abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127465260
Die boys moesten bij mij proberen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:19:07 #52
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_127465302
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja je vroeg erom ....
Was een flauwe opmerking van mij, maar kon het niet laten.
pi_127465956
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk vinden ze dit aso-tuig. Zo heel groot is Hattem niet, dus het moet lukken om deze daders te vinden.
sluit ik me bij aan. probleem is echter dat ze nagenoeg niet gestraft worden omdat ze minderjarig zijn
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_127470219
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oh, maar ik heb nergens op gewacht. Als ik had gewild, had ik hier elke dag 10 topics in NWS kunnen plaatsen over strafbare delicten waarbij een bepaald slag volk betrokken is, maar gelukkig ben ik nog niet dermate diep gezakt. Er valt genoeg te vinden over incestzaken, vermogensdelicten, familiedrama's, sekstoerisme etc. etc. etc.
en dat heeft betrekking op...?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_127470997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oh, maar ik heb nergens op gewacht. Als ik had gewild, had ik hier elke dag 10 topics in NWS kunnen plaatsen over strafbare delicten waarbij een bepaald slag volk betrokken is, maar gelukkig ben ik nog niet dermate diep gezakt. Er valt genoeg te vinden over incestzaken, vermogensdelicten, familiedrama's, sekstoerisme etc. etc. etc.
Hoe is t Calimero? Zijn er eindelijk eens geen Marokkanen bij betrokken, en dan baal je omdat je anders weer lekker kon gaan verdedigen hier. Raar mannetje ben je.
pi_127471340
Oei oei .. :D
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:59:38 #57
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_127480586
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:42 schreef Funkel het volgende:

[..]

Hoe is t Calimero? Zijn er eindelijk eens geen Marokkanen bij betrokken, en dan baal je omdat je anders weer lekker kon gaan verdedigen hier. Raar mannetje ben je.
Nederlanders zijn veelal betrokken bij incestzaken, vermogensdelicten, fraude en wat betreft sekstoerisme doen ze ook een aardig duitje in de zak. Misschien moet ik het voor je op een rij zetten hoeveel Nederlanders het afgelopen jaar gevangen zijn genomen voor het misbruiken van kinderen in andere landen? Niemand is het debacle vergeten van misbruik in de Katholieke kerken. Rooms is de eerste indruk, maar in de avonden frunniken aan de geslachtsdelen van kinderen.

Verdedigen zou ik het niet noemen. Meestal ageer ik tegen generalisaties waar zelfs de honden geen brood van lusten. Daar zit een wezenlijk verschil en als jij dat verschil niet ziet, dan kun je beter terugkeren naar de schoolbanken om het vermogen van begrijpend lezen in de vingers te krijgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jellereppe op 06-06-2013 14:06:09 ]
pi_127480726
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:59 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nederlanders zijn veelal betrokken bij incestzaken, vermogensdelicten, fraude en wat betreft sekstoerisme doen ze ook een aardig duitje in de zak. Misschien moet ik het voor je op een rij zetten hoeveel Nederlanders het afgelopen jaar gevangen zijn genomen voor het misbruiken van kinderen in andere landen? Niemand is het debacle vergeten met de misbruik in de Katholieke kerken. Rooms is de eerste indruk, maar in de avonden frunniken aan de geslachtsdelen van kinderen.
Jij bent een vage racist.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:03:44 #59
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_127480755
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:02 schreef ijszeevaarder het volgende:
Jij bent een vage racist.
Klopt. Ik gooi alle PVV'ers op een hoopje. Dat is mijn leven en lust. Problem?
pi_127480815
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:03 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Klopt. Ik gooi alle PVV'ers op een hoopje. Dat is mijn leven en lust. Problem?
Jij gooit alle Nederlandrs op een hoop. Wat doe je in Nederland nog?
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:08:27 #61
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_127480953
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:05 schreef ijszeevaarder het volgende:

[..]

Jij gooit alle Nederlandrs op een hoop. Wat doe je in Nederland nog?
Mooi toch? Een stukje integratie is mij welgevallen. Nederlanders gooien ook andere volkeren op een hoop en ik heb dat overgenomen. Ik hoor dat ik moet integreren, dus laat zien dat het mij aardig is gelukt in dit topic.
pi_127481136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:08 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Mooi toch? Een stukje integratie is mij welgevallen. Nederlanders gooien ook andere volkeren op een hoop en ik heb dat overgenomen. Ik hoor dat ik moet integreren, dus laat zien dat het mij aardig is gelukt in dit topic.
Aangezien jouw taalgebruik zou ik concluderen dat je nog veel meer moet integreren.

Ooit inburgeringscursus gedaan?
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:12:58 #63
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_127481164
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:12 schreef ijszeevaarder het volgende:
Aangezien jouw taalgebruik zou ik concluderen dat je nog veel meer moet integreren.Ooit inburgeringscursus gedaan?
Momenteel een premaster aan de universiteit.
pi_127481236
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:12 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Momenteel een premaster aan de universiteit.
In Nederland dus en niet Wallah Wallah land.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:16:24 #65
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_127481299
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:14 schreef ijszeevaarder het volgende:

[..]

In Nederland dus en niet Wallah Wallah land.
Klopt, in dit waterlandje volg ik op het moment mijn studie. België zou ook een optie zijn geweest, aangezien het collegegeld daar veel lager ligt, maar het is ander gelopen.
pi_127481506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Klopt, in dit waterlandje volg ik op het moment mijn studie. België zou ook een optie zijn geweest, aangezien het collegegeld daar veel lager ligt, maar het is ander gelopen.
aoke ik hoop dat jj inziet dat het soort generalisaties wat jij maakt niet door de beugel kunnen. Daar heb je geen studie voor nodig.

Maak je druk over alleen jezelf. Niet over wat alle Nederlanders of alle Marokkanen doen. Want daar ben je niet verantwoordelijk voor. Maar wel jezelf.

En bij deze moet je je excuses aanbieden want je ging even fout.

Ik zelf generaliseer niet en heb niks tegen buitenlanders. Dat sommige andere Nederlanders dat doen ben ik niet verantwoordelijk voor.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:22:35 #67
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_127481559
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:21 schreef ijszeevaarder het volgende:

[..]

aoke ik hoop dat jj inziet dat het soort generalisaties wat jij maakt niet door de beugel kunnen. Daar heb je geen studie voor nodig.

Maak je druk over alleen jezelf. Niet over wat alle Nederlanders of alle Marokkanen doen. Want daar ben je niet verantwoordelijk voor. Maar wel jezelf.

En bij deze moet je je excuses aanbieden want je ging even fout.

Ik zelf generaliseer niet en heb niks tegen buitenlanders. Dat sommige andere Nederlanders dat doen ben ik niet verantwoordelijk voor.
Hmm, een redelijke post. Hierbij mijn excuses aan jouw adres, maar kan niet garanderen dat het in de toekomst niet zal gebeuren. Soms halen mensen je het bloed uit de nagels vandaan en dan laat je op niet misverstane wijze van je horen. Zal het wel tot een minimum proberen te beperken.
pi_127481746
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:22 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hmm, een redelijke post. Hierbij mijn excuses aan jouw adres, maar kan niet garanderen dat het in de toekomst niet zal gebeuren. Soms halen mensen je het bloed uit de nagels vandaan en dan laat je op niet misverstane wijze van je horen. Zal het wel tot een minimum proberen te beperken.
Geaccepteerd. :)

Als wij allemaal blank waren of paars dan nóg zouden mensen elkaar discrimineren of buitensluiten. Onthoud dat. Het is in de aard van het beestje.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:28:41 #69
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_127481764
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:28 schreef ijszeevaarder het volgende:
Als wij allemaal blank waren of paars dan nóg zouden mensen elkaar discrimineren of buitensluiten. Onthoud dat. Het is in het aard van het beestje.
Dank je. Ik zal het zeker onthouden, zeker.
pi_127483950
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk vinden ze dit aso-tuig. Zo heel groot is Hattem niet, dus het moet lukken om deze daders te vinden.
Wat jammer dat PowNed TV met vakantie is,want dit had weer een leuk programma kunnen opleveren. ;)
pi_127484201
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:30 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Wat jammer dat PowNed TV met vakantie is,want dit had weer een leuk programma kunnen opleveren. ;)
PowNed :')

Dat is toch die kneuzen-omroep die GeenStijl-berichtjes op TV voorleest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')