer begonnen met WoW. Er is VEEL veranderd, maar hoofdzakelijk wel in positieve zin!
Ik heb echter een vraag, bestaat de Friends list niet meer ofzo? Ik kan het nergens vinden
Kan iemand hier wat meer over vertellen aub?
Alvast bedankt!
Robbie
Super, dank je wel!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Friends_List
Hm, dat is een beetje een tè open vraag natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:40 schreef daeh het volgende:
Wie kan er nog leuke addons aanraden? Ik heb nu auctionator, maar zou graag meer proberen.
Dat heb ik ook wel, addons die niet nuttig zijn heb ik ook niet, maar ik heb gewoon de behoefte om een hoop te customizenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef ZodiaX het volgende:
Ik ben juist flink aan het verminderen van addons, alles wat ik niet echt nodig heb gaat er 1 voor 1 uit.
Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar alleen Raven behoudenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, dat is een beetje een tè open vraag natuurlijk![]()
Ligt er ook een beetje aan wat je anders zou willen hebben in je interface natuurlijk. Wat sowieso overigens handige addons zijn (naar mijn mening):
- Skada (of Recount voor het plebs) - Damage meters om te kijken wat je dps e.d. is
- Bartender - Custom actionbars
- SexyMap - customizable minimap
- Raven - Buffbars zelf aanpassen
- Quartz - Casting bar zelf makkelijk aanpassen
En natuurlijk de meest geniale addon ooit, GTFO! In principe gaat er gewoon een heel hard alarm loeien als je in shit staat waar je niet in hoort te staan![]()
Heb zelf nog een hele waslijst aan extra addons, maar ik heb echt alles compleet custom gebouwd (met wat eigen lua scripting en dingen aan elkaar gehangen in kgPanels, maar dat gaat wat te ver voor de meeste)
Nice! 25 man blijft toch echt wel het leukste om te doen qua raiden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef Silmarwen het volgende:
App ingevuld met zijn vieren voor een 25 man hc progression team. Gister soort van interview gehad. Wel tot laat, driee keer per week middernacht. Maar we zouden alle vier een plek kunnen krijgen. We wachten even af. Ik zou wel mijn OS moeten gearen.
Mja, dat is ook iets wat gewoon persoonlijk is, ik vind zelf namelijk de blizz-ui onoverzichtelijk, met name gecombineerd met hoe ik m'n keybinds heb.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar alleen Raven behouden. Die bars aanpassen vind ik maar onoverzichtelijk. Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |